Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gratulerer til -alias- som er oppe i hele 100k PPD nå. Er vel en første gang for noen tror jeg. :)

Takker, får se om jeg klarer å holde på en slik produksjon. Venter ennå på erstatning for en stk. 9800GX2 som forlot meg i september en gang. Har fått lovnad på nytt kort som skal ankomme i løpet av en uke eller to. Regner med å nå 115K i løpet av måneden som en foreløpig rekord, men vil trappe ned til omkring 105K som det normale etterpå.

Lenke til kommentar

Det kan være en del av forklaringen, men også WU-miksen for Nvidia-GPU har endret seg fra 353 poengere only, til noe mer variert. Et GTS250 eller tilsvarende har rundt 1000 PPD reduksjon på de andre WU'ene - vi har heldigvis ikke blitt utsatt for 511 poengs WU'er.

Får også benytte anledningen til å gratulere -alias- med 100k+ PPD. Hadde også vært morsomt om team 37651 kunne feire det med 1M PPD i en ikke altfor fjern fremtid. Vi er bare litt i underkant av 70 GTS250 ekvivalenter unna!

Lenke til kommentar

GPU variasjon får raskere innslag og er nok en større årsak. For å se om det er en lagtrend eller WU trend så får vi bare sammenligne oss med andre, selv om det heller ikke blir nøyaktig. Det ser ut for meg som avstanden til de over oss har økt en del. For 2 uker siden så det ut som vi kunne nå plassering 26 med god margin innen jul, nå går det et stykke over nyttår.

Hvis denne produksjonen (over 600K PPD) holder seg så er vi på 26 plass før jul.

Jeg sjekket også dette da og vi ville i følge statistikk nå plass 26 en 4-5 dager før jul. Men vi har også sunket fra omtrentlig 648K til 628K PPD 24h.avg. i samme tidsrom.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

World Of Warcraft

Administrerer samtlige maskiner som folder fra remote, og bruker logmein. Det fungerer helt utmerket, start, stopp, oppdateringer,restart av maskin, osv. Alt man kan gjøre fysisk ved maskinen lar seg også gjøre via logmein. https://secure.logmein.com/US/home.aspx

Mine maskiner sett i fahmon via logmein på AMDX4_9350e fra min bærbare:

post-53451-1256679904_thumb.jpg

Klienter som er røde skyldes et (defekt) manglende 9800GX2 som erstattes i morgen med et nytt kort.

Endret av -alias-
Lenke til kommentar

Velkommen på laget. Det er langt fra alle som begynner såpass og mange som aldri når slike poengsummer. Ser du har potensial et stykke lenger opp. Har du flerkjerne CPU'er, kan du vurdere SMP, det er bedre betalt enn disse P44xx eller anything smelling of amber dersom du har Intel CPU.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...