Superkonge Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Jeg er med med min AMD XP2500+. Lenke til kommentar
don_Vito Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Folding@home er et veldig prisverdig prosjekt, men noe vanskelig å nå opp på statistikken da dette prosjektet har gått en god stund og har mange sterke lag. Men det gjør egentlig ingenting, man støtter en god sak! Lenke til kommentar
wildcat Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Statestikk er alltid gøy, men i en så god sak som dette burde man ikke tenke sånn . Heller det at all cpu kraft bidrar til forskning som kan hjelpe oss alle en dag Lenke til kommentar
NilsJohan Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 La meg nettopp til der Har hatt programmet en stund på PCen hos pappa, der går det fort.. (3.06HT) Lenke til kommentar
PureTamil Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Skjønte ikke helt den tabbelen over brukere jeg, jeg ser jo bare min bruker. Er det noe galt eller?edit: leif Folk kommer opp etter hvert som de sender inn "Work units" (heretter WU) til Folding@home-serverene, og du er foreløpig den eneste som har sendt inn en slik. De ulike WU har ulik størrelse, og dermed ulik poengsum. Håper dette var forklarende Forresten: stor kudos til alle som har meldt seg på så langt! Dette blir BRA! Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Har akkurat joina med min Linux-box.. den har jo ikke noe annet å finne på den så.. fint intiativ dette Lenke til kommentar
enhuso Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Dette var så trege saker at programmet ble øyeblikkelig avinstallert...... Lenke til kommentar
PureTamil Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Dette var så trege saker at programmet ble øyeblikkelig avinstallert...... Synd, men ikke la deg lure av at Folding@home Display er litt tregt i oppdateringen av proteinet på skjermen din. Den virkelige jobben skjer i bakgrunnen, og du trenger ikke røre det etter å ha installert det. Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 humm.. ka farsken, blir med jeg og, la det inn på to maskiner som står og surrer 24/7 med lite å gjøre. ene er litt treg men men.. Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Da var jeg også med! WU Progress : 1% Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 ser bare 20 medlemmer her. Vi bør glatt komme opp i 500 Meld dere på folkens! Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 humm.. en ting, ved kjøring på flere maskiner, kan hver eneste klient bruke den samme brukernavnet eller må de vere individuelle brukernavn på hver maskin? Lenke til kommentar
PureTamil Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 humm.. en ting, ved kjøring på flere maskiner, kan hver eneste klient bruke den samme brukernavnet eller må de vere individuelle brukernavn på hver maskin? Det går helt fint å bruke samme brukernavn på flere maskiner, men hver maskin må få sin egen "machine ID"; dette går automatisk i orden når du laster ned og installerer klienten på de enkelte maskinene. Så ja, det er bare å kjøre ivei med samme brukernavn på flere maskiner! Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Nå har jeg meldt meg på også... Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 det var det jeg og fant ut i FAQ guiden. kanskje jeg skulle ha lest den før jeg postet det spørsmålet her? jeje, 4% ferdig allerede, burde ikke ta så forbannet lang tid den WU jeg har fått Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 (endret) Meldt meg på. Kan jeg bruke to PC'er (CPU'er) på samme brukernavn? Når jeg har musa over den røde blomsten (?) står det: Attempting to get work packet. Hva betyr det? Jeg tror ikke det skjer noe :| Endret 8. juni 2004 av CobraM Lenke til kommentar
PureTamil Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 (endret) Meldt meg på. Kan jeg bruke to PC'er (CPU'er) på samme brukernavn? Jepp, det kan du! Se post litt lengre oppe (#53). Når jeg har musa over den røde blomsten (?) står det: Attempting to get work packet. Hva betyr det? Jeg tror ikke det skjer noe :| Mulig en server er overbelastet, vent litt så setter den nok i gang arbeidet. Evt. kan du prøve å avslutte klienten (høyreklikk på "blomsten" -> Quit) , for så å starte den opp igjen via Start-menyen. Endret 8. juni 2004 av puretamil Lenke til kommentar
rottert Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Jeg er med. Meld dere på da folk! Ingenting å tape! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå