VikinGz Skrevet 11. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2008 ingen som tilfeldig vis har hørt om en klient eller en måte å bruke xboxen (den gamle) med xbox media center til kjøring av f@h? den står jo her uten noe oppgave Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 11. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2008 (endret) Det avhenger av om du er villig til å legge inn Xbox-Linux det og om Xboxen ikke er patchet så Xbox-Linux ikek kan installeres. Selv da er jeg ikke sikker på om F@H er kompatibel med Xbox-Linux. http://www.xbox-linux.org/wiki/Download Speaking of Linux: Finnes det en måte å dele mapper i Linux på et "Windows"-nettverk uten å måtte ha doktorgrad i Samba? Endret 11. mai 2008 av Tordenflesk Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 11. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2008 Ja. Berre å installere Samba, også redigerar du /etc/samba/smb.conf Her er ein link som eg tykkjar så heilt grei ut: http://ubuntuforums.org/showthread.php?t=2389 Er ikkje så vanskeleg, berre du ikkje vert redd av tekst Du kan jau kopiera ein tryggleikkopi berre for å vere trygg; sudo cp /etc/samba/smb.conf /etc/samba/smb.conf.BACKUP Verste som kan skje er at Samba ikkje startar, og då er det berre å spørje om hjelp Lenke til kommentar
kjellms Skrevet 11. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2008 Uffda, trodde samba var dans. :!: Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 11. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2008 Uffda, trodde samba var dans. :!: dans kan til tider være lettere ;D Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 11. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2008 Usjameg, disse Amber-WUene jeg fikk i linux var passe slappe. 70 poeng fordelt på 1,5 dag. Ikke akkurat high performance de. Nesten så jeg vil boote inn i XP Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 11. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2008 Har de samme i windows xp, så ikke gjør det? Mine 2 linux pcér folder ikke. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 11. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2008 Windows-partisjonen hadde noen vanlige Gromacs, så var litt fristet skjønner du Lenke til kommentar
bjokys Skrevet 12. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2008 Da har jeg begynt å folde igjen jeg også; drar til med 3 stk Core 2 Duo-laptoper + en PS3 på slep Skal kjøre opp ett par gamle Athlon-maskiner også, neste gang jeg er hjemme Lenke til kommentar
Bikkja Skrevet 12. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2008 Noen som vet hvordan AMD Phenom 9850 Black Edition yter sammenlignet med Intel Q6600 og Q9450? (uklokket) Lenke til kommentar
Bikkja Skrevet 12. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2008 Da har jeg begynt å folde igjen jeg også; drar til med 3 stk Core 2 Duo-laptoper + en PS3 på slep Skal kjøre opp ett par gamle Athlon-maskiner også, neste gang jeg er hjemme Supert og velkommen tilbake Kjører du laptopene 24/7, eller bare når de er påskrudd? Hva slags klient kjører du på dem? Selv har jeg en core 2 duo Laptop som jeg kjører døgnet rundt. (har egen kjøler den står på..) Rekker tidsfristen på high performance klienten, slik at jeg får rundt 1100 PPD på den maskina. Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 12. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2008 Da er det på tide å gjøre et rykk her igjen Må sette på plass den jyplingen Vikingz hehe... Har 3xsmp pluss litt annet småtteri gående. Kommer vel til å holde på til det blir varmere i været igjen. Lenke til kommentar
kjellms Skrevet 12. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2008 (endret) Noen som vet hvordan AMD Phenom 9850 Black Edition yter sammenlignet med Intel Q6600 og Q9450? (uklokket) Vet ikke, men du vet om denne tråden? Der er iallfall noen tall for 9600+ i Phenom-tråden. http://foldingforum.org/viewtopic.php?f=38...=a&start=15 Synes jeg så et tall på litt i overkant av 10 min på 2653 isåfall er det jo ikke så stor forskjell til Q6600, men den kan jo ha vært kraftig OC. Andre tall jeg så der var på 27-30 min på samme, det er jo ikke bedre enn en hvilkensom helst dual-core. Endret 12. mai 2008 av kjellms Lenke til kommentar
bjokys Skrevet 12. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2008 Supert og velkommen tilbake Kjører du laptopene 24/7, eller bare når de er påskrudd? Hva slags klient kjører du på dem? Selv har jeg en core 2 duo Laptop som jeg kjører døgnet rundt. (har egen kjøler den står på..) Rekker tidsfristen på high performance klienten, slik at jeg får rundt 1100 PPD på den maskina. Her kjører alt døgnet rundt, inkl. ps3'en. Ang. klienter, finnes det dessverre ikke SMP-klient for 32-bits linux, som jeg kjører på 2 av laptopene. Disse kjører derfor 2 stk prossesser, men jeg får uansett brukt 100% av begge kjernene. På windows xp-laptopen min kjører jeg nyeste SMP-betaklienten. PS3 sier seg selv, den krever dessuten ingen kontroll og vedlikehold, og er perfekt for folding. Anbefales for alle som liker å folde; den duger nemlig godt som spillkonsoll også Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 12. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2008 Hvordan er varme og støyutvikling på PS3 under langvarig og konstant folding? Jeg regner jo med at den går for full maskin. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 13. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2008 Da er det på tide å gjøre et rykk her igjen Må sette på plass den jyplingen Vikingz hehe... Har 3xsmp pluss litt annet småtteri gående. Kommer vel til å holde på til det blir varmere i været igjen. catch me if you can ;P Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 13. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2008 Hurra, da kom jeg inn på topp 20. Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 13. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2008 catch me if you can ;P Vi tar en titt på det bildet om ei uke . Hvis det ikke har endret seg vesentlig får jeg vel gå i kjelleren og enten fyre opp flere treskverk - eller gremmes. Lenke til kommentar
Bikkja Skrevet 13. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2008 Hurra, da kom jeg inn på topp 20. Ikke dårlige greier.. legg merke til hvem som ligger 2 plasser over deg Må vel være forsiktig selv, ellers har jeg plutselig fruktkaka over meg Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 13. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2008 kor mange PPD bør eg klare med 4gb Mushkin 1ghz DDR2, 2.5Ghz phenom. den dyraste, og eit 3870X2 ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå