Theo343 Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Supert, må testes på Windows7 på laptopen. Lenke til kommentar
-alias- Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Her en gadget for oss som bruker Vista, kan se team stats og user stats og se gjennomsnittlig points per day etc Har testet det på 2 forskjellige maskiner. Kjekk sak, men av en eller annen grunn så viser de forskjellige verdier. Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Hmm, det var rart.. De viser samme verdier her, installert på den stasjonære og den bærbare. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 (endret) Jeg har akkurat installert 9800GX2 men jeg sliter med noen problemer. Hvis jeg starter [email protected] fra C:\Program Files (x86)\Folding@home\Folding@home-gpu får jeg denne meldingen. This application has failed to start because cudart.dll was not found. Re-installing the application may fix the problem. Når Folding@Home starter normalt får jeg bare beskjed Folding@home has run into a serious error running the core. and will shut down Jeg bruker XP 64 og 180.20. Noen som vet hvor problemet ligger? Fikk det til nå med hjelp fra foldingforum. Endret 15. januar 2009 av Fruktkake Lenke til kommentar
-alias- Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Hmm, det var rart.. De viser samme verdier her, installert på den stasjonære og den bærbare. Kjører Vista Ultimate 64-bit på begge hvis det har noe å si! Lenke til kommentar
Xell Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Du har ikke tilfeldig vis klart å knatte inn feil brukerinfo på den ene? Jeg bare spør. Alternativt kan det være noe med opdateringen (altså når programmet henter info fra Extremeoverclocking) som skaper differanser. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 (endret) Sånn, da har jeg begynt med Nvidia-folding. Skal se om jeg får optimalisert de og kiket på de mer i helgene. Nå er det masse rot over alt. Endret 15. januar 2009 av Fruktkake Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Kjører selv gadget'n på Vista Ultimate 64 Bit og en Vista Home Premium 32 Bit.. Ingen problemer, eneste som jeg finner negativt er at update klokka ikke går etter våres tidssone etter som jeg har sett. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 (endret) Grattis med nydelig kort fruktkake . Ja du må bruke -forcegpu i tillegg til -gpu på dualgpu kort. Endret 16. januar 2009 av Theo343 Lenke til kommentar
-alias- Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 (endret) Du har ikke tilfeldig vis klart å knatte inn feil brukerinfo på den ene? Jeg bare spør. Alternativt kan det være noe med opdateringen (altså når programmet henter info fra Extremeoverclocking) som skaper differanser. Samme data er lagt inn på begge, og det har jeg sjekket flere ganger så det er noe annet. Eneste jeg kan tenke meg er at de er satt til å oppdateres ved forskjellige tidspunkt, men finner ikke at det er mulig å sjekke dette noen steder. Jeg oppdaterte data igjen på begge maskiner nå ved samme tid, og da viser det samme. Endret 16. januar 2009 av -alias- Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 (endret) Grattis med nydelig kort fruktkake . Ja du må bruke -forcegpu i tillegg til -gpu på dualgpu kort. Ja, det var et fysisk nydelig kort. Svært lekkert med pianolakk og skjult vifte. Det passet perfekt i kabinettet mitt - jeg hadde 1mm klaring før det kolliderte med harddiskburet. Nå gjeldet det bare å få strømforsyningen stille. Kanskje det hjelper å montere 120mm-viften til strømforsyningen slik at den trekker luft fra internt i kabinettet? Akkurat nå trekker den luft fra en åpning i kabinettet mitt slik at den er opp ned. Temperaturen vil gå opp men jeg vil kanskje høre mindre av støyet. StealthXtreme var ikke så stille som man skulle tro. Jeg opplever noen ganger at systemet fryser nesten helt. To ganger når jeg skrev dette innlegget. Er det normalt? Endret 16. januar 2009 av Fruktkake Lenke til kommentar
pululf Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Hvordan får man GPUen til å folde? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 (endret) Det er normalt at Firefox kan henge under GPU folding og FireFox lagger generelt mye under Nvidia GPU folding. EDIT: Er det noen her som har fått testet GTX 295 og PPD ennå? Vurderer å kjøpe ett så fort de har det på lager igjen. Endret 17. januar 2009 av Theo343 Lenke til kommentar
-alias- Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Hvordan får man GPUen til å folde? http://folding.stanford.edu/English/DownloadWinOther Lenke til kommentar
TSP Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Det er ikke nødvendig å annonsere brukerkonkurranser her, heller ikke å oppfordre til å stemme på noen bortsett fra eventuelt i selve konkurransetråden. Det får være nok at vi har en global kunngjøring for konkurransen, brukere som evt. støtter en bruker får putte det inn i signaturen sin. Reaksjoner på moderering taes på PM, ikke i tråden. Lenke til kommentar
kjellms Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Ja, det skjønner vi jo, eller.. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Jeg var litt rampete i oppfattelsen i dag kjellms Lenke til kommentar
kjellms Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 (endret) hehe du er fæl Nå tror jeg forresten jeg klarte å knekke en av mine gamle ASus P5 kort eller kanskje den gamle 350W Misten (hurrah.. ) eh.. er ikke sikker på hva det er, håper ikke det er et av 8800-kortene som er røket. Endret 17. januar 2009 av kjellms Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 (endret) Auda, godt det er søndag i morgen da heh. Sitter selv og leker med kjøpknappen på GTX 295 nå men argh ikke på lager. Endret 17. januar 2009 av Theo343 Lenke til kommentar
kjellms Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Prisen er vel ganske høy. XFX er ikke på lager, men noen andre er vel? Synes jeg så flere da jeg kikket gjennom komplett, multicom, Nethop og PS. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå