Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Finnes det en god måte å avslutte GPU2 via kommandolinje? Problemet er at maskinen slås av når jeg ikke er der og jeg kan evt. lage et shutdown script som jeg implementerer i gp.

 

 

EDIT:

 

Dette likte jeg ikke, GPU2 klienten står som finished uten å ha fått noe nytt å jobbe med.

[06:28:40] Done: 15465736 -> 14245826 (compressed to 92.1 percent)

[06:28:40] ... Done.

[06:28:40] - Shutting down core

[06:28:40]

[06:28:40] Folding@home Core Shutdown: FINISHED_UNIT

[06:28:42] CoreStatus = 64 (100)

[06:28:42] Sending work to server

[06:28:42] - Read packet limit of 540015616... Set to 524286976.

 

 

[06:28:42] + Attempting to send results

(no more log)

 

Altså det har ikke skjedd noenting siden kl. 8:28 i dag morges...

 

EDIT:

Fant ut av det *blush*

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvor kjapp maskin / hvor mye bør man ha PCen på for å sette "Request work units without deadlines" til nei?

 

Jeg har på PCen ca. 10-12 timer om dagen og har en C2D E6600. Jeg satte den på ja, men ser at jeg får WU med veldig lang frist (slutten av juni).

 

Da bør jeg kanskje sette den til nei? Hvor endrer jeg dette (i client.cfg regner jeg med)?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Du burde ha nei der ja. Det vert ikkje gjeve ut nokre fleire units utan deadline, så vidt eg veit. Du endrar det ved å fyrst stoppe klienten, og deretter starte han opp med -configonly.

Lenke til kommentar
8: ./InstallService
Funker ikke
Dersom du kjører en 64bits dirstor må du i tillegg ha noen 32-bits biblioteker som kans istalleres ved

 

sudo apt-get install ia32lib

Finnes ikke.

 

Wha' happened?

 

Ubuntu 8.10 64-bit

 

 

Beklager prøv.

 

ia32-libs

Lenke til kommentar

Lite spørsmål angående varm cpu, type Pentium D 3.2

 

Siden det er så varmt om dagen og cpuen står og folder dagen lang, blir den noe varm.

Temperaturen på cpu ligger på 65-66 grader.

Er ikke dette i det varmeste laget?

 

Har ikke lagt merke til dårligere ytelse, men så er jeg lite forran pcn i godværet.

 

Kan cpu eventuelt få skade av langvarig høy temperatur?

Lenke til kommentar

Nå har foldingen min gått ned en del i det siste. Først grunnet bytte av sikringsskap som tok et par dager og så pga at kjøleren ikke vil feste seg. Mulig jeg kjøper en Phenom/m hovedkort og bruker det i den stasjonære siden de har en faktisk fungerende monteringsløsning for kjøler. Da kan jeg slå to fluer i en smekk med økt PPD og en foldemaskin. Klart, jeg får mindre ytelse men det er vel bare 10% eller noe med Phenom? Helt grei prosessor egentlig. Ellers skal jobben til faren min bytte ut maskinparken med bærbare, og de vet ikke hva de skal gjøre med 7-8 maskiner. Så det er mulig jeg får de til folding. Tenk det, 9 maskiner i boden. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...