Theo343 Skrevet 9. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2009 (endret) Du gir deg ikke, bruker hersketeknikker for å prøve å få meg til å gi meg, og spiller tilogmed på moral. Jaggu flott. Leste du ikke engang forklaringen ovenfor? Å behandle input i en tråd med et programm som selv står for majoriteten av cpulasten er helt forskjellig fra å behandle input mens et annet programm står for mye lavprioritets cpulast. Nå er det snart på tide at denne diskusjonen splittes ut; eller at en mod går inn og setter en strek. Jeg gir meg faen ikke når du oppfører deg på denne måten. Bruker hersketeknikker og spiller på moral?! Nei nå må du gi deg, dette er det mest våsete jeg har vært borti på lenge. Nok er nok! Et spille er ofte nå delt opp i flere tråder og tasks som windows scheduleren da må prioritere i mellom, det fungerer fint. Endret 9. desember 2009 av Theo343 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 9. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2009 (endret) For å spørre et spørsmål som er on-topic: Kan en folde på 2900XT? Og vil det medføre et ytelsestap å bruke det i et PCI-e x4 spor? Har et av de kortene liggende til over nyttår mens jeg venter på at en kamerat skal hente det, så hvis det kan foldes på ryker det inn i filserveren for folding med en gang. Endret 9. desember 2009 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 9. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2009 Mulig jeg husker feil nå men mener støtten for det sluttet med GPU1 Lenke til kommentar
kjellms Skrevet 9. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2009 (endret) For å spørre et spørsmål som er on-topic: Kan en folde på 2900XT? Burde gå bra, ja, men ikke vent så høy produksjon. Nei , Theo sluttet ikke det med 1950XT serien? Men folding GPU2 var vel ikke så vellykket på 2xxx. Endret 9. desember 2009 av kjellms Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 9. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2009 (endret) For å spørre et spørsmål som er on-topic: Kan en folde på 2900XT? Burde gå bra, ja, men ikke vent så høy produksjon. Vel, det er bedre at det produserer lite, enn at det ligger i hylla og støver.. Endret 9. desember 2009 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 9. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2009 kjellms, jeg tror du har rett og at jeg husker helt feil der Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 9. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2009 Akkurat det er relativt. Gamle toppkort har gjerne høyt forbruk, og da må man spørre seg om når fordelen av å sette det i virksomhet overgår bakdelene. Strømforbruk er en ting, det andre er at gamle nok kort kommer i konflikt med nyere drivere og my dermed ha en egen maskin. Lenke til kommentar
War Skrevet 9. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2009 Hvordan er det med cpu igjen? Jeg har 940ic7 og den har HT på 4 eller 8 klienter? (hvorfor skal ikke folding gå bedre på 8 når applikasjoner kan utnytte 8?) Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 9. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2009 (endret) War: Da ville jeg brukt evt. 2-4 "WinSMP" som vil kjøre 4 tråder hver seg (se ann ETA og PPD over 2 stk), eller Linux VM med en klient som kjører -SMP 8 eller -SMP 7, og 8 går bedre enn -SMP 4 ja Endret 9. desember 2009 av Theo343 Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 9. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2009 http://www.gpureview.com/show_cards.php?ca...6&card2=518 Mye strømforbruk til lite nytte. Gpureview er forøvrig flott når det gjelder å sammenligne teoretiske specs på skjermkort. Lenke til kommentar
War Skrevet 9. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2009 Linux ja, sjelver i buksene bare av tanken. Skal legge den inn når du er ferdig med guiden din i 1 post. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 9. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2009 (endret) War: Jeg kan få deg fort opp på VM Linux SMP folding , har du 30min nå? Det er så enkelt at du vil le av frykten i etterkant EDIT: Følg denne enkle guiden. http://www.linuxforge.net/docs/crunching/fah-vmware.php Endret 9. desember 2009 av Theo343 Lenke til kommentar
War Skrevet 9. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2009 Ja, men i win? Eller i ubuntu? Ubuntu og 295quad = fail Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 9. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2009 0 stress med linux i en vm. I værste fall ender man med frustrasjon om man gjør noe galt, i motsetning til en blank harddisk om man prøver linux på vanlig vis. Linux er jo en hobby i seg selv om man vil forstå alt. Men følger man en guide er det omtrent like vanskelig som å sette opp vanlig folding. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 9. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2009 (endret) Du skal kjøre Windows og kjøre Linux i WM på Windows. (en distro som heter "LINUXFAH" basert på IIRC/Slackware64 13.0) Følg denne enkle guiden. (den er ikke vanskelig) http://www.linuxforge.net/docs/crunching/fah-vmware.php Jeg er her for alle spørsmål du måtte ha og kan evt. gi deg msn om du trenger det. Endret 9. desember 2009 av Theo343 Lenke til kommentar
kjellms Skrevet 9. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2009 Mye strømforbruk til lite nytte. Ikke hvis man har bruk for varmen! Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 9. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2009 (endret) Varme er aldri bortkastet om vinteren så lenge man har termostatstyrt varme ellers i huset så blir det ingen strøm ekstra. War: Du kan hoppe over passkey biten i guiden. Det er hovedsaklig for de som ønsker å bryne seg på bigadv folding etterhvert. Endret 9. desember 2009 av Theo343 Lenke til kommentar
War Skrevet 9. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2009 Jeg kjører linux i dualboot, tar linux på høyskolen som fag, men sliter med quad-sli-driver. Resten skal gå fint. Sjekker linken nå. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 9. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2009 (endret) Guiden er laget for de som laster ned en ferdig VM Linux og kjører VM i Windows EDIT: Du skal ikke bry deg om passkey eller -bigadv flagget. Endret 9. desember 2009 av Theo343 Lenke til kommentar
War Skrevet 9. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2009 16min download på den ene. Får tukkle litt med gpu imens. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå