Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sånn, da folder jeg for 'dnfk'. :)

Supert, nå håper jeg at også Quakecry blir med. post-49161-1259843799.gif

Foreløpig er vi på 1,608 plass, men jeg er optimist og ser for meg at vi kan klare å nå top 1000 før jul. :)

Wheelman: "dnfk" er en bruker under team Hardware.no. :) Årsaken til at jeg startet dette var for å engasjere folk fra DNFK spesifikt. Å skulle forsøke å rekruttere personer fra denne tråden ville mest sannsynlig ikke gitt noen resultater. Ved å engasjere folk i dnfk har vi nå et team på 4-5 brukere, og jeg er sikker på at vi skulle klart å få med en 5-10 brukere til med på dette om ikke alt ble lempet tilbake i denne tråden..

Endret av fargoth
Lenke til kommentar

Sånn, da folder jeg for 'dnfk'. :)

Supert, nå håper jeg at også Quakecry blir med. post-49161-1259843799.gif

Foreløpig er vi på 1,608 plass, men jeg er optimist og ser for meg at vi kan klare å nå top 1000 før jul. :)

Link til denne statistikken? Eventuelt den F@H-siden for dnfk som du har posta et par ganger.

Og en ting til, man må skrive inn nick og slikt hver gang? Regner med dette kan fikses så jeg slipper det...

Endret av CypheroN
Lenke til kommentar
rip regine stokke :(

http://sinober.blogg.no/

Det er bare å sette i gang å laste ned F@H og begynne å folde om du ønsker å faktisk gjøre noe for å bekjempe kreften. Sympati og medynk kurerer ikke kreft. Foreløpig har dnfk tre medlemmer og vi har allerede foldet 8 arbeidsenheter.

Hvorfor fungerer ikke bloggen og hva står dnfk brukernavnet/forkortelsen for? Jeg tenkte først "DNKF" for evt. "Den norske kreftforening", men DNKF står for "Den norske kinesiologi forening".

Har det noe med dette å gjøre?

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1056229

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
rip regine stokke :(

http://sinober.blogg.no/

Det er bare å sette i gang å laste ned F@H og begynne å folde om du ønsker å faktisk gjøre noe for å bekjempe kreften. Sympati og medynk kurerer ikke kreft. Foreløpig har dnfk tre medlemmer og vi har allerede foldet 8 arbeidsenheter.

Hvorfor fungerer ikke bloggen og hva står dnfk brukernavnet for. Jeg tenkte først "DNKF" for evt. "Den norske kreftforening", men DNKF står for "Den norske kinosologi forening".

Bloggen er til en jente som har vært omtalt litt i media, som døde i dag.

brukernanvet DNFK kommer fra Den nye Forumkaféen

Lenke til kommentar
Link til denne statistikken? Eventuelt den F@H-siden for dnfk som du har posta et par ganger.
Statistikk 1 statistikk 2.

Og en ting til, man må skrive inn nick og slikt hver gang? Regner med dette kan fikses så jeg slipper det...
Det skal ikke være slik, klienten skal huske innstillingene dine fra hver gang. :hmm:

Å komme i topp 1000 krever fint lite. Røk rett inn dit på to dager jeg. :p
Bare vent til dnfk kommer skikkelig i gang så skal du ser at det går oppover. Det ligger mye uforløst potensiale rundt om på forumet, og mitt personlige mål med å starte dnfk var å prøve å få engasjert brukere som ellers aldri ville orket å sette seg inn i dette. Og husk, du kan alltids folde for dnfk om du ønsker det. :p Endret av fargoth
Lenke til kommentar
Jann:

Jasså? jeg er fortsatt på plass 1136 i FAH rank. Jeg tror du forveksle det med plassering i hw.no laget.

Det var hw.no intern ranking han snakket om og ikke FAH rank, min feil.

DNFK:

Hvorfor skal vi folde for brukernavnet til "Den nye forumkafeen" (selv om brukernavnet er i vårt lag), har DNFK noen som helst relevans til jenta som døde av kreft i dag siden hun nevnes og tas med i denne sammenhengen? Fryktelig at denne jenta døde av kreft i dag, men jeg ser ikke sammenhengen med å folde for DNFK brukernavnet.

Derfor, vis meg sammenhengen DNFK har med denne stakkars jenta.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Hvorfor skal vi folde for brukernavnet til "Den nye forumkafeen" (selv om brukernavnet er i vårt lag), har DNFK noen som helst relevans til jenta som døde av kreft i dag siden hun nevnes og tas med i denne sammenhengen? Fryktelig at denne jenta døde av kreft i dag, men jeg ser ikke relevansen med å folde for DNFK brukernavnet.

DNFK-navnet ble ikke opprettet i dag fordi hun døde. At hun døde, ga fargoth idéen til å fortelle meg om dnfk-brukeren, bare.

Lenke til kommentar

Mao. man bruker jentas død til å folde for brukernavnet til "Den nye forumkafeen"? Beklager om jeg ikke synes det var særlig smakfult/taktfult.

Fold gjerne for jentas tragiske død (det er derfor vi gjør dette) og bruk gjerne DNFK brukernavnet til å verve nye foldere som i dag ikke folder. Men jeg fikk litt bismak av at dere bruker jentas død til å rekruttere folk som allerede folder til deres brukernavn, selv om brukernavnet er i vårt lag. Beklager om jeg missforstår dere, men det var slik det så ut slik det dukket opp her.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...