War Skrevet 5. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2009 (endret) Jeg skulle jo komme tilbake, men ble desverre litt forsinket. Hele serverrommet skulle ommøbleres samt bytte ut alle skjermkortene til "litt" kraftigere kort så jeg kan folde på dem. Hvilket OS er det lettest på nå? Må bli Utorrent har bare vista 64 original. Laster ned win xp nå, cd-key har jeg original, jeg mener å huske at det var lettere på xp VS vista/win7. Hvis jeg også vil folde litt spillpcen, men ikke kan restarte-boote i ny OS, ta av SLI-bru og sette på jumpere hele dagen. Og kortene er 295-quad-sli hvordan er det best å folde da? Bare kjøre 2 stk? , regner med at den vil bruke 1 kjerne pr kort ca eller noe i den duren. Kunne hatt 20k, men nå får heller 5-7K være bedre en null -K , som en bonus da pcen står på alike vel om natta. Endret 5. desember 2009 av War Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 5. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2009 Kan jeg ikke angi brukernavn og team-nummer på PS3? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 6. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2009 Kan jeg ikke angi brukernavn og team-nummer på PS3?Jeg har ikke selv en PS3 men i følge videoen holder det å trykke trekant for å få opp hovedmenyen og deretter gå til "identity"-fanen hvor man kan endre navn, lagnummer etc. Lenke til kommentar
ei57 Skrevet 6. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2009 Hvilket OS er det lettest på nå? Må bli Utorrent har bare vista 64 original.Laster ned win xp nå, cd-key har jeg original, jeg mener å huske at det var lettere på xp VS vista/win7. Hvis jeg også vil folde litt spillpcen, men ikke kan restarte-boote i ny OS, ta av SLI-bru og sette på jumpere hele dagen. Og kortene er 295-quad-sli hvordan er det best å folde da? Bare kjøre 2 stk? , regner med at den vil bruke 1 kjerne pr kort ca eller noe i den duren. Kunne hatt 20k, men nå får heller 5-7K være bedre en null -K , som en bonus da pcen står på alike vel om natta. Jeg bruker kun XP pro for GPU. Vista har jeg bevisst styrt unna og Win7 har jeg ikke sett behovet for å betale lisens for. XP har fungert greit hele veien og er mitt førstevalg. Alternativt kan du prøve Win7. Med nyere Nvidia-drivere skal det heller ikke være nødvendig å disable SLI. On older (than 190.xx) drivers, you had to disable SLI or the client would only see one device and use one GPU. With latest drivers, you can leave SLI enabled and the client will still see two devices. http://foldingforum.org/viewtopic.php?f=52&t=11893 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 6. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2009 Så bra ei57, gjelder det SLI broen også? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 6. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2009 (endret) Edit: glem det, jeg fant Endret 6. desember 2009 av Herr Brun Lenke til kommentar
ei57 Skrevet 6. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2009 Jeg siterer bare fra Folding-forumet og har ingen mulighet til å teste. Har verken dual GPU kort eller HK som støtter SLI (med unntak av et P55 som kjører bigadv, med et ATI skjermkort). Jeg ville jo tro at SLI broen kan være på også. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 6. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2009 (endret) Det er i så fall great news! Vet flere her sitter med 2xGTX 275 ol. hadde vært kjekt om de kunne teste. Endret 6. desember 2009 av Theo343 Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 6. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2009 Fikk du noe fart på PS3en, Herr Brun? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 6. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2009 Fikk du noe fart på PS3en, Herr Brun? mhm Lenke til kommentar
-alias- Skrevet 6. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2009 Jeg ville jo tro at SLI broen kan være på også. Har testet det nå under Windows7 med 2 stk. 8800GS hvor SLI-broen er på, men får bare feilmelding om feil driver etc., se bilde under. Det er mulig at jeg har satt opp ting feil i Windows7, men jeg tror ikke det. Noe mer jeg kan legge ut som kan hjelpe? Lenke til kommentar
-alias- Skrevet 6. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2009 (endret) Har nå også lagt inn siste versjon av skjermdrivere og forsøkt med SLI enablet i Nvidia Control Panel, men resultatet er det samme. Endret 6. desember 2009 av -alias- Lenke til kommentar
War Skrevet 6. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2009 (endret) Møkk, må skumme i 1 post, lete i 10min for å finne lag-koden GRRR Takker -alias- Setter opp på en P4 3.0 først (6.23 V ) , regner med at den har en kjerne. Sitter i en dell-fra st.olav hospital. 150 poeng, er vel ikke verdt strømmen. Da prøver jeg på en E8500 Skjermkort x1300 så den folder man sikkert ikke på. Endret 6. desember 2009 av War Lenke til kommentar
-alias- Skrevet 6. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2009 Møkk, må skumme i 1 post, lete i 10min for å finne lag-koden GRRR 37651 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 6. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2009 Lagnummer burde stått i tråd-tittel, egentlig. Lenke til kommentar
-alias- Skrevet 6. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2009 Det er i så fall great news! Vet flere her sitter med 2xGTX 275 ol. hadde vært kjekt om de kunne teste. Kan det være at mine 8800GS er for gamle til å folde under et SLI oppsett? Jeg kunne jo forsøkt med 2 GTS250, men vet ikke om jeg gidder å bygge om en rigg. Jeg ventet lenge på mitt bestillte GTX275 fra komplett som var på lager den 01.12.09, men det må ha vært limt fast i lageret deres. Siden det ikke var i lufta sist fredag kanselerte jeg ordren i et snev av forbannelse og venter heller på den nye serien til Nvidia. Lagnummer burde stått i tråd-tittel, egentlig. Godt forslag, kanskje en med tilgang der ordner det? Lenke til kommentar
War Skrevet 6. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2009 Hvor går deres fornuftig PPD /watt-grense? P4 3,0 ga 150PPD for 100W Det er jo lite når en 295 for 10000PPD for under 300W osv. Lenke til kommentar
-alias- Skrevet 6. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2009 Hva er det som skjer her nå, quotede svar legger seg som redigert i sist skrevne melding! Lenke til kommentar
-alias- Skrevet 6. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2009 Jupp Jeg hadde glemt å utvide skrivebordet til neste skjerm! Nå virker det å folde på 2 skjermkort med SLI enablet. Stå på War, det virker som det skal. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 6. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2009 Hva er det som skjer her nå, quotede svar legger seg som redigert i sist skrevne melding! Det er en feature som har vært der lenge. Hvis du skriver et nytt innlegg i en tråd innen 2 minutter etter det forrige, og ingen har skrevet noe i mellomtiden, så blir det ett innlegg. Slik du ser der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå