Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Før du satte ned da? Og før du også startet GPU folding på den er den på høyde med Q6600?

Og er det riktig at du da har en sum prod på >3000 PPD på den PCen? XP el Linux?

La oss se, du skrev:"Theo: ca. seks timer pr. WU (p5002_supervil, 1100-1200 iter/sec). dette blir i følge kalkulatoren 1900PPD, noe lavere enn hva den bør være muligens?"

Du mener kanskje i 1900 i sum. p5002 gir 98 p x24H/6h = 392 p, altså pr døgn. SMP-en jobber kraftig redusert også. Lønnes det da,uten at vi vet OCen din kan vi vel anta at SMP alene ville gitt det samme eller mer med lavere strømforbruk. :hrm:

Endret av kjellms
Lenke til kommentar

Hva er vanlig PPD med en Q6600 (3GHz) i grunn?

Den lå vel rundt 2500 et sted da jeg startet med den, nå de siste månedene har produksjonen falt ned til 17-1800 (før GPU ja).

Kjører XP x64.

Edit: beklager, jeg trodde den WUen ga 479p jeg.

Endret av Mit
Lenke til kommentar

Slå av SMP og kjør GPU og se om du får over 4000PPD på den alene. Deretter kan du sette på SMP med 50% bare for å se hvordan det går.

Cuda 2.0 er i Beta sammen med klienten så det kan godt hende at den samarbeider dårlig. Dog kjører det fint med 1stk 5.04 hos meg.

Du kan også prøve GPU2 + 3*5.04 klienter.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Ja det er fort gjort å blingse på de linjene. Jeg klagde nylig over fall i PPDene på SMP, stort sett har det for meg i det siste gått i p 2665 og da har det droppet til ca 1900, av og til litt over 2000 med Q ca 3 GHz, men akkurat da lastet en av maskinene ned en p2653 og kjørte den med vel 2700 PPD så det tydelig prosjektavhengig. Siden du oppgir 2500 kan vi vel anta at Xeon 3220 er likeverdig med Q6600 og Q9300?

Endret av kjellms
Lenke til kommentar

Theo: skal prøve det, iter/sec gikk riktignok ikke opp eller ned nå uten SMP kjørende.

kjellms: Forskjellen mellom Q6600 og X3220 er støtte for Intel I/OAT, litt høyere TDP og litt høyere Thermal specification. Ytelsen skal være lik.

Lenke til kommentar

Da er 174.55 driveren inne. Det hjalp litt ja, den ligger nå på 1700 iter/sec så det var en forbedring fra den forrige driveren. En WU er vel ferdig på ca. 4 timer nå tenker jeg.

Hva tror du om 177.35-driveren, Theo?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...