VikinGz Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Var noen her som skulle ta meg igjen og starta opp masse SMP klienter... denne personen ligger etter nå... what happend Muffinman123? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Fikk erstattet noen 5.04 klienter med SMP 5.91 beta6 nå, så da kjører 4 maskiner med SMP, det hjalp allerede godt bare i løpet av ettermiddagen og kvelden. Når jeg har fått erfaring med hvordan SMP591B6 best stoppes(tips?) så skal jeg få erstattet de aller fleste 5.04 klientene med denne, og da heves PPD betraktelig. Dro inn 5500PPD i dag på ca. 13 timer kjøring. Skjønner meg ikke på hvordan jeg kan holde en høyere PPD med SMP, 3x5.04 og GPU2 enn GPU2/SMP. Det er ikke logisk, men har 3000PPD. Fordi du kjører flere prosjekter samtidig, men prosjektene lider av at du bruker mye lengre tid på å levere WU. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Xell:Hehe jeg skal over til hardware.no teamet så snart jeg er nr1 på gamer.no.. ikke mange dagene igjen nå. Ikke dager nei, ca 2.5 uker til du er på første plass. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Da har vi tatt over Malaysia. Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) Da er dedikert F@H server satt opp. Denne serveren skal gjøre EN ting. Kjøre F@H. Den skal stå på 24/7. (om jeg klarer å sove med enda en server på rommet ) Edit: Kjører en tokjernes prosessor på 2,3GHz. (AMD Athlon 64 X2 4200+) Endret 22. mai 2008 av ;P Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Xell:Hehe jeg skal over til hardware.no teamet så snart jeg er nr1 på gamer.no.. ikke mange dagene igjen nå. Ikke dager nei, ca 2.5 uker til du er på første plass. Vi får se Statistikk er nå bare statistikk. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 (endret) Tok tid før resultatene på serverne til folding oppdaterte seg i dag. Men ser ut som gårsdagens produksjon var god. Det var egentlig ny "pers" med god økning, bare pga. litt tweaking og å bytte 3 klienter til smp. 05.22.08 10,138 17 Endret 23. mai 2008 av Theo343 Lenke til kommentar
foffle Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Da var X3220 med SMP igang. GPU2 på HD3850 og. Alt på stock hastigheter foreløpig, men det er bare for å få litt sammenligningsgrunnlag foran klokkingen Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 eg ligger på ca 2100ppd med 3870X2 og Phenom 9850 og har spelt AoC MASSE sia 17mai. Alt i bios er stock, alt fra minne instillinger etc. ser i bootup at minnet står i unganged mode? er det bad eller? Lenke til kommentar
foffle Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Blæh... 3850 vifta bråker så jævlig.. Dropper GPU2 klienten. Skal sette opp en maskin i morra med E6550 og kanskje et X1950pro. Vil det da lønne seg med en stk. 5.04 og en stk GPU, eller kun SMP? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 GPU2 støtter ikke X1950PRO Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Og du vil ikke få flere WU-er etter 2. juni. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Og du vil ikke få flere WU-er etter 2. juni.Hva skjer da? Har akkurat kjøpt et HD3850 jeg skulle sette opp med GPU2 :/ Lenke til kommentar
kjellms Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Og du vil ikke få flere WU-er etter 2. juni.Hva skjer da? Har akkurat kjøpt et HD3850 jeg skulle sette opp med GPU2 :/ Slapp av GPU2 med de nye kortene 2xxx og 3xxx vil jo fortsette. Han mener det blir slutt på prosjekter til GPU1 og de gamle 18xx 19xx kortene. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 (endret) Hehe ok Hmm man kan bli lang i arma når man ser folk som drar 50.000PPD. Jeg synes 10.000PPD var en bragd. Om PS3 kommer i 3. revisjon snart med 45nm komponenter så kanskje man skal lage en liten PS3 farm *kremt*. Endret 24. mai 2008 av Theo343 Lenke til kommentar
