Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det avhenger av om du er villig til å legge inn Xbox-Linux det og om Xboxen ikke er patchet så Xbox-Linux ikek kan installeres. Selv da er jeg ikke sikker på om F@H er kompatibel med Xbox-Linux.

 

http://www.xbox-linux.org/wiki/Download

 

Speaking of Linux:

Finnes det en måte å dele mapper i Linux på et "Windows"-nettverk uten å måtte ha doktorgrad i Samba?

Endret av Tordenflesk
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Ja. Berre å installere Samba, også redigerar du /etc/samba/smb.conf

 

Her er ein link som eg tykkjar så heilt grei ut:

http://ubuntuforums.org/showthread.php?t=2389

 

 

Er ikkje så vanskeleg, berre du ikkje vert redd av tekst :p Du kan jau kopiera ein tryggleikkopi berre for å vere trygg;

sudo cp /etc/samba/smb.conf /etc/samba/smb.conf.BACKUP

 

Verste som kan skje er at Samba ikkje startar, og då er det berre å spørje om hjelp

Lenke til kommentar
Da har jeg begynt å folde igjen jeg også; drar til med 3 stk Core 2 Duo-laptoper + en PS3 på slep :) Skal kjøre opp ett par gamle Athlon-maskiner også, neste gang jeg er hjemme ;)

 

Supert og velkommen tilbake :)

 

Kjører du laptopene 24/7, eller bare når de er påskrudd? Hva slags klient kjører du på dem?

 

Selv har jeg en core 2 duo Laptop som jeg kjører døgnet rundt. (har egen kjøler den står på..) Rekker tidsfristen på high performance klienten, slik at jeg får rundt 1100 PPD på den maskina.

Lenke til kommentar
Noen som vet hvordan AMD Phenom 9850 Black Edition yter sammenlignet med Intel Q6600 og Q9450? (uklokket)

Vet ikke, men du vet om denne tråden? Der er iallfall noen tall for 9600+ i Phenom-tråden. http://foldingforum.org/viewtopic.php?f=38...=a&start=15

 

Synes jeg så et tall på litt i overkant av 10 min på 2653 isåfall er det jo ikke så stor forskjell til Q6600, men den kan jo ha vært kraftig OC. Andre tall jeg så der var på 27-30 min på samme, det er jo ikke bedre enn en hvilkensom helst dual-core.

Endret av kjellms
Lenke til kommentar
Supert og velkommen tilbake :)

 

Kjører du laptopene 24/7, eller bare når de er påskrudd? Hva slags klient kjører du på dem?

 

Selv har jeg en core 2 duo Laptop som jeg kjører døgnet rundt. (har egen kjøler den står på..) Rekker tidsfristen på high performance klienten, slik at jeg får rundt 1100 PPD på den maskina.

Her kjører alt døgnet rundt, inkl. ps3'en.

 

Ang. klienter, finnes det dessverre ikke SMP-klient for 32-bits linux, som jeg kjører på 2 av laptopene. Disse kjører derfor 2 stk prossesser, men jeg får uansett brukt 100% av begge kjernene.

 

På windows xp-laptopen min kjører jeg nyeste SMP-betaklienten.

 

PS3 sier seg selv, den krever dessuten ingen kontroll og vedlikehold, og er perfekt for folding. Anbefales for alle som liker å folde; den duger nemlig godt som spillkonsoll også ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...