Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lagkoden står alle mine innlegg i forumet.

-alias- :

Jupp :dribble: Jeg hadde glemt å utvide skrivebordet til neste skjerm! Nå virker det å folde på 2 skjermkort med SLI enablet. Stå på War, det virker som det skal.
Her er det viktig å ikke skape forvirring.

Man har vel alltid kunnet folde med SLI enablet, men poenget er om man ser 2 GPUer og kan folde på 2 separate GPUer og få PPD fra 2 GPUer eller kun 1 som før med SLI enablet.

On older (than 190.xx) drivers, you had to disable SLI or the client would only see one device and use one GPU. With latest drivers, you can leave SLI enabled and the client will still see two devices.

http://foldingforum.org/viewtopic.php?f=52&t=11893

Så spørsmålet er, selv om du utvider skrivebordet, ser du 2 GPUer og kan folde med 2 klienter på 2 GPUer og få PPD fra 2 GPUer?

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
-alias- :

Her er det viktig å ikke skape forvirring. Så spørsmålet er, selv om du utvider skrivebordet, ser du 2 GPUer og kan folde med 2 klienter på 2 GPUer og få PPD fra 2 GPUer?

Oppfattet spørsmålet om folding var mulig med 2 GPUer med SLI-bro montert ja, og det fungerer både med SLI disablet og enablet i Nvidia Control Panel. Jepp, jeg ser at 2 GPU-klienter folder med hver sin GPU :yes:

Endret av -alias-
Lenke til kommentar

Jepp -alias- :). Var viktig å få frem den detaljen i dette. Og det er et stort fremskritt da det blir enklere for gamere å folde uten å måtte inngå store kompromisser.

Ikke minst må dette være gode nyheter for War som hele tiden har ønsket seg dette. Blir spennende å se litt heftig folding fra ham fremover ;)

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

ATI kortene vil muligens gjøre det bedre med GPU3 klienten som er på vei, det gjenstår å se. Prøv også å være litt selvhjulpne ved å lete litt rundt forum linken i signaturen min etter informasjon :). foldingforum.org har svar på det meste og man kan liksågodt gjøre seg godt kjent der med en gang.

Wheelman:

Jeg har ikke drevet med multigpu folding på en lang stund, men vil tro XP er det enkleste valget for deg da. Som -alias- nettopp har skrevet må han bruke dongler på win7.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...