stallman Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Hehe ok Hmm man kan bli lang i arma når man ser folk som drar 50.000PPD. Jeg synes 10.000PPD var en bragd. Om PS3 kommer i 3. revisjon snart med 45nm komponenter så kanskje man skal lage en liten PS3 farm *kremt*. Ta forbehold om at PS3 bruker no slikt som 200W, :b Det merkes på strømregninga hvis dem står på 24/7 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 (endret) - PS3 60GB(90nm) brukte 200w - PS3 40GB(65nm) bruker 135w (som jeg eier) - PS3 45nm vil bruke rundt 80w. Endret 24. mai 2008 av Theo343 Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 (endret) Nå opplevde jeg nettop noe rart. SMP-klienten min klarte å ikke slette arbeidet etter 100%, sende det opp og få poeng, og samtidig laste ned/starte ny WU UTEN feil! Noen som har opplevd noe liknende i 5.91/Vista64? 5.91 ikke 5.01 (redigert). Endret 24. mai 2008 av Fruktkake Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 (endret) Hmm er veldig fersk på SMP ennå... kunne du lagt ut loggen der det skjer slik at jeg kan se om det samme skjer meg? Jeg har noen merkelig lave PPD på SMP på maskiner som burde klart å dytte mer. Endret 24. mai 2008 av Theo343 Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 (endret) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor [02:28:26] Completed 495000 out of 500000 steps (99 percent)[02:49:32] Writing local files [02:49:32] Completed 500000 out of 500000 steps (100 percent) [02:49:32] Writing final coordinates. [02:49:33] Past main M.D. loop [02:49:33] Will end MPI now [02:50:33] [02:50:33] Finished Work Unit: [02:50:33] - Reading up to 3722928 from "work/wudata_00.arc": Read 3722928 [02:50:33] - Reading up to 1775872 from "work/wudata_00.xtc": Read 1775872 [02:50:33] goefile size: 0 [02:50:33] logfile size: 33652 [02:50:33] Leaving Run [02:50:34] - Writing 5536852 bytes of core data to disk... [02:50:34] ... Done. [02:50:34] - Failed to delete work/wudata_00.sas [02:50:34] - Failed to delete work/wudata_00.goe [02:50:34] Warning: check for stray files [02:50:34] - Shutting down core [02:52:34] [02:52:34] Folding@home Core Shutdown: FINISHED_UNIT [02:52:34] [02:52:34] Folding@home Core Shutdown: FINISHED_UNIT [02:52:40] CoreStatus = 64 (100) [02:52:40] Sending work to server [02:52:40] + Attempting to send results [02:53:50] + Results successfully sent [02:53:50] Thank you for your contribution to Folding@Home. [02:53:50] + Number of Units Completed: 3 [02:55:54] - Preparing to get new work unit... [02:55:54] + Attempting to get work packet [02:55:54] - Connecting to assignment server [02:55:55] - Successful: assigned to (171.64.65.64). [02:55:55] + News From Folding@Home: Welcome to Folding@Home [02:55:56] Loaded queue successfully. [02:56:52] + Closed connections [02:56:52] [02:56:52] + Processing work unit [02:56:52] Core required: FahCore_a1.exe [02:56:52] Core found. [02:56:52] Working on Unit 01 [May 24 02:56:52] [02:56:52] + Working ... [02:56:52] [02:56:52] *------------------------------* [02:56:52] Folding@Home Gromacs SMP Core [02:56:52] Version 1.74 (March 10, 2007) [02:56:52] [02:56:52] Preparing to commence simulation [02:56:52] - Ensuring status. Please wait. [02:57:00] - Starting from initial work packet [02:57:00] [02:57:00] Project: 2665 (Run 2, Clone 52, Gen 1) [02:57:00] [02:57:00] Assembly optimizations on if available. [02:57:00] Entering M.D. [02:57:20] .1 percent) [02:57:20] - Starting from initial work packet [02:57:20] [02:57:20] Project: Entering M.D. [02:57:20] lone 52, Gen 1) [02:57:20] [02:57:21] Entering M.D. [02:57:29] Rejecting checkpoint [02:57:30] Protein: HGG with glycosylations [02:57:31] Writing local files [02:57:42] Extra SSE boost OK. [02:57:43] Writing local files [02:57:43] Completed 0 out of 250000 steps (0 percent) [03:30:57] Writing local files [03:30:57] Completed 2500 out of 250000 steps (1 percent) [04:03:50] Writing local files [04:03:50] Completed 5000 out of 250000 steps (2 percent) [04:35:39] Writing local files [04:35:39] Completed 7500 out of 250000 steps (3 percent) [05:06:26] Writing local files [05:06:26] Completed 10000 out of 250000 steps (4 percent) [05:39:53] Writing local files [05:39:54] Completed 12500 out of 250000 steps (5 percent) [06:12:12] Writing local files [06:12:12] Completed 15000 out of 250000 steps (6 percent) [06:48:45] Writing local files [06:48:46] Completed 17500 out of 250000 steps (7 percent) [07:24:48] Writing local files [07:24:49] Completed 20000 out of 250000 steps (8 percent) [07:59:22] Writing local files [07:59:22] Completed 22500 out of 250000 steps (9 percent) [08:39:26] Writing local files [08:39:26] Completed 25000 out of 250000 steps (10 percent) [09:26:11] Writing local files [09:26:11] Completed 27500 out of 250000 steps (11 percent) Endret 24. mai 2008 av Fruktkake Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå