War Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Slettet søppelboksen osv. Starter jeg disse uønskede tjenestene kommer denne meldingen opp. Så den finnes men finnes ikke. Lenke til kommentar
kjellms Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 (endret) Dette er nok utenfor mitt bord, når får du den meldinga? Du mente vel tømme søppelboksen, ikke slette den? Kanskje du kan legge et bilde av hele prosseslista i Windows Oppgavebehandling her. Og sjekke at det virkeleig er framskritt i de tre corene som kjører, sjekk Current WU. Endret 24. juni 2008 av kjellms Lenke til kommentar
War Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 (endret) Meldingen kommer når jeg prøver å starte den siste kjernen på den listen hvor 3 starter opp. Hvordan ser jeg om det gjøres noe fornuftig? Er jo ingen grafikk, kun denne listen. Stopper jeg de 3 og starter alle 4 fra FOH mappene i C: går det med 4. Endret 24. juni 2008 av War Lenke til kommentar
kjellms Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 (endret) Meldingen kommer når jeg prøver å starte den siste kjernen på den listen hvor 3 starter opp.Hvordan ser jeg om det gjøres noe fornuftig? Er jo ingen grafikk, kun denne listen. Stopper jeg de 3 og starter alle 4 fra FOH mappene i C: går det med 4. Først siden du har satt det til service så må du ikke starte opp manuelt. For det andre fikk du ikke deaktivert de to i tjenestelista. Hvis de er satt til automatisk oppstart vil de starte neste gang igjen uansett hvor de er. Dessuten er det Prosesslista som er viktig her nå den viser jo bare litt på Task manager. Klikk på der det står vis på prosesser og velg kolonner vis Bruk av CPU og Bruk av minne, det er det viktigste. I Prosesslista skal FAh_504.exe stå fire ganger og hver av dem setter igang en Fah_Core_xx, disse skal vise ca 25 % hver på CPU, men det vet du vel. Og hvorfor stopper du de tre stadig vekk. Gjør du det får du jo ikke vite om de virker. Sannsynligvis klarer de seg. Det er den fjerde som får problemet. Og betyr den siste setninga at om du stopper alle og starter dem manuelt så virker det? Helt til du restarter og får problemet igjen. Endret 25. juni 2008 av kjellms Lenke til kommentar
War Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 (endret) Men da går bare 3, manuelt er for å få 4. Kanskje jeg burde slette alt og sette opp på nytt. Endret 24. juni 2008 av War Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Ser du har ført opp 9600GT med kun 2000PPD i lista di, men her ligger jeg på ca. 3200-3300PPD nå.Rettes Har den ligget stabilt på det over tid? Lenke til kommentar
kjellms Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 (endret) Men da går bare 3, manuelt er for å få 4.Kanskje jeg burde slette alt og sette opp på nytt. Ja, kanskje det, men da må du rydde skikkelig først.Jeg ville deaktivert de to problemlinjene i Tjenester. Deretter skulle du sett at alle fire virket. Hvordan ser mappe 4 ut? Endret 25. juni 2008 av kjellms Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 (endret) Hvor har du fått 8000PPD på GTX280 fra? Jeg har ikke mer enn ca. 6513PPDFra en kar som kjører GTX 280 på folding, hvor det var snakk om at det var hypet opp til 20k PPD i enkelte fora første dagen så sa han at han fikk 7-8000PPD. Justerte tallet utfra dine tilbakemeldinger nå. Ønsker flere tilbakemeldinger på alle typer kort. Endret 25. juni 2008 av Theo343 Lenke til kommentar
War Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Jeg ville deaktivert de to problemlinjene i Tjenester Hvordan? Alt er grået ut uten om start som gir feilmelding. Mappe 4 Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 I registeret under: HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services Lenke til kommentar
War Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Slettet dem i registeret. Nå starter bare 1-2-3, regner med at det bare er å sette opp nr 4 på nytt som service så er alt i boks, Takker. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Flott at du fikk ordnet det. Alternativt kunne du høyreklikket på tjenestene og valgt egenskaper og så valgt at de ikke skulle starte automatisk. Da ville de ligget i lista, men aldri kjørt. men jeg tror uansett at problemet var at det du hadde satt opp i core4-katalogen ikke var satt opp som service. Den manglet jo i servicelista. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Ser du har ført opp 9600GT med kun 2000PPD i lista di, men her ligger jeg på ca. 3200-3300PPD nå.Rettes Har den ligget stabilt på det over tid? Jo, har ikke sett den falle under det, samme hvilken WU-type den holder på med. Lenke til kommentar
ArneJ. Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Noen som har erfaring med gpu2 og Smp klienten + proxy. Har lagt inn alle instillingene, men boksene for proxy og user passord bare avkrysser seg selv. Det samme fungerer fint på den vanlige 5.03 klienten på samme maskiner. Folder nå med 8800gt, 2400pro og en p4 3.2 + en c2d e6300 med en kjerne. Får jeg til å bruke smp klienten og gpu klienten på denne maskinen så blir det et 2400xt i tillegg. Pluss skal vel snaske meg til å sette opp quadcoren igjen snart pluss 3870x2. Lenke til kommentar
kjellms Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 (endret) Jeg ville deaktivert de to problemlinjene i Tjenester Hvordan? Alt er grået ut uten om start som gir feilmelding. Mappe 4 Ja det er rart (betyr vel at det gentlig ikke er fullstendig installsjon, kanskje) men om du åpner den boksen som heter egenskaper i Tjenester får du noen flere valg. Om de virker er noe annet. Men har du fått slettet i registeret burde det begynne å virke. Mappe 4 ser OK utenom at den er installert 22. Så har den egentlig ikke begynt å jobbe før den 25., siden det da er opprettet flere foldere bl a Work og unitinfo. Ny clientconfig har du lagd den 24., først ca 20t etterpå begynner den å jobbe. Kanskje etter den registerfixen din. Kanskje står det noe i Fahlog-Prev som gir mening. Og er det WUer i det hele tatt i Work mappa. Hvis det er riktig at den nå jobber kan du åpne unitinfo (med feks dobbelklikking) eventuelt velge wordpad og få en beskjed om hvilket prosjekt det er og hvor langt den er kommet. Jeg bruker Opus Directory til slikt og den oppdaterer Unitinfo slik at jeg ser at det fungerer. Sammen med Task Manager gir det god oversikt. Endret 25. juni 2008 av kjellms Lenke til kommentar
War Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 (endret) Slettet mappe 4, la inn på nytt som service og ID 4 Startet opp og nå fungerer det. Litt kjipt å komme hjem etter 14 dager med 24/7 100% for å finne ut at en core ikke kjørte Hvordan er egentlig Quad til folding? Edit: Det er jo ikke 4x 2,6 men 1.3x2 x2 Endret 25. juni 2008 av War Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Interresant. Man trenger 74 4870-skjermkort for å slå regnekraften til alle 42.000 PC-ene som kjører Linux. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Men så klarar dei 42 000 Linux-maskinane fleire typar reikneoppgåvar enn skjermkorti. Skjermkortprossesorar klarar få ting veldig kjapt, medan CPU-ar klarar mange ulike oppgåvar ikkje fullt så fort. Lenke til kommentar
kjellms Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 (endret) War Quad er nok best uansett til folding. Og gjerne med mye Cacheminne innebygd. Bl a derfor er Q6600 et godt alternativ både prismessig og funksjonelt. Siden jeg ikke har noen av de nye DualCore kan jeg ikke si noe om det. Mine Dualcore er eldre (D945 bla som går på 3,6GHz ca) og de produserer godt under halvparten av Q6600 selv om de også er overklokket. Fint du fikk det til. Men du har kanskje misforstått det med frekvensene. En Quad 6600 kjører to dual-cores ved siden av hverandre ja (derfor den bør ha mye Cache), men hver av kjernene kjører den originale frekvensen (2,6GHz eevt 3GHz med litt klokking).War Endret 25. juni 2008 av kjellms Lenke til kommentar
War Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Det er jo ikke 4x 2,6 men 1.3x2 x2 Er det ikke derfor det kalles "en fake" 4kjerne? En ekte ville ha sett slik ut 2,6 x4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå