Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

okay da bidrar jeg også med ene kjernen til en amd x2 4600+ 2,4Ghz s939 manchester.

men linken til programmet electron microscope virket ikke. goglet det men er ikke sikker på hvilken av linkene jeg skal benytte. og hva ER det programmet for no?

og hvordan brukes skjermkortene? jeg har et 7800GTX om det kan være til hjelp men da må noen gayde meg med en link eller no :ermm:

Lenke til kommentar

jeg får opp "something is wrong whit this client"

[06/07/08 - 11:49:28] FahMon 2.3.2b is licenced under the GNU GPL v2

[06/07/08 - 11:49:28] Copyright © 2003-2007 François Ingelrest

[06/07/08 - 11:49:28] Copyright © 2007-2008 Andrew Schofield

[06/07/08 - 11:49:28]

[06/07/08 - 11:49:28] FahMon contains code from qd, also licenced under the GNU GPL v2

[06/07/08 - 11:49:28] Copyright © 2002-2005 Richard P. Howell IV.

[06/07/08 - 11:49:28] Copyright © 2005-2008 Sebastiaan Couwenberg

[06/07/08 - 11:49:28]

[06/07/08 - 11:49:45] Reloading client1

[06/07/08 - 11:49:45] X Directory C:\Folding Home\ID1\client.cfg\ does not exist or cannot be read!

velger jeg feil?

Lenke til kommentar
Doblet PPD paa mitt 9800GX2 kort ved aa installere TinyXP.. (Tiny er forresten helt genialt)

2700PPD til 5200PPD

Holder det fremdeles? Hva med sikkerheta på nettverket ditt :wow: ?

Maskin produserer nå jevnt 5000PPD, og virker helt stabil.

Ang sikkerhet på nettverk? Er jo Windows XP Pro SP3, men totalt ribbet for alle ting man aldrig engang visste var der, regner med at sikkerheten er den samme som i vanlig WinXP.

Lenke til kommentar
Er ikke du som en IT-arbeider for store prosjekter mot piratkopiering da?
Jeg er imot piratkopiering ja, men så lenge jeg har lisenspapirene i orden så er ikke en "preloadet" XP i utgaven tiny noe lovbrudd. Hadde jeg dog manglet en gyldig XP lisens ville det vært så. Jeg har 3 XP Pro Retail lisenser privat. 2k har jeg tonnevis av lisenser av og jeg har en w2k3 WE. Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Jeg har kjøpt 3 Retail lisenser og bruker ikke alle, om jeg bruker TinyXP gjør at jeg dekker bruken innenfor mine lisenser. Istedet for at jeg skal bruke 4 døgn på å tilpasse og modifisere en full installasjon på egenhånd utfra beskrivelser.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Istedet for at jeg skal bruke 4 døgn på å tilpasse og modifisere en full installasjon på egenhånd utfra beskrivelser.
Du bruker 4 dager med nLite? Bruker omtrent et kvarter jeg, og det inkluderer de 3-4 minuttene det tar å brenne ut plata.

Personlig liker jeg ikke ferdig-strippede varianter av XP fordi man aldri har samme behov som "produsenten", og de har en tendens til å brife med minnebruken fra Windows' innebygde taskmanager, som ikke rapporterer riktig total minnebruk.

Endret av Tordenflesk
Lenke til kommentar

Har nå bestemt meg for å knuse litt tall, etter å ha krønsja tall for Seti noen år har jeg bestemt meg for å bidra til menneskeheten..

I den anledning har jeg kjøpt inn en quad 9450 med 8 gb ram, OS er vista ultimate x64 bit.

Etter ett par dager sliter jeg litt med å få opp effektiviteten, CPU belastninga er kun på 25% på alle fire kjerner..

Klienten jeg kjører er 6.10 beta3.

Bruker også FahMon 2.3.2b til å sjekke progresjonen.

Hva gjør jeg feil?

Testa med Boinc programmet til Seti, den kjører 100% på alle fire kjerner..

Og ja, jeg er selvsagt med i HW.no si gruppe...

Endret av kensund
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...