Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Theo343

Tror nok du kommer til å passere meg snart selv om jeg har fått fikset så 9800GX2 kortet mitt produserer bedre en det gjorde.. Har regnet meg frem til at jeg har ca. 12000PPD nå, men desverre har jeg ferie, og da blir det nok litt AoC om dagen.. (Funker dårlig med FaH og AoC samtidig)

:)

Edit.

Mulig jeg kommer og tar deg igjen litt senere da.. :) Installerer i snitt 1 ny maskin med 5.04 klienten pr.uke.

Her har du screenshot av de klientene jeg kjører hjemme.

HTPC - 8800GX Ultra

SRS-PC - 9800GX2

screenshotnb2.th.jpg

Endret av SvennR
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

eXa:

Regner med du mente SvennR.

Ellers fant jeg akkurat ut at HD3850 OC maskinen med GPU2 B5 ikke har produsert noe på mange mange dager, bare stått og brent CPU. Forbasket irriterende.

Oppgraderte den nå til Catalyst 8.5 og GPU2 B8 klienten, men nå står den å kjører et eller annet som skal ta 4 timer, men sier "core not running now" i displayet. Merkelig.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

blir GPU klienten installert fleire plasser på vista eller noke sånt?

bruker install programmet og velger REMOVE, og det jobber og det seier at det er fjerna. installerer på nytt. Viewier funksjonen går ikkje lenger heller. og Core download error og logg fil er ikkje eksisterande.

Lenke til kommentar

Vista:

Installer klienten... ikke kjør den.

Flytt den til en egen c:\folding katalog el. flytt også datakatalogen dit slik at du har 2 kataloger under c:\folding. Sørg for alle rettigheter her. Lag et ikon som starter exe filen med "start i" mot datakatalogen.

Kjør klienten. Disable UAC funksjonen mm.

Lenke til kommentar
Hvem sine maskiner er det du innstallerer F@H på sånn jevnlig da?

Jeg installerer på jobb maskiner.. Dette er maskiner som kun er ment til å brukes for surfing på nett og andre lette windows oppgaver.. Kjøper inn Dual Core maskiner, og installerer 5.04 klienten som service på en ene CPU'n. :)

Ingen av brukerene merker noe, og vi på jobben går ut og tar en sigg med god samvitighet.. Innen vi får kreft, har vi jo alikevell funnet kuren.., eller det er ihvertfall hva vi sier til oss selv :p

Er som regel 1.8Ghz Dualcore, men blir poeng av sånt dersom man har mange nok.

Lenke til kommentar
Hvem sine maskiner er det du innstallerer F@H på sånn jevnlig da?

Jeg installerer på jobb maskiner.. Dette er maskiner som kun er ment til å brukes for surfing på nett og andre lette windows oppgaver.. Kjøper inn Dual Core maskiner, og installerer 5.04 klienten som service på en ene CPU'n. :)

Ingen av brukerene merker noe, og vi på jobben går ut og tar en sigg med god samvitighet.. Innen vi får kreft, har vi jo alikevell funnet kuren.., eller det er ihvertfall hva vi sier til oss selv :p

Er som regel 1.8Ghz Dualcore, men blir poeng av sånt dersom man har mange nok.

Ah... sneaky bastard. :p

Lenke til kommentar
SvennR:

Jeg håper det er du som har driftansvaret da :p For en driftansvarlig ville ikke blitt happy om du gjorde det bak ryggen hans ;)

Ja, det er jeg. Samtidig vet også eier av bedriften om det, så da skulle jeg nok være fri for trøbbel :)

Endret av SvennR
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...