Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Black

FahMon is unable to access to the directory where this client is located.

 

Red

The client is currently stopped.

Orange/Yellow

The client seems to be inactive or in an unknown state. The former happens most of the time when the elapsed time since the last completed frame is too high (this happens if another process is using the processor). An unknown state occurs when FahMon does not have sufficient information to decide whether the client is running or not. Check the Messages Window to find out what is happening.

Blue (optional)

The client has been flagged as having an asynchronous clock, this state is also triggered when the monitoring machine passes over 00:00 local time. The basic meaning of this state is that the client is still working, but you "may" need to check on it.

Green

Everything is Ok, FahMon should display all information about this client, as long as the project database is up to date.

 

http://trac.fahmon.net/wiki/MonitoringClients

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tok en Reboot nå nettopp og begge klientene mine er gule selv om prosessene kjører på 50% hver.

 

Høyst sansynlig en bug i FahMon.

ser ut til å være noe sånt ja :p

får til tider *HUNG* i programmet også :p

Noen som vet hvorfor jeg av og til på enkelte maskiner bare får en konsol til å starte som service når jeg har gjort det prikk likt (untat ID1 og ID2)? stopper jeg og sletter alle filer og starter igjen kommer den seg... også sliter jeg med å få proxyen til å fungere i programmet, legger inn samme proxy som i ie og ff, men da feiler den bare :(

Lenke til kommentar
Så lenge blokkeringen er på jobben må du nesten sette opp en VPN-tunnel hjem.

hjelper svært lite her ja :/

prøver å få andre proxyer til å fungere... kom igjenom på bærbaren her men alle andre maskiner feiler :/

noen som vet om en proxy som er oppe så å si hele tiden. Som støtter amerikanske adresser og 8080 som brukes til å laste opp filer til standford?

jeg sliter med å finne noen som er oppe så mye... også liker jeg ikke tanken på å ha proxy server i halibtudad land... ikke vondt ment men...

Lenke til kommentar

det er ikke snakk om å surfe på internett her. Dersom det er noen porter åpne i brannmuren (feks ssh - port 22) så kan du sette opp en ssh server hjemme (en liten aplikasjon). Installere en ssh klient på maskina på jobben. Og så sette opp dette med en vpn tunnel. Da går du ut gjennom vpn-tunnelen og ut til maskina hjemme og det er tilgangen ut her som bestemmer hva du kan kjøre.

 

En enkel test kan være å installere en ssh server hjemme, finne ut ip'en din og se om du kan koble deg opp mot denne fra jobb-pcen. Klarer du det så er i alle fall den porten åpen. Så kommer alt konetet med å sette opp vpn.

Lenke til kommentar
har dere ingen porter åpne? Ikke ssh en gang?

får til å pinge dommener, men uten proxyen er det intet nett... untatt på vista da har man nett uten proxy :p

rare greier d her ;P

Er IT-administratoren deres fra 1980 eller? Hvilken arbeidsplass tillater ikke nettlesing? :!:

du kan si d slik :p

men har funnet en løsning :) som ser ut til å fungere :)

 

men uansett...

håper d kommer bredere støtte for folding med GPU snart :) er i dag fåtall ati kort som kan greie å kjøre oppgavene... kommer sikkert innebyget i skjermkort driverne etter hvert :)

Lenke til kommentar

Nå jobber stort sett alt jeg har tilgang til:

 

Intel Pentium D 925 (3,0 GHz)

Intel C2D T5600 (1,83 GHz)

Intel C2D E6400 (@ 2,66 GHZ)

AMD Duron (1,3 GHz)

 

2x Sony PS3 som stort sett folder 24/7.

 

Neste innkjøp blir en E8400 eller E8500 til å erstatte E6400'en.

 

På sikt håper jeg å kunne bygge en HTPC med en relativt kraftig Intel-prosessor og et ATI R580 kort, i tillegg til å kjøpe en PS3 som faktisk er min til folding (kommer det noensinne en fetere utgave i Europa igjen?).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...