kloningen Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Hvordan får jeg GPU klienten til å starte neste foldeøkt når en er ferdig? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Og, Hvordan sjekker jeg hvor mye PPD jeg har/får ? Og ser dette sånn noenlunde menneskelig ut?: På 1 økt og litt mer har jeg fått litt over 500 poeng. Lite eller mye? Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Du bruker fahmon til å beregne ppd. Ikke bruk viewer til sånt. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 (endret) Jaha, hvordan bruker jeg fahmon da? Glem det, leste hjelpe guiden dems. Endret 13. august 2008 av SLi Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Du laster det ned, og legger til klienten. F.eks C:\Program Files\Folding@Home\1 for vanlig, eller C:\Documents and Settings\Administrator\Application Data\Folding@home-gpu for GPU. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Ahhkey, 4659 PPD. Er på ett 9800gtx. Respektabelt? Skulle gjerne hatt CPU kjørende også, men den støtter tydligvis ikke 64 bit os. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Joda, det skal den gjøre. Hvilken klient prøver du å installere? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 (endret) http://folding.stanford.edu/English/Download Installer til Windows. Har foressten fått en økning i PPD, den er nå på 4879 Endret 13. august 2008 av SLi Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 (endret) Om du har flerkjerners prosessor så gå hitog last ned MPICH klienten http://folding.stanford.edu/English/DownloadWinOther Endret 13. august 2008 av Lugmeister Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Mhmmm, funker ikke. Den står rolig på 0 av 5000 Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Da er det lettest å bare kjøre to vanlige konsoll-klienter. Last ned denne, legg en kopi av filen i C:\Program Files (x86)\Folding@Home\1 og 2. Kjør .exe-filen og svar på vanlige spørsmål etter dine behov. Det er viktig å si ja til advanced options, der skal du sette maskin id 1 for den som ligger i C:\Program Files (x86)\Folding@Home\1 og 2 for C:\Program Files (x86)\Folding@Home\2. Du må også si at den skal installere som service når den spør om det. Når du er ferdig går du til GPU-klienten og setter at den skal ha litt høyere prioritet enn annet under advanced. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Og, Hvordan sjekker jeg hvor mye PPD jeg har/får ?Og ser dette sånn noenlunde menneskelig ut?: På 1 økt og litt mer har jeg fått litt over 500 poeng. Lite eller mye? Folder du for to forskjellige lag samtidig? Hvorfor ikke bare for hw.no? Vi trenger poengene, hehe. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Nææj, sorry for å skuffe dere x] Men fristet litt mer å være med på ett helt nytt team, så jeg har en sjangse på å komme på topp XD Hehe, også skal vi jo lage webside sammen osv.. så jepps. Men hvis det går ann å folde for 2 kan jeg gjerne det sålenge det ikke går utover foldinga til en av dem. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Theo har fått konkuranse. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 (endret) Hahaha fruktkake, herlig For en sinnsyk dude, blir bare måpende hehe. Endret 13. august 2008 av Theo343 Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Han har brukt mykje penger! satan. bra det er til eit godt formål. Er spent å sjå PPD'en om 4 år pr kjerne og gpu. kjem til å stige raskt oppover med effektivisering av fleire kjerner og skjermkort. En ser at 4x CPU klienter er dårligere enn 1SMP, så en GPU klient som klarer å utnytte to skjermkort, istedenfor 2 klienter blir vel forhåpentligvis enda meir effektivt. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Steike, temmelig mange GPUer på en mann, han tar det skikkelig alvorlig ja. Tør ikke tenke på strømregninga da, hehe. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Han har brukt mykje penger! satan. bra det er til eit godt formål. Er spent å sjå PPD'en om 4 år pr kjerne og gpu. kjem til å stige raskt oppover med effektivisering av fleire kjerner og skjermkort. Ikke nødvendigvis. betatestere har alltid vært høyt belønnet i FaH. tidligere var det mye kjerne-testing og nye "eksperiment"-pakker. Jeg ser ingen grunn til at de kommer til å holde så høye poenger på SMP og GPU ut over betatesting. Det har også blitt sagt at man vurderer en annen poengmodel som bedre reflekterer de individuelle pakkenes verdi for prosjektet. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 (endret) problem med servern min.... feilmelding som følger... 'smpd' is not recognized as an internal or external command, operable program or batch file. account (domain\user) [mittdomene\administrator]: password: confirm password: Password encrypted into the Registry. Unable to connect to 'pcnavn.mittdomene.local:8676', sock error: generic socket failure, error stack: MPIDU_Sock_post_connect(1228): unable to connect to pcnavn.mittdomene.local on por t 8676, exhausted all endpoints (errno -1) MPIDU_Sock_post_connect(1275): unable to connect to pcnavn.mittdomene.local on por t 8676, No connection could be made because the target machine actively refused it. (errno 10061) Press any key to continue . . . DEt er ein Windows 2003 AD kontroller, ingen firewall eller noke sånt tullball der i gården... what 2 do? eg har passord, eg bruker 64bit. Edit: Lasta ned ein ny ein, og installerte, trur det løyste seg! Time will show! Endret 14. august 2008 av Cornel Lenke til kommentar
eXa Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 (endret) Theo har fått konkuranse. Lol... 08.08.08 leverte han inn for 186 000poeng... Fah stats Endret 14. august 2008 av eXa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå