Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Alle med 5.04 textclient.

- 16 av 33 kjerner kjører Amber

- 9 kjører Double Gromacs

- 1 kjører SimT Gromacs

- 8 kjører Gromacs

 

De to siste kjernen(35) er ikke med i PPD overvåkningen her så jeg vet ikke hva de kjører eller hva slags PPD de gir.

 

PPD på disse 33 kjernene(litt c2d, litt pent-d, et par c2q) ligger nå på ~4800.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hvorfor driver du å flytter loggfilene?

det er jo bare å share folding mappene f.eks med $ så slipper du at de dukker opp i sharet på maskinen, også peker du fahmon til sharene og oppdaterer hvert 15min...

 

har en moro ting her

En Intel Xeon 2,8GHz med core Gormacs gir 112,15ppd

En Intel Pentium 3 1GHz med core Gormacs gir 116,04ppd

 

alle står på 100%

Xeon er en worsktation

Pentium Maskinen er en liten sak som også driver skjermspareren med nyheter fra nrk :p

Endret av VikinGz
Lenke til kommentar
EDIT2:

Er det ikke merkelig at 2 forskjellige kjerner med 5.04 klienter jobber med samme prosjekt?

 

De kan ofte kjøre samme prosjekt. Hvert prosjekt består av "uendelig" mange clone, generation og run. Hvis alle disse 3 tallene er like for begge kjøringene er det litt merkelig.

Lenke til kommentar
Nå er det bikkjekamp mellom meg og Bikkja1. Vi er 4 poeng fra hverandre som konkurerer om 19. plassen.

Points per week du tenker på? For der ligger jeg på 19. plass på kakao stats for øyeblikket :p

 

Kjører en SMP-klient på en C2D-laptop, 1 PS3, 4 stk klienter fordet på 2 andre C2D-laptoper, 1 Pentium M, og en Pentium 3.

 

Må få fyrt opp 2 Athlon'er til om ett par uker, så begynner det å ligne på noe :)

Lenke til kommentar
hvorfor driver du å flytter loggfilene?

det er jo bare å share folding mappene f.eks med $ så slipper du at de dukker opp i sharet på maskinen, også peker du fahmon til sharene og oppdaterer hvert 15min...

Kan du ikke tenke deg en åpenbar grunn til at jeg har laget en slik rutine da? :) hehe.

 

De kan ofte kjøre samme prosjekt. Hvert prosjekt består av "uendelig" mange clone, generation og run. Hvis alle disse 3 tallene er like for begge kjøringene er det litt merkelig.
På to kjerner så var alle tallene identiske og den ene var 24% på vei og den andre 53% på vei, brøy meg ikke om det om så den ene ikke fikk poengene. Alle mine klienter har stått i pause en ukes tid før jeg startet dem opp igjen i helgen.

 

 

EDIT:

Går det greit å kjøre SMP på en 2kjerne maskin fortsatt? eller blir det for mye kniving om tid om den ikke står 100% 24/7? Tenker klasse C2D 3GHz.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
De kan ofte kjøre samme prosjekt. Hvert prosjekt består av "uendelig" mange clone, generation og run. Hvis alle disse 3 tallene er like for begge kjøringene er det litt merkelig.
På to kjerner så var alle tallene identiske og den ene var 24% på vei og den andre 53% på vei, brøy meg ikke om det om så den ene ikke fikk poengene. Alle mine klienter har stått i pause en ukes tid før jeg startet dem opp igjen i helgen.

 

EDIT:

Går det greit å kjøre SMP på en 2kjerne maskin fortsatt? eller blir det for mye kniving om tid om den ikke står 100% 24/7? Tenker klasse C2D 3GHz.

Har ikke C2D 3 GHz men kan ikke skjønne noe annet enn at den må klare det fint selv med en del pauser. Sammenlign med Core2Q . Den bør jo være minimum halvparten så rask.

 

Når to kjerner kjører med de sammme nummrene, betyr det at nøyaktig samme WU kjøres. Da må jo nødvendigvis den ene bli ugyldig, kanskje begge. At de ender opp med forskjellige svar hjelper vel ikke fordi de bare har sendt ut en WU og vil ha ett svar eller så blir det rot i systemene. Antar at den som kommer først inn godtas, mens den siste annuleres. Men hvis de to kjernene har kjørt i samme logger så kan det jo tenkes at svarene blir så meningsløse at alt slettes før det er ferdig.

Lenke til kommentar

Stilig, da blir det testing.

 

Dere som kjører SMP på XP/Vista, kjører dere 5.92 Beta eller 6.10 B3 klienten? Er det noen forskjell i ytelse/PPD?

 

Ah 6ern er ikke SMP, så det nå.

 

 

EDIT:

Kjører dere 5.91 eller 5.92? 5.91 er jo like enkel som en 5.04 console, men 5.92 er masse mer styr. Hvor mye bedre yter 5.92?

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...