Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Special stats update in progress

External access to the Folding@Home stats server is down to expedite the stats input process. We expect this to take about 24 hours.

For more information

Please see http://folding.typepad.com/ for more details or check out our forum at http://foldingforum.org.

Edit: Jeg fant ingen informasjon på noen av linkene!

Endret av -alias-
Lenke til kommentar

Det er litt diskusjon i noen av trådene på forumet (i server-kategorien), men det er vel egentlig ikke så mye informasjon å gi ut. Alle vet at det har vært noen problemer de siste dagene og nå har de tatt ned stats-serveren for å gå gjennom logger og få på plass "forsvunnede" poeng. Det betyr i praksis at alle stats-sider, som feks EOC sin, ikke har mulighet til å hente ut statesikk fra serveren før de er ferdige med å rydde opp.

Lenke til kommentar

4U er høyere enn du trenger for å koble til skjermkort. Men jeg skal ikke dra den så langt. 4U gir jo også godt med luft i kassa. Hvor mange 295 skal du kjøre i den?

Forøvrig jobber jeg hardt med å motstå fristelsen å custombygge en GPU farm om dagen. Dvs. at den kun vil bestå av monteringsplater for hovedkort som arrangeres som utdragbare skuffer i custombygd racktårn. Jeg var på vei til å starte med dette rett før jeg trappet ned.

Men nå er det SOL for denne kroppen :)

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

U4 får 1" luftespor vanrett langs hele baksiden som er et must for 295kortene da de skal stå tett i rack. Testet U3 men det ga ca 15C høyere temp.

Skal prøve 3 kort pr kasse.

Var en 450W psu i, byttet til en 650W som jeg hadde og den går på 99% med ett kort i.

Må nok legge inn 1500W pr kasse.

Når slutter denne 32C+ perioden?

Er ikke hjemme denne uka og nyslipte cpu og nye kabinetter kan ikke stå på 24/7 med 40c+ inne helt random temp ubevoktet. Hver gang jeg stikker innom er alle pcene av.

post-64596-1246212559_thumb.jpg

Endret av War
Lenke til kommentar

Mange av forskerene bruker millioner av dollar av stipendene sine til leie av supercomputere så det må vel være noe i det og ikke bare for gøy.

Trur vi regnet ut her at verdens folding hadde kostet 40millioner bare i strøm i året hadde foldingteamet måtte ha leid SC for den megnden vi folder.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...