Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg får fortsatt 5801 og har meldt i fra.

Flott brg :)

Jeg har akuttsovet i kveld(trengte det tydeligvis når jeg ser på den rosa skriften over her) hehe og fikk med meg hele makkverket 5801 når jeg våknet igjen, har det på alle untatt et skjermkort og den vil søren meg ikke holde seg unna heller.

De har ikke fått fjernet den ennå, så de siste 2 døgnene med store problemer med å få tak i WU samt nå 5801 gir helt elendig statistikk for min del, men jaja :).

Jada, klarte ikke å la være. 2 kort på vei til meg. Sukk

lol, du er nådeløs hehe. Hmm.. vel jeg har jo en MIST 1000W liggende fra forrige helgetilbud hos Netshop, og jeg har et G92GTS allerede som kan matche GX2... kanskje (galskap)

Jeg håper jeg ikke kjøper før jeg legger meg :/

Xell:

Hehe det virket bare som du dro hele greia når jeg kom inn her i april, og som du sier så har du holdt på en stund så du virket som en av foundingmothers til laget :).

Men bare dra i oss ang. GPU, det går så fint atte *kremt*. Og neida jeg skal avvikle ned den "seksuelle trakasseringen" nå, jeg måtte bare vekke gutta litt.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Re: Project 5801 issues.

New postby VijayPande on 29 Oct 2008, 01:47

We've taken these off line until we can see what's up.

Ergo, stopp GPU klientene som ikke virker, slett work katalogen og start de opp på nytt så skal de nå virke. Og vil du teste v1.18 av kjernen så ser du en link på toppen her.

BRG:

*host* jeg kjøpte også 2stk GX2 nå jeg også, jeg klarte ikke å la vær... im doomed *ler*. Men herregud for en bra pris. Det er jo faktisk halv pris av hva lagerført vare ligger på ellers nå.

Takk for tipset :) Selv om dette betyr at jeg snart må bygge en dedikert GPU folding maskin til *snufs*

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
BRG:

*host* jeg kjøpte også 2stk GX2 nå jeg også, jeg klarte ikke å la vær... im doomed *ler*. Men herregud for en bra pris. Det er jo faktisk halv pris av hva lagerført vare ligger på ellers nå.

Takk for tipset :) Selv om dette betyr at jeg snart må bygge en dedikert GPU folding maskin til *snufs*

Nice :thumbup: Da følger vi hverandre fortsatt :cool:

Men nå har jeg maxet ut mine maskiner og nybygg blir det ihvertfall ikke før neste høst.

Hadde lagt meg, men følte at noe var galt. Og joda, 3 av GPU'ene hadde røket på en 5801 igjen.

Takk for linken. Har fått byttet ut på alle :D

Lenke til kommentar

Alle mine maskiner er tildels makset ut også. I praksisk kan jeg fjerne et GTS512 og sette inn 2*GX2 i hovedmaskinen min samt skifte PSU som jeg har liggende. Men uansett hvordan jeg stokker det nå har jeg et kort jeg ikke får brukt.

- 3*8800GS384 er grei, men den maskinen kan ikke ta fler pga. varme (ene kortet lider hardt)

- 2*8800GT512 i en OEM maskin som ikke kan ta fler pga. varme (kort som ikke får varmen ut)

- 1*8800GT256 i en OEM maskin som ikke kan ta fler pga. kun 1 PCIe slot og varmt.

- 1*8800GTS512 i hovedmaskinen som kan ta kun 2 kort pga. P35 HK.

Så uansett blir jeg stående med et kort fra de 3 nederste som jeg ikke kan bruke. Det er mulig jeg bygger en dedikert GPU foldingmaskin til for å enten samle 3*8800GT(som dog funker dårlig pga. varme på disse type kort) eller for å kjøre 1*GX2+1*8800GTS512.

Jeg får se. Jeg skal oppgradere filserveren(som ikke folder, s478), så det er mulig jeg tar en løsning på den, men jeg vil ikke ha for mye varme i den. Mulig jeg selger GS eller GT kortene også.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Xell: 01.09.05 er din første wu pakke registrert?

Takker for input Kjetil. Hvor finner du dette? Jeg får det ikke helt til å stemme. Når jeg aktiverte meg selv igjen i mai 2006 bemerket jeg (i den andre tråden) at jeg ikke hadde levert pakker siden august. Så jeg tror jeg må ha vært aktiv før spetember.

Edit: eller er det amerikansk skrivemåte her og 01.09.05 står for 9. januar?

Endret av Xell
Lenke til kommentar
Mulig jeg selger GS eller GT kortene også.

Blir iallefall høst salg hos meg. Kommer til å selge 2x8800GS, 1x8800GTS 320 mb, 1x9800GTX+, 1x600w PSU samt 1 stk Playstation 3. Får legge ut litt annonser på bruktmarkedet når jeg har fått alt på plass.

Endret av brg
Lenke til kommentar

Hardware kan være rart å skjønne seg på. Tok som nevnt GF8800GTS ut av en Q6600 hvor den ikke var så vellykka. Lå på 3900 til 4000PPD jevnt. I den PCen den kom til (D945 Pentium) gikk produksjonen opp mer enn 25 %, så skulle man jo tro at Quaden den kom fra hadde noen seriøse feil, men neida de to 8800 GSkortene som kom fra D945en og over i Quaden økte også produksjonen, riktignok ikke så mye. Jada, .. samme drivere. :ermm:

Lenke til kommentar

Burker FahMon og scroller loggen et par ganger pr. dag, nå som det er litt ustabilitet. En ser kjapt de jobbene som ikke har foldet til 100%

Edit: Pr nå idag(Etter jeg fikk 1.18 inn), så har begge GX2'ene hatt en EUE hver og på den andre Pc'en har jeg også hatt 2 EUE- En på 8800GS og 1 på 8800GTS 320mb.

Endret av brg
Lenke til kommentar

Theo

Ja bare GTSen i Quaden. Fikk jo tull med å kjøre to 8800GS på D945 hvor den ene GSen hadde stått en tid, men ikke hadde fullt så god prod som de andre. Nå var antakelig mye av tullet pga p5801, men pga av det valgte jeg altså å prøve å sette de to GSene inni en Q6600/Asus P5.. kombinasjon, den andre Q6600/Asus P5.. riggen er jo vellykket.

Riktignok måtte jeg installere drivere to ganger (andre gang jeg opplever at nVidia etterlyser amdcal) men så ble det vellykket. Nå står det to Q6600 ved siden av hverandre og prod ca 11500-11700 PPD hver (med to 8800GS hver). 1 SMP pr maskin også. (T på kortene fra 65 til 70 prøver å unngå å brenne dem ut for fort.)

At GTSen gikk opp mer enn 1000PPD var jo fin bonus. :yes:

Endret av kjellms
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...