Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg venter også med 1*8800GT-G92, 2*HD3850(server+barebone) og 1*GTX280 så snart det er i hyllene.

 

Noen som vet om skjermkort i 4x slot bremser folding resultatet? Hvis ikke lurte jeg på å kjøre 3850 crossfire i serveren.

venter du med 2xhd3850? :O den er jo støtte for!

Nei det er ikke noe spesielt tap på 4x. Skal selv kjøre opp dette straks :) nå som det ikke er noe skatt i juni =D

 

Nvidia dessverre er vanskeligere å få med på prosjektet. AMD/ATI driver å hjelper til for å få god støtte til folding@home. Nvidia har snudd ryggen....

Lenke til kommentar
Hehe neida ene 3850 er i action det andre venter på HK hehe. Men skal kjøre begge på samme HK i serveren. Barebone hket har ikke to slotter til skjermkort.

Hei Theo,

 

ikke for å mase, men skulle ikke du gå over til hw.no-teamet denne uken? Ser vi har mistet litt guffe i det siste (er vel sommervarmen som gjør sitt), og kunne virkelig trenge de poengene du ville bidratt med!

 

Er forresten Telcontar på f@h siden Estel var i bruk der...

Lenke til kommentar
Frister meg så jævlig å legge inn Folding@Home på de 8 stasjonære tokjerne pc-ene vi har i klasserommet. :!:

i utganspunktet kan du kjøre 5.04 fra minnepenn, evt harddisk uten å ha administrator rettigheter... så du kan jo bruke det på den maskinen du selv burker...

 

det frister også med en is nå i sommervarmen :p

Lenke til kommentar
Frister meg så jævlig å legge inn Folding@Home på de 8 stasjonære tokjerne pc-ene vi har i klasserommet. :!:

i utganspunktet kan du kjøre 5.04 fra minnepenn, evt harddisk uten å ha administrator rettigheter... så du kan jo bruke det på den maskinen du selv burker...

 

det frister også med en is nå i sommervarmen :p

Synd skolen ser ut til å ha sperret portene eller lignende, for jeg får ikke koblet til serveren og hentet arbeid som skal gjøres.

 

Skolen burde skamme seg :p

Endret av ;P
Lenke til kommentar

Vurderer å teste standard-klienten i linux.. har hørt det går an å kjøre alt fra en minnepinn, noen som har en link e.l.l til en side hvor det står nytting info vedr. dette? Har ikke så mye erfaring med linux, så en fordel at ting er basic hehe.

Lenke til kommentar

Estel jeg skal over nu, har bare ikke orket å stresse med å avbryte WU'er. Men får bare rått og brutalt gjøre det nå :)

 

I løpet av et par dager skal jeg ha oppdatert TEAM på alle klienter :) Ville ligge noen dager på topp på nåværende lag og kanskje dra fra litt, men jeg forsvinner jo fra lista uansett. Så liten vits.

 

EDIT:

Første SMP har byttet lag ;)

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Da har jeg byttet lag på 6 SMP klienter forløpig.

 

EDIT:

Da er 14 av 17 klienter over på dette laget så langt.

 

EDIT2:

Jeg har byttet teamnr på alle klientene. Men når ser jeg det på statistikksidene at jeg har byttet lag? Har selvf. samme ident som før.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Hva skjer med deg fruktkake? Gått ned for telling? :no:

Gikk ned for telling en stund ja. Først hadde jeg mye nedetid pga sikringsskap som skulle byttes, cirka en uke. Så ble prosessoren kjempevarm. Prøvde å remontere kjøleren men da ble alt verre grunnet elendige fester til kjøleren. Måtte klokke ned, og ikke kjøre SMP. Etter det bestemte Vista for ikke å gi meg nett. I dag fikk jeg nye fester fra produsenten, og i tilleg installerte jeg 64-bit XP i stedet. Kjører nå SMP + GPU2, får se hvordan det går. Skal la den stå på 24/7 nå for å trappe opp produseringen, selv om SMP ser ut til å gå litt ustabilt. Når det blir sommer ob sol her skal jeg klokke den opp igjen siden jeg har et greit utgangspunkt med temperatur da. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...