Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ja, skal se om det passer noen steder.

Er det noen av dere allvitere i nVidia-grafikk som vet om Quadro FX1400 kan kjøre CUDA, isåfall hvilken driver anbefaler dere?

Tok en råsjans (man bør jo som kjent ikke gjøre så mange forandringer samtidig), tok D945 fra et ASUS P5LD2, putta inn D830, det funka selv med overklokkinga. Tok så D945en over i GA-X38-DQ6, som stod og stanget litt men så starta den. og virker fint. Der tok jeg også ut nVidia gF 7600GT el lign og satte inn Qaudro-kortet som også startet upåklagelig i samme forsøk. Så nå skal Q9300 fra X38 over på et ennå nyere hk GA-EP45-DS4, så får dere rapport seinere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nokoen som etterlyste PPD på diverse GPU klienter?

Her min i allefall.

Quick'n dirty screenshot...

06302008001032sj6.jpg

Eg får den framleis ikkje til å velge mitt 8800GTX kort i stade for 8600GT kortet...

I tillegg står ein PS3 like i nærheiten her og tygger på noken WU's også.

Lenke til kommentar

Ja...

06302008001701xp2.jpg

Prøvde istad også, men imageshack quickshot saken ville ikkje la meg ta bilde av den sånn uten vidre, måtte innom mspaint med den og alt+printscreen windows fuksjonen...

(imageshack quickshot er bare genialt! alt + | så vente 2 sek så har man link til bildet)

Edit: Kor er alle mylekylene mine... eller disse dingsene som skal være på skjermen skal tru?

8600GT kortet mitt er fanless, men eg kan høyre at det jobber, er ein slags svak eletrisk støy i fra det. Er vel glovarmt også...

Endret av Cornel
Lenke til kommentar

Spør du meg virker det som den folder på en merkelig blanding av kortene dine(8600GT+8800GTX), for det er første gang jeg har sett et 8600GT kort som gir samme score som et 8800GT.

Men du er på feil lag asså :p hehe

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Den bruker 1 CPU kjerne per GPU kjerne. Hva slags PPD eller iter/sec får du?

Tror oversikten over Nvidia PPD er en smule feil.. tenker da på linken du har i siggen din.

Kjører 9800GX2 kort på min E8400 @ 3,5Ghz, CPU bruk på kjernen som forer skjermkortet er 30-40% (dvs. cpu forer raskere en gfx trenger) og jeg ligger stabilt på 4000PPD. Kjører da client Beta8 og 177.35

Edit.

Kom til å tenke på at tallene du har kanskje er fra de første WU's som kom på Nvidia korta? Mener å huske at vi fikk mer PPD for de?

Endret av SvennR
Lenke til kommentar

SvennR:

De er nok ikke så nøyaktige lenger nei og jeg får lite tilbakemeldinger om PPD. Det eneste jeg er sikker på er 8800GT som jeg kjører selv. Den ligger akkurat nå på 4402 PPD.

Men jeg kjører kun Beta6 hmm Beta8 er allerede ute? *teste*. Har de gjort mange rettinger ift. 9800GX2? Det var jo litt bugs der som gjorde at den fikk mindre poeng enn den burde.

EDIT:

Det kan godt være at Fahmon regner feil PPD på mitt 8800GT?

EDIT2:

Vi kniver bra om dagen SvennR selv om du leder godt ennå :)

45 SvennR 283624 1498

46 Bronto 279049 1310

47 DagEs 278580 1647

48 Aselarin 274447 1205

49 theo343 271930 1540

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Heilt stabil er ikkje denne greia her.

Det skal den ha.

Ofte svart skjerm også kjem vista med info om at drivern har stoppa og fungere. Veit ikkje om det er drivern eg lasta ned eller folding programmet som gjer det.

anyway, molekylene mine er tilbake!

06302008101827ie4.jpg

Lenke til kommentar
Quadro FX 1400 er vel basert på NV40-kjernen, altså den sammen brikken brukt i GeForce 6800-serien. Går vel ikke an å folde med.

Edit: Fant hos nVidia: CUDA-kompatible brikker.

Takk skal du ha. Jeg hadde vel sett den. Hadde vel heller ikke regnet med at det gamle kortet skulle klare det, spurte bare for sikkerhets skyld.

Cornel

Edit: Kor er alle mylekylene mine... eller disse dingsene som skal være på skjermen skal tru?

Du skal se det er så raskt i realtime at du ikke rekker å se bildene... hehe :D

Endret av kjellms
Lenke til kommentar

eg forsøkte å installere nyaste gpu klienten. valgte installer, fikk ikkje velge kor. når eg starta. så stod det at det var den forrige versjonen. så eg sletta alt. og installerte på nytt. da kunne eg starte.. Men no har den stått i eit døgn uten å kunne laste ned core. og den nye klienten nekter å starte har eg installert noke nyere enn 8.4 Driveren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...