Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg bruker AVG 8.0. Får ikke noen valg når jeg installerer det, bare next, next og finish.

Nesten bare brukt AVG 7.5 og 8.0 siste halvår, kan ikke se at det har hindret foldinga på noen måte, hverken ved installasjon eller ved å være årsak til andre feil på 5.91 (SMP), 5.04 og GPU2, men kanskje da jeg skulle prøve de nyeste 6.22 SMP-clientene, I/O errors var en av feilmeldingene etter det jeg hsuker.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg bruker AVG 8.0. Får ikke noen valg når jeg installerer det, bare next, next og finish.

Nesten bare brukt AVG 7.5 og 8.0 siste halvår, kan ikke se at det har hindret foldinga på noen måte, hverken ved installasjon eller ved å være årsak til andre feil på 5.91 (SMP), 5.04 og GPU2, men kanskje da jeg skulle prøve de nyeste 6.22 SMP-clientene, I/O errors var en av feilmeldingene etter det jeg hsuker.

Stemmer, men ikke alle er like ille nei. Jeg har ikke opplevd slike problemer med AVG faktisk. Selv bruker jeg Norman på hjemmepc pga gratis via telenor adsl.

Lenke til kommentar
Har ikke hatt noe problem med AVG og folding jeg heller. Men jeg fikk ikke mange valgene.... :)

Ja, som deg har jeg registrert at man ikke får mange valg ved installsjon. Lette etter innstillinger/config i forhold til programmer, men klarte ikke å finne dem. De er kankje ikke tilgjengelige på "free edition"?

Lenke til kommentar

Ant. ikke tilgjengelig på Free Edition nei. Men det sies at det ikke hjelper å ekskludere i NOD32, men at det hjalp å skru på "Heuristics/Advanced Heuristics". Dere kan se om dere finner noe slikt om dere har fileio problematikk. Forskjellen er at det benytter litt andre teknikker for å søke etter bla. ukjente virus og det kan ant. gi utslag på io feilen slik flere har registrert.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Hva tror du om 3450, Theo? Den koster jo usle 219kr. Mon tro hvilken PPD man får med den. Den koster jo 1/3 av 8800GS.
Nå betalte jeg kun 456,- per stk for mine 2stk 8800GS som er på vei i posten, men det var nok en god pris fra Datakjeden. Skal sjekke litt på 3450. Men jeg vil tippe den gir maks 1000PPD med sine 40SP og dårligere ATI klient. Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Velkommen på laget :)

 

Fruktkake:

Jepps den varierte flere ganger før jeg til slutt bestilte også.

Produktnavn Antall På lager På lager/

ETA Pris Totalt

ASUS VGA-Card nVidia 8800GS 384MB PCI-E 2xDVI TV-Out HDTV HDCP Retail

(EN8800GS/HTDP/384M) <http://www.datakjeden.no/PartDetail.aspx?q=p:1819534> 2

2

476,- *952,-*

Frakt: *84,00*

 

 

 

*Totalt (inkl. mva): * *1 036,00*

 

Herav MVA: 207,20

Lenke til kommentar

Da har jeg kjøpt min første foldemaskin. MSI K9A2 Platinum og CPU er AMD X2 6000+ 3GHz. Minnet er 2x1GB Kingston HyperX DDR2 800. Pris: 1600kr + porto. Hovedkorter har fire PCI-e spor og kan dermed altså kjøre fire 8800gs samtidig, i tilleg til en SMP-klient. Jeg vil kjøre SMP på den i starten, og når prisen faller litt på 8800GS vil jeg investere i de. Dette er AM2+ så jeg kan investere i en firekjerne nå, eller vente til 45nm-kommer. Nå trenger jeg bare en strømforsyning. Hva trenger jeg til alt dette, 1kW? Det er vel en grei foldemaskin ellers? :)

Lenke til kommentar

Jeg byr alltid når det er 6 minutter igjen på auksjonen. Da vil ikke timeren legge til 5 minutter, og jeg får tid til å bestemme meg hvis jeg må by flere ganger. Hvis jeg er heldig sitter ikke motbyderen (er det rette ordet?) og overvåker , eller hans e-post oppdaterer seg ikke raskt nok til å vite at jeg overbyr. Den maskinen kommer ikke med kabinett altså. Denne gangen var jeg heldig. Jeg ble ikke overbydd.

Lenke til kommentar

Genialt :)

 

Edit: Før jeg i det hele tatt prøver så har jeg en komplett maskin inneholdende følgende:

GeForce 4400

amd ettellerannet 1.4 ghz

intel hovedkort *insert strange modelnumber here*

512

 

Denne holder garantert ikke til folding men si ifra om den faktisk gjør.

Endret av Thor.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...