Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er det ikke like greit å laste ned siste versjon av driveren, 175.16 som er nyere?

Er nå i alle fall denne jeg brukte selv.

 

Ser også at Iterasjoner gikk opp med en gang jeg klokkket Cpu opp, noe som tyder faktisk på at Kortet trenger å bli matet med masse informasjon av en temmelig kraftig cpu.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg må nesten spørre igjen:

 

Mitt 9800GTX folder med ca. 300-400 PPD, og 100-200 iter/sec @ stock hastigheter, og jeg skjønner dette må være helt galt.. :S

Noen som vet hva som kan forårsake dette?

Høres utrolig lavt ut får selv ca 1300 iter/sec @ stock hastigheter på foxconn 8800gt i serveren min.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Eg køyrer no NOFRED på ein av maskinane mine, og eg undrar på korleis eg kan skru av maskinen over natta utan å miste kva han har gjort og korleis eg gjenopprettar det etterpå. Eg trur det berre er å laste ned backup.tar, men så var det å få han igang igjen etterpå :p

 

 

Fekk ein ERROR 0x0 på ein WU, så eg er litt småskeptisk til NOTFRED via CD. Kanskje USB-penn er ein betre måte å køyre på? Isåfall, kor stor må penna vere? Har ei på 512 MiB, er det nok?

Lenke til kommentar
Er det noen her som utgir seg for å være meg eller? På siden min står det at jeg har foldet med 9 prosessorer, enda det kun skal være 6-7 prosessorer jeg folder med. :p

Gpuer og flerkjernecpuer kommer opp som cpuer.

Det er jeg klar over. :)

 

Bruker begge (2) CPU kjerner i den bærbare, GPU-en og den ene CPU kjernen på den stasjonære, og begge (2) CPU kjerner i folding serveren min. Det er 6 prosessorer.

 

Men hvem er de 3 siste? Må nok være en som utgir seg for å være meg :p

Endret av ;P
Lenke til kommentar
Jeg må nesten spørre igjen:

 

Mitt 9800GTX folder med ca. 300-400 PPD, og 100-200 iter/sec @ stock hastigheter, og jeg skjønner dette må være helt galt.. :S

Noen som vet hva som kan forårsake dette?

Høres utrolig lavt ut får selv ca 1300 iter/sec @ stock hastigheter på foxconn 8800gt i serveren min.

Dette varierer med beta WUs virker det som. Mitt 8800GT har ligget på 4800PPD og 2100 iter/sec siste dagene. Men pass på at det ikke står "core not running" i displayet innimellom, den skal ikke stå mer enn 10min el. bare mens den leverer og henter nye oppgaver.

 

EDIT:

Plutselig kan den ligge på 800 iter/sec på en ny WU. Husk dette er Beta uttesting.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Noen som vet hvordan 4850/4870 blir ifht Nvidia? Vistnok er ATI det beste valget nå for tiden, men hva med foldingen?

i følge hw.no skal 4870 kortet ligge opp mot det dårligste nvidia kortet av gtx 2xx serien som kom nå, husker ikke navnene... så vil tro rundt det ;)

ellers noen som har prøvd 8.6 driverene og sett om folding fungerer nå?

Lenke til kommentar

Vet ikke om det stemmer for min egen del, får rundt 1800 iterations/s (tar ca. 40 min pr WU som jeg kan se), og klienten oppfører seg litt rart. Den folder helt fint, men maskinen blir treg som sirup om jeg prøver å gjøre noe annet. Får undersøke litt. Men det blir iallefall levert WUs, og foldingen går tydeligivis mye kjappere enn med CPU uansett.

 

edit: Dette med 9600GT (stock)

Endret av Smirnoff
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...