Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
GPU1 SLUTT?

 

Helt slutt på GPU1 nå??

 

Den stod og stanga i muren idag, fikk ikke kontakt med server og nytt prosjekt, så antar det er over og ut. Satte inn en 5.04 istedet.

 

GPU1-resultatene var for unøyaktige til å kunne brukes. De brukte erfaringene fra prosjektet og laget GPU2.

Lenke til kommentar
Hm.... dobbeltkjernen min har ikke levert WU's på to døgn nå. Begge kjernene sitter og putrer med prosjekt 2170, som jeg ikke har klart å finne på F@H sine hjemmesider. Håper bare at ventetiden kaster av seg i poeng...

Finner du ikke p2170 på project summary?

 

Ah. Den siden har jeg lett etter. Jeg har bare lest på 'project description'-siden. Og der står det ingenting. (utdatert?)

Lenke til kommentar

Ikke sikkert de alltid har tid til å lage en prosjektbekrivelse eller det kan være vanskelig å si det forståelig med få ord, kanskje de noen ganger også er redd for å skrive det fordi det kan virke ganske meningsløst for utenforstående. I project summary står iallfall viktige data på de prosjektene som kjører i øyeblikket. Noen ganger ser man ikke nummer på prosjektet men det kommer fram etter hvert.

Lenke til kommentar
hmm.. eg får rundt 1200-1300 med Stock 3870X2. rart andre for så mykje meir med 3850.
Sjekk hva GPUen jobber på prosentvis. Står den på 99% eller dropper den stadig vekk. Bruker du maskinen mye, står den ikke på hele døgnet. Osv. Alt kan senke PPD.

 

Kjører du en GPU2 på hver GPU og har du 2 kjerner dedikert til de som gjør jobben godt nok? Ref. 99% på hver GPU.

 

 

EDIT:

Hmm merkelig, ser ut som 2000 av gårsdagens PPD plutselig gikk til det gamle laget mitt(gamer.no) selv om alle klienter ble stilt om fredag ettermiddag.

 

Men det kan vel være fordi WU'ene ble lastet ned mens jeg var på det andre laget?

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Eg har dessverre ikkje noke program som sjekker % gpu bruk.

Eg har brukt både 3x vanlige klienter, +1GPU2 og får samme ppd med SMP klient som eg satt til maks 75%.

 

eg ligger på ca 1100ppd når eg speler. og ca 1300 når den står i ro. har knapt spelt på fleire dager..

 

ut ifra det eg har lest på forum, så funker det ikkje med 2 klienter på 3870X2 skjermkortet. får kun brukt 1 klient.

Lenke til kommentar
hmm.. eg får rundt 1200-1300 med Stock 3870X2. rart andre for så mykje meir med 3850.
Sjekk hva GPUen jobber på prosentvis. Står den på 99% eller dropper den stadig vekk. Bruker du maskinen mye, står den ikke på hele døgnet. Osv. Alt kan senke PPD.

 

Kjører du en GPU2 på hver GPU og har du 2 kjerner dedikert til de som gjør jobben godt nok? Ref. 99% på hver GPU.

 

 

EDIT:

Hmm merkelig, ser ut som 2000 av gårsdagens PPD plutselig gikk til det gamle laget mitt(gamer.no) selv om alle klienter ble stilt om fredag ettermiddag.

 

Men det kan vel være fordi WU'ene ble lastet ned mens jeg var på det andre laget?

Jeg tror CPU har _veldig_ mye å si på GPU2. Jeg lå jo på 1200-1400 på 2.4GHz, men når jeg klokket den opp til 3GHz kom jeg opp i 2000PPD.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...