ThuleAudio Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Fant og testet et program for å se status på foldinga, det ser bra ut så langt: fahstats Lenke til kommentar
PureTamil Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Fant og testet et program for å se status på foldinga, det ser bra ut så langt: fahstats Det finnes mye god programvare der ute for den som vil ta foldingen til et nytt nivå Blant annet er denne siden fin-fin: http://home.comcast.net/~wxdude1/emsite/download.html Der finner dere blant annet "EM Screensaver" som du kan bruke under Windows XP. Viser hvor langt du har kommet, hva slags protein som modelleres, hvor lang tid det vil ta etc. som skjermbeskytter. Lenke til kommentar
Sigurd2 Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Belaster CPU kun 50%. Mens f.eks Seti@Home belastet 100%. Kan det være noe med manglende støtte for HT? Lenke til kommentar
PureTamil Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Belaster CPU kun 50%. Mens f.eks Seti@Home belastet 100%. Kan det være noe med manglende støtte for HT? Nei, dette er bare et resultat av at Windows blir "lurt". F@H bruker vel 50% CPU på hver av de to logiske CPU-ene? Lenke til kommentar
scaleo2k Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 ja nu e æ me på F@H!! me min 3,6ghz cpu!!! Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Puretamil: såvidt jeg forstår så er du lederen for dette laget... Team Norway holder på å utvide innen DC og vil gjerne ha med F@H som prosjekt, er det interesse for at dere vil kjøre prosjektet under TN fanen? Lenke til kommentar
PureTamil Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Puretamil: såvidt jeg forstår så er du lederen for dette laget... Team Norway holder på å utvide innen DC og vil gjerne ha med F@H som prosjekt, er det interesse for at dere vil kjøre prosjektet under TN fanen? Leder og leder, her har vi flat struktur :-) Noe sånt må evt. avgjøres med en poll. Sendte deg en PM om saken, så får vi se. Vi har det uansett ikke travelt med det, det viktigste er uansett å støtte en god sak! Lenke til kommentar
thorsan Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 (endret) da er jeg med... nb husk 37651 <-- team number folkens settes i programmt dere laster ned;) Endret 8. juni 2004 av thorsan Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Jepp, vi får se. Ser ihvertfall ut som dere har fattet interessen til mange ihvertfall, det er bra! Lykke til videre til dere (og alle andre som driver med DC-prosjekter) Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Som så mange andre her på forumet durer og går protein-foldingen hos meg også nå.. Får håpe min p4 3,45ghz får unna noe arbeid da! Lenke til kommentar
creation Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Bah! Registrerte meg og tasta inn teamnummeret deres, ende opp på Overclockers Australia Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 (endret) Hørtes fint ut, signer opp jeg også! PS: Protein shake er digg og så får man store muskler av det . Så det er bra at de forsker på proteiner så vi kan få større muskler . Endret 8. juni 2004 av hasuwest Lenke til kommentar
Sigurd2 Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 (endret) Belaster CPU kun 50%. Mens f.eks Seti@Home belastet 100%. Kan det være noe med manglende støtte for HT? Nei, dette er bare et resultat av at Windows blir "lurt". F@H bruker vel 50% CPU på hver av de to logiske CPU-ene? Sjekket litt på nettet, ser ut til at man må kjøre to klienter sammtidig for å utnytte prosessorkraften med HT; NB: on a multi-CPU machine or PC with hyper-threading mode you have to run one client for each CPU. Gjøres ved å instalere i to forskjellige mapper. Endret 8. juni 2004 av Sigurd2 Lenke til kommentar
PureTamil Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Sjekket litt på nettet, ser ut til at man må kjøre to klienter sammtidig for å utnytte prosessorkraften med HT;NB: on a multi-CPU machine or PC with hyper-threading mode you have to run one client for each CPU. Gjøres ved å instalere i to forskjellige mapper. Oi, det var jeg ikke klar over. Legger det til i hovedposten litt senere. Har du en URL? Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 tjoho jeg leder fortsatt Kan folka som melder seg på nevne maskin specs, da kna vi se utover hvordan de forskjellige maskinene klarer seg. Min: celeron 2,4 (den pleier å være klokka til 3,0, men nå får jeg plutselig ikke låst AGP, så da bugger det seg) 512MB pc3200 twinmos ram 280GB HDD Lenke til kommentar
PureTamil Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 tjoho jeg leder fortsatt Kan folka som melder seg på nevne maskin specs, da kna vi se utover hvordan de forskjellige maskinene klarer seg. Min: celeron 2,4 (den pleier å være klokka til 3,0, men nå får jeg plutselig ikke låst AGP, så da bugger det seg) 512MB pc3200 twinmos ram 280GB HDD I og med at CPU er det eneste som har betydning her, nøyer vi oss vel med det i oversikten? Legger til specs i parantes etter brukernavn jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå