Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva står (R64, C37, G0) for? R går jeg utifra er run, c er kanskje hvilket protein/situasjon med det kan jeg tenke meg (utyp/rett meg om jeg tar feil) men jeg aner ikke hva G0 er.

 

Står for Runs, Clones og Gen(eration)s :)

 

Mer info her.

Endret av Bikkja1
Lenke til kommentar
aha. det blir fin PPD av det her da altså:D synd min X2 4200 tok kvelden. og det er lite av s939 X2'er å oppdrive:( evt en vanlig s939, og eit 3850 burde vel gi fin PPD?

Hvordan tok den kvelden? Overklokket du?

Eller en Opteron 165 om du kan få tak i den.

 

Prøv bruktmarkedet til hardware.no, hender du finner noen godbiter der :) Eventuelt finn.no

Lenke til kommentar
Kanskje OT men-men...

 

Jeg kjører Folding@Home Gromacs SMP Core v1.74, men jeg har et lite problem... Når jeg er ferdig med en WU, så greier den ikke å koble seg til nett for å overføre, så etter noen dager vil den gå tapt (deadline).

 

Hva tror dere feilen kan være???

 

edit: typo

viss du kikker litt i tråden finner du mange av oss som sliter til tider både med levering og få nye oppgaver... noen ganger med veldig spesielle og underlige feilmld...

503 feilmld er vertfall at serveren er overbelastet,feil etc... jeg må restarte fah konsollen for å få det igang igjen... var ei maskin jeg glemte det på og da hadde den feilet nesten 300ganger før jeg fant det ut :p

Endret av VikinGz
Lenke til kommentar
aha. det blir fin PPD av det her da altså:D synd min X2 4200 tok kvelden. og det er lite av s939 X2'er å oppdrive:( evt en vanlig s939, og eit 3850 burde vel gi fin PPD?

Hvordan tok den kvelden? Overklokket du?

 

justerte den opp 200mhz, var vekke i 5min = svart skjerm. får ikkje noke tenning på skjermen:/

Lenke til kommentar
tok ut bios batteriet, flytta på flash pinnen og gjorde som det stod i manualen, får det F... ikkje til å komme bilde. har prøvd med ei brikke i forskjellige minne slotter etc.

 

Som regel må man la bios-batteriet være frakoblet en stund før man setter det inn igjen. Du bør også koble fra strømforsyningen når du gjør dette. La systemet hvile en stund.. kanskje 15 minutter, før du kobler på strømmen og bios-batteriet igjen.

 

Noen HK har også en reset-jumper, aner ikke om HKet ditt har det, men kan jo være verdt å sjekke opp :)

 

Lykke til.. skal krysse fingrene mine hehe

Lenke til kommentar

 

justerte den opp 200mhz, var vekke i 5min = svart skjerm. får ikkje noke tenning på skjermen:/

Oj, nå skjønner jeg, justerte du den opp 200MHz i ett forsøk? Det måtte vel gå galt og det er det VIkingz (han er forøvrig på 3. plass på EOC-speedometeret nå) prøver å forklare deg.

Det betyr at CPUen neppe er røket, du må bare få igang hovedkortet igjen. Noen ganger må man gjøre flere forsøk på resetting og omstart før det våkner igjen. Ikke aner jeg hvorfor.

 

Ser at noen mener det ikke passer her, men vi må jo få igang foldinga di raskest mulig. :yes:

Endret av kjellms
Lenke til kommentar

Jeg opplevde også det samme. Når jeg skulle klokke serveren min nektet tastaturet å fungere når jeg gikk i 2.3-2.4GHz, den var bare stabil på 2.2GHz. Utgangspunktet var 2GHz. Jeg tror det var siden jeg ikke justerte spenningen, lot den være på standard. Ville gjort det, men hovedkortet ville ikke si hvilken spenning det var så jeg måtte egentlig gjette hvor jeg skulle begynne. Jeg begynte på den nederste spenningen, da ville ikke maskinen starte. Så gav jeg opp, og lot den stoppe på 2.2GHz på en Athlon 64 3200+.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...