Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Her er IP på GPU serverene:

171.64.65.20

171.64.65.102 (ATI)

171.64.65.103 (ATI)

171.64.65.106

171.67.108.11

171.64.122.70

Det må finnes ihvertfall en GPU server til, 171.67.108.25:

 

[18:53:51] + Attempting to send results [May 21 18:53:51 UTC]

[18:53:59] - Couldn't send HTTP request to server

[18:53:59] + Could not connect to Work Server (results)

[18:53:59] (171.67.108.25:8080)

[18:53:59] + Retrying using alternative port

[18:54:06] - Couldn't send HTTP request to server

[18:54:06] + Could not connect to Work Server (results)

 

Ellers så fortsetter problemene slik, hvor 8 GPU-klienter bare venter på å få jobbe:

post-53451-1242940270_thumb.jpg

Endret av -alias-
Lenke til kommentar
Men det jeg ikke forstår er at en voksen mann tuller med rødreven når vi endelig har fått verdens beste opera i Norge. :laugh:

Har brukt Firefox helt siden 1998 da Mozilla oppstod og det vil jeg mest sannsynlig fortsette med. Det samme gjelder forøvrig for epostleseren Tunderbird. I tillegg bruker jeg OpenOffice.org i stedet for MS Office. Jeg bruker egentlig ingen kommersielle programmer med unntak av operativsystemer og tegneprogrammet SketchUp Pro 7.0. Opera har jeg såvidt prøvd for lenge siden, men likte ikke reklamen som jeg ble påtvunget. Jeg betaler for det jeg må (som foreks. OS som jeg er nødt til å ha, og så SketchUp da som jeg lever litt av) men jeg liker mest åpne ikke kommersielle systemer. :thumbup:

Endret av -alias-
Lenke til kommentar
Det må finnes ihvertfall en GPU server til, 171.67.108.25:

 

Ellers så fortsetter problemene slik, hvor 8 GPU-klienter bare venter på å få jobbe:

 

171.67.108.25 tar bare imot resultater når de"vanlige" serverene svikter.

 

Det var full stopp på GPU tidligere idag, men nå virker alt normalt her. Har du fortsatt problemer, kan du prøve å restarte klientene.

Lenke til kommentar
171.67.108.25 tar bare imot resultater når de"vanlige" serverene svikter. Det var full stopp på GPU tidligere idag, men nå virker alt normalt her. Har du fortsatt problemer, kan du prøve å restarte klientene.

Takk da lærte jeg noe i dag også, men det ser ut som at alt er normalt igjen her også, nå. Rett etter at jeg skrev meldingen begynnte alt å kjøre igjen.

Lenke til kommentar
..Opera har jeg såvidt prøvd for lenge siden, men likte ikke reklamen som jeg ble påtvunget.

Reklame tror jeg er ganske lenge siden, kan ikke huske at jeg har vært plaget med det. Anbefaler Opera, mange av de ting man ofte har bruk for er veldig lettvint og sikkert i Opera. Faner-mange sider åpne samtidig, åpne alle siden der man var sist hvis man vil, sidene kommer tilbake selv ved crasjh, alt blir cachet, lettvint skifte mellom vinduer med bokmerker, post, nedlastinger, historikk og hva man måtte velge. Også gode anvendelige notatfunksjoner.

Anbefales :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg prøver alltid nye versjonen av Opera, men vender tilbake til FF / Fx fordi jeg opplever mye hengproblematikk osv. samt tregere oppdatering av en del sideelementer.

 

Nå om dagen bruker jeg faktisk mest Chrome. Jeg er ingen utvikler og trenger ikke utviklingsfunksjonalitet i nettleseren i særlig grad.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...