Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Anbefalte innlegg

Driver og diller med HD4870-gamingriggen atm. Har to kort i, men å kjøre 2 instanser her er rimelig vrient, for å si det mildt. Et problem jeg ser er at når jeg trykker på "extend my windows desktop onto this monitor" så vil den ikke når jeg trykker apply. Dvs, den står som aktivert, men idet jeg lukekr skjerminnstillingsvindoet og åpner det igjen ser jeg at denne skrivebordsutvidelsen er disablet igjen.

Kjører catalyst 9.4, og har crossfire disablet. Anyone?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Siden mine pcer kjører noe spessiellt eller på en eller annen måte ikke lar seg folde skal jeg kjøpe en ps3.

Ser de har kommet i ny utgave nå,

Strømforbruket har også blitt redusert med to tredjedeler

Samme hardware inni? +Større HHD og så lite strøm?

Hva er egentlig greia med ny ps3?

Lenke til kommentar

knopflerbruce

Husker at det for sånn ca 3-kvartårsiden eller noe slikt eller ett år kanskje,også

var noen som sutret om at det var vanskelig å¨få til multi GPU på ATI. Tror mange ga opp. Det er sikkert også avhengig av OS, kanskje en dummyplugg, ekstra skjerm eller kvm-svitsj på det ene skjermkortet. Jeg ga bort mitt siste ATI-3870-kort så jeg kan dessverre ikke hjelpe noe mer med ATI. Prøv enten å søke tilbake her i tråden eller gå til FF ATI spesifikt forum.

Lenke til kommentar

Takker for svar. Problemet er at driveroppgradering ikke lar seg gjøre nå uten at hele maskinen går i kne. Jeg må kanskje mest sannsynlig legge inn OS på nytt. Feilen oppsto nettopp da jeg skulle oppdatere skjermdrivere, men utålmodig som jeg er avbrøt jeg oppdateringen etter 10 - 12 minutter i den tro at maskinen hadde låst seg. Etterpå leste jeg at at oppdateringen kunne ta så mye som 20 minutter, så noe gikk nok galt i den oppdateringen jeg avbrøt.

Edit: Har satt kortet i en annen maskin men problemet ble ikke borte. Drivere lar seg nå oppdatere, men kortet får bare lav 8-bits oppløsning som ikke lar seg endre. Jeg antar derfor at "halve kortet" (les en GPU) er defekt. Kortet er bare vel ett år og uten faktura (kjøpt brukt) fra forhandler er det vel ikke mulig å reklamere / benytte garantien?

Endret av -alias-
Lenke til kommentar

Har ingen erfaring med det, men ser ingen problem. Du burde i prinsippet kunne kjøre alle kombinasjoner av 8800 gts 512, 9800 gtx(+)/gx2 og gts 150/250 i samme rigg. Det er jo ingenting i veien for å klokke de forskjellig. 8800 gtx/ultra kan kanskje også fungere sammen med g92-baserte kort, de har også 128 shadere.

Lenke til kommentar
9800GX2 har 2 x 128 processor cores (Stream Processors), 128 på hver GPU. GTS250 har 128. Kan man kombinere disse i en folding-rigg?

Ja, som ei57 sier skal det fungere. Det jo antall shadere som teller. Men det betyr jo heller nødvendigvis ikke at GPUer med ulike antall shadere ikke fungerer sammen, men siden programvaren (clientene) ikke takler forskjellig shadertall blir ikke alle shadere utnyttet og PPD blir lavere enn det kunne blitt.

Lenke til kommentar

Men hva med flere kort i en pc? Dummeis-plugger?

Kan vel ikke utvide skrivebordet uten i win 7?

Jeg har iallefall

Gpu:

295 kort

295 kort

295 kort

295 kort

9800GX2

Som ikke folder nå pga det er flere kort i en pc så jeg må åpne kabinett, fjerne sli bru, evt sette på dummyplugger, restarte , skifte OS , endre drivere og styr for å folde.

Sammen med

3,7 ic7/940 cpu

E8500 cpu

Q6800 cpu

I disse pcene som heller ikke folder av samme grunn.

Det er i rackkabinett som er stablet i høyden , kvm osv og det vil ta 2t å sette opp alt til folding pr gang.

Nå har jeg dualboot-ubuntu 9.04 på alle maskiner, lett å folde på det?

Er ute etter lett folding som ikke krever fysiske inngrep i kabinettet, kun starte snarveger i OS jeg bruker.

Burde kanskje gå med alle pcer som ikke kjører SLI.

Lenke til kommentar

Har satt igang folding på spill-PCen min nå også, i tillegg til serveren (Har nå 7 kjerner som kjører fordelt på 2 PCer :) ), noen som har noen tips til å skru på klientene automatisk til ett klokkeslett? Har prøvd med Task Scheduler i Windows, men da åpnes kun en klient.

Noen som har no peiling på hvor mye Phenom processorene tåler? Har en Trekjerner (Som står i servern), den har kjørt på 54-55 grader rimelig mange måneder nå, sattser på at den vil gå litt ned nå når foldeværet starter :p .

Endret av World Of Warcraft
Lenke til kommentar

Hver gang jeg lukker SMP 6.24 (cmd) blir workunits korrupte ( Det hjelper hvertfall når jeg sletter de ) og jeg må starte på nytt.

1. Finnes det noen måte å pause ?

2. Hvordan kan jeg lukke den uten at filene blir korrupte ?

Entering M.D.

Rejecting checkpoint

Gromacs error.

Folding@home Core Shutdown: UNKNOWN_ERROR

Folding@home Core Shutdown: UNKNOWN_ERROR

CoreStatus = 79 (121)

Client-core communications error: ERROR 0x79

This is a sign of more serious problems, shutting down.

Endret av Vizla
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...