-alias- Skrevet 6. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2009 Det er en feature som har vært der lenge. Thanks, det er jo fornuftig også når jeg tenker litt på det. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 6. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2009 (endret) Lagkoden står alle mine innlegg i forumet. -alias- : Jupp Jeg hadde glemt å utvide skrivebordet til neste skjerm! Nå virker det å folde på 2 skjermkort med SLI enablet. Stå på War, det virker som det skal.Her er det viktig å ikke skape forvirring. Man har vel alltid kunnet folde med SLI enablet, men poenget er om man ser 2 GPUer og kan folde på 2 separate GPUer og få PPD fra 2 GPUer eller kun 1 som før med SLI enablet. On older (than 190.xx) drivers, you had to disable SLI or the client would only see one device and use one GPU. With latest drivers, you can leave SLI enabled and the client will still see two devices.http://foldingforum.org/viewtopic.php?f=52&t=11893 Så spørsmålet er, selv om du utvider skrivebordet, ser du 2 GPUer og kan folde med 2 klienter på 2 GPUer og få PPD fra 2 GPUer? Endret 6. desember 2009 av Theo343 Lenke til kommentar
-alias- Skrevet 6. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2009 (endret) -alias- :Her er det viktig å ikke skape forvirring. Så spørsmålet er, selv om du utvider skrivebordet, ser du 2 GPUer og kan folde med 2 klienter på 2 GPUer og få PPD fra 2 GPUer? Oppfattet spørsmålet om folding var mulig med 2 GPUer med SLI-bro montert ja, og det fungerer både med SLI disablet og enablet i Nvidia Control Panel. Jepp, jeg ser at 2 GPU-klienter folder med hver sin GPU Endret 6. desember 2009 av -alias- Lenke til kommentar
War Skrevet 6. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2009 Men må du bruke dymmyes i win 7? Lenke til kommentar
-alias- Skrevet 6. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2009 Men må du bruke dymmyes i win 7? Ja, det gikk ikke uten finner jeg ut. Satte på en dummye og det fungerer igjen. Så enten aktiv skjerm eller dummye må til hos meg. Nå er ikke jeg helt fortrolig med Windows7 ennå, så det er jo mulig det finnes en veg rundt som jeg ikke vet om ennå. Lenke til kommentar
War Skrevet 6. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2009 Nå er jo ikke det noen krise? Regner med at jeg kan kjøre med dymmyes 24/7 Eneste ulempe er at lukking av vinduer ofte er stress, da musen forsvinner til en virituell skjerm. Fant foressten ut hvorfor vannkjølingen døde, ikke at den skal på igjen. Lenke til kommentar
-alias- Skrevet 6. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2009 (endret) Da skulle det være dokumentert at det fungerer under et SLI-oppsett å kjøre 2 (eller flere som i et QuadSLI) GPU-klienter. Endret 6. desember 2009 av -alias- Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 6. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2009 (endret) Jepp -alias- . Var viktig å få frem den detaljen i dette. Og det er et stort fremskritt da det blir enklere for gamere å folde uten å måtte inngå store kompromisser. Ikke minst må dette være gode nyheter for War som hele tiden har ønsket seg dette. Blir spennende å se litt heftig folding fra ham fremover Endret 6. desember 2009 av Theo343 Lenke til kommentar
ei57 Skrevet 6. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2009 Vi kan trenge de bidrag vi kan få - XCPU's.com puster oss i nakken og vil passere oss ila. en uke eller to, om ikke vi får opp dampen. Kan vi klare å mobilisere 200k PPD ekstra, vil vi sikre plassen og kanskje avansere en plass til før jul. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 6. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2009 Jeg har nettopp startet å folde med en PS3 og en E6300 @ 2,8 ghz i hvert fall. PS3en folder dog ikke døgnet rundt. Men stort sett så lenge jeg ikke spiller. Hvor mange poeng er det? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 6. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2009 Hvor mye yter 5870-kortene nå om dagen? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 6. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2009 Hvilket grafikkort som er kortere enn Sapphire Radeon HD4870 yter best til folding for tiden? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 6. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2009 Raskt spørsmål: Om jeg har flere kort, men kun tilkoblet en skjerm - hvilket OS lønner seg å velge? Lukter litt på Linux.. Theo: MSN? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 6. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2009 Hvor mye yter 5870-kortene nå om dagen?Ikke så bra dessverre, rundt 3k-4,6k ppd fra det jeg har sett. Det står litt info om det her. Lenke til kommentar
War Skrevet 6. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2009 (endret) Da skal jeg prøve SLI-opplegget Burde gi 25K alene den pcen. Jeg bruker Win 7 nå, kan jo til nød dualboote til xp. Jeg må bare bla meg tilbake noen sider. Husker ikke hva man skriver av de snåle kodene nforce_g80blabla Endret 6. desember 2009 av War Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 6. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2009 Hvor mye yter en ps3=? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 6. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2009 (endret) ATI kortene vil muligens gjøre det bedre med GPU3 klienten som er på vei, det gjenstår å se. Prøv også å være litt selvhjulpne ved å lete litt rundt forum linken i signaturen min etter informasjon . foldingforum.org har svar på det meste og man kan liksågodt gjøre seg godt kjent der med en gang. Wheelman: Jeg har ikke drevet med multigpu folding på en lang stund, men vil tro XP er det enkleste valget for deg da. Som -alias- nettopp har skrevet må han bruke dongler på win7. Endret 6. desember 2009 av Theo343 Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 6. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2009 Hmm.. Da går jeg for XP Lenke til kommentar
ei57 Skrevet 6. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2009 En E6300 yter kanskje 3-700 PPD/kjerne i Windows og det dobbelte eller mer i Linux. Ytterligere ytelse fåes ved å kjøre SMP. PS3 har jeg ingen anelse om. Et 5870 ser ut til å yte ca. 5000 PPD. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 6. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2009 Hvor mange poeng er det?Du kan bruke FahMon til å overvåke nøyaktig hvor mange PPD din E6300 genererer. Så vidt jeg kan se yter PS3 mellom 700-1000 PPD. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå