Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har laget en logo for Team Hardware.no som vi kan bruke på vår team stats side på F@H..

 

Hva synes dere? Froslag til evt endringer?

 

Puretamil?

Ikke dårlig, ikke dårlig ;)

 

Evt. endringer måtte være å ta med sydspissen av landet slik at vi ikke får noen gretne sørlendinger her.

Lenke til kommentar
Ja jeg kjører som service... har lagt det inn på 200 maskiner som vi har solgt til diverse skole og andre opplæringssentre! :)

Informerer du kundene om dette da? Jeg hadde ikke godtatt å få levert maskiner på skolen jeg jobber på, som kjører DC-klienter når den starter opp.

 

Uansett er det vel de færreste bedrifter/skoler som ikke innstallerer OS og programvare på maskinene selv.

 

Men for all del, det er jo kjekt å få med så mange CPU'er som mulig, bare man ikke tar seg for stor frihet.

Lenke til kommentar
Informerer du kundene om dette da? Jeg hadde ikke godtatt å få levert maskiner på skolen jeg jobber på, som kjører DC-klienter når den starter opp.

 

Uansett er det vel de færreste bedrifter/skoler som ikke innstallerer OS og programvare på maskinene selv.

 

Men for all del, det er jo kjekt å få med så mange CPU'er som mulig, bare man ikke tar seg for stor frihet.

Man har ikke vondt av noe man ikke vet! ;)

 

Dessuten kommer de ikke til å merke noe uansett! :thumbup:

Lenke til kommentar
Man har ikke vondt av noe man ikke vet! ;)

 

Dessuten kommer de ikke til å merke noe uansett! :thumbup:

Fra FAQ'en til Folding@Home:

 

Can I run Folding@Home on a machine I don't own?

 

Please only run Folding@Home on machines you either own or on which you have the permission of the owner to run our software. Any other use of Folding@Home violates our license agreement (and just isn't a good idea in general).

Lenke til kommentar
Man har ikke vondt av noe man ikke vet! ;)

 

Dessuten kommer de ikke til å merke noe uansett!  :thumbup:

Fra FAQ'en til Folding@Home:

 

Can I run Folding@Home on a machine I don't own?

 

Please only run Folding@Home on machines you either own or on which you have the permission of the owner to run our software. Any other use of Folding@Home violates our license agreement (and just isn't a good idea in general).

jeje.. man skal ikke laste ned piratkopiert musikk, filmer, software osv heller... :p

Lenke til kommentar

Det er ikke en god sammenligning.

 

jeg kunne aldri tenkt meg å innstallere programmet på alle maskinene på skolen....tenk på datalabene der alle maskinene hadde jobbet 100% 24/7...produserer mye varme og koster mer også.

 

Samt at det gir høyere feilrisiko.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...