Gå til innhold

Anbefalte innlegg

God morgen! :)

 

Noen tanker jeg har gjort meg...

 

1)

Har det vært gjort noen forsøk på å få en egen underkategori på dette forumet tidligere? (Diskusjon.no) Hvis ikke, hadde det vært en idè? Dagens situasjon med alle mulige poster i en tråd er ganske håpløs og rotete. Ev. så går det kanskje an å opprette en egen side hvor man har et diskusjonsforum? Jeg kan godt bidra til et slikt prosjekt.

 

2)

Jeg har tittet litt på andre forum og sett de har "Build-A-Rig"-prosjekter. Det går ut på at brukere deler overflødig hardware, slik at denne hardwaren kan benyttes til folding. Selv så har jeg en del overflødig hardware som jeg godt kan donere til et godt formål. Hva med å dra igang noe slikt? (Da burde vi vel helst hatt et eget forum først, for å få litt mer oversikt)

 

Hva synes dere om dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234

Eg stemmer òg for ein underkategori for oss brettarar her på diskusjon.no. Startar vi eit eige forum så trur eg at vi vil få så ekstremt lav standard på postane at folk vert skremd vekk. Slik skjer på dei fleste fora som vert starta :p

Lenke til kommentar

Et underforum hadde vært fin. Da kunne man delt opp forskjellige problemer i stickies. Jeg er også prinsipielt i mot lange samletråder. Det er umulig å finne fram i og spøtsmål blir stilt om og om igjenn. Så da sier det seg selv at jeg synes det hadde vært fint med en underkategori der vi kunne samle flere tråder.

 

 

Angående punkt 2 så hadde jeg store planer i fjor sommer. leste masse rundt om kring om hvordan man kan sette opp foldefarmer (flere maskiner som folder satt sammen i et system, feks diskløst). Men dessverre rekker ikke tiden til. Nå ser jeg at jeg neppe kommer noe lenger med det i nær framtid, men vi får se hva som skjer ut over høsten. kanskje jeg går igjennom hardwaren jeg har liggende og legger ut etterlysning etter manglende komponenter for å kompletere systemer.

Lenke til kommentar

Synes guiden til oppretting av F@H var en smule forvirrende til tider, er begynt å bli mangelfull og den trenger en solid oppussing. Eget underforum hadde nok vært en ide for å få opp aktiviteten rundt dette også...

 

Fikk mine første poeng for ikke så lenge siden og flere skal det bli. Spørs om jeg må til med litt geriljainstallering på diverse familie/venners maskiner, hehe... :)

Lenke til kommentar
Så nå blir det fart på gutta med GPU2, får håpe på en kald sommer da ellers blir det varmt inne! :thumbup:

 

Huff, ikke si sånt.... Kjøpte meg nettopp et ATI-kort til folding. Var ikke fornøyd med hva mine AMD 3800+ klarte å produsere, så byttet ut Nvidia-kortet mitt til fordel for et fra ATI. Ser ut til at jeg får en fin økning i PPD. Etter at deadline for high preformance beta-versjonen ble redusert, så klarte ikke denne AMD`n å følge med, og 5.04 klienten gir litt magert resultat til sammenligning.

 

Synes egentlig det var varmt nok på rommet her fra før. Aldri vært behov for ekstra fyring på vinterstid, og varmere skal det bli :blush:

 

Vel vel, hva ofrer man vel ikke for litt kreftforskning? :new_woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...