Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fikk nettopp en WU med deadline på 3 dager på prosjekt 2653. Kjører samme prosjekt på andre maskina også, men den har fått 4 dagers deadline. Hmm, er ikke dette litt merkelig? Trodde alle WUs innenfor hvert prosjekt hadde samme score og deadline...

 

den har sikkert ikke samme run, clone og generation så da er det ikke samme beregningene som gjøres. Men jeg synes det høres litt snodig ut. er du sikker på at du ikke har sett på preferred deadline på den ene. Den pleier å være en dag kortere på SMP.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
fallende PPD er en direkte førlge av denne

 

http://folding.extremeoverclocking.com/tea...?s=&t=37651

 

 

nemmelig at vi nå ser at en del av siste "iverige" begynner å falle fra. Det så ut til at andel aktive brukere holdt seg stabil lenge etter siste artikkel, men har begynt å falle siste måneden. Men vi er fortsatt oppe på 12,4% akrive brukere, så det er ikke så gale. FÅr håpe vi ikke faller helt ned på 7-8% igjenn.

Jeg bidrar nå med en kjerne på den bærbare og 4 på den stasjonære til Prime95. Det er fremdeles et par PC-er rundt om kring som fremdeles bidrar, faren min sin PC for eksempel.

Lenke til kommentar
Port 80 blir normalt brukt til Internett, så eg vil tru den er open. :)

 

Hmm... Men en god del hybler ligger inne under et lokalt nettverk, dvs at port 80 må forwardes til min egen maskin, noe som bli umulig siden alle de andre får nett gjennom port 80 også? Eller er jeg på bærtur nå?

Lenke til kommentar

alternativ 1: drite i screensaver overvåkning som bruker resurser selv når man ikke sjekker framgang, da dette faktisk reduserer ytelsen (FaH anbefaler text-klienten fremfor den grafiske)

 

alternativ 2: se om du finner noe som passer deg blandt FaH forumets 3de parts software.

 

 

edit: dersom du er mest ute etter en screensaver som viser at maskinen holder på med folding kan du jo bare lage en stanard saver med texteffekt som sier "denne maskina folder proteiner"

Endret av Xell
Lenke til kommentar

jeg fant ett perfekt program for å sjekke hvor langt foldinga har kommet etc...

med litt ekstra triks ble det slik :)

http://stamnesn.no-ip.org/folding2/folding.html

 

det er serveren hjemme, serveren til morsan og min pc som er med... snart skal jeg fikse slik at bærbaren, maskina til mamma og maskinene jeg bruker på jobb kommer med... :)

 

hvor mange prosent av cpun bruker dere å kjøre det med?

Endret av VikinGz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...