Xell Skrevet 13. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2008 Fikk nettopp en WU med deadline på 3 dager på prosjekt 2653. Kjører samme prosjekt på andre maskina også, men den har fått 4 dagers deadline. Hmm, er ikke dette litt merkelig? Trodde alle WUs innenfor hvert prosjekt hadde samme score og deadline... den har sikkert ikke samme run, clone og generation så da er det ikke samme beregningene som gjøres. Men jeg synes det høres litt snodig ut. er du sikker på at du ikke har sett på preferred deadline på den ene. Den pleier å være en dag kortere på SMP. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 13. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2008 fallende PPD er en direkte førlge av denne http://folding.extremeoverclocking.com/tea...?s=&t=37651 nemmelig at vi nå ser at en del av siste "iverige" begynner å falle fra. Det så ut til at andel aktive brukere holdt seg stabil lenge etter siste artikkel, men har begynt å falle siste måneden. Men vi er fortsatt oppe på 12,4% akrive brukere, så det er ikke så gale. FÅr håpe vi ikke faller helt ned på 7-8% igjenn. Jeg bidrar nå med en kjerne på den bærbare og 4 på den stasjonære til Prime95. Det er fremdeles et par PC-er rundt om kring som fremdeles bidrar, faren min sin PC for eksempel. Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 14. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2008 Så lenge port 80 er åpen går det fint. Du kan også bruke proxy hvis skolen bruker det. Da blir det ikke noe folding i studentbyen gitt... USIT, som serverer nett til studentbyene, er særdeles selektive i hvilke porter som åpnes inn mot byene... Lenke til kommentar
ttt Skrevet 14. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2008 Port 80 blir normalt brukt til Internett, så eg vil tru den er open. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 19. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2008 nå har jeg begynt å legge inn dette på noen maskiner, men kunne tenkt meg den screensaveren for å se fremgangen, men denne siden finnes ikke lengre (altså til Electron Microscope III programmet og screensaveren) Noen som har forslag på andre valg? Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 19. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2008 berre å bruke grafisk klient det=) Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 19. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2008 Port 80 blir normalt brukt til Internett, så eg vil tru den er open. Hmm... Men en god del hybler ligger inne under et lokalt nettverk, dvs at port 80 må forwardes til min egen maskin, noe som bli umulig siden alle de andre får nett gjennom port 80 også? Eller er jeg på bærtur nå? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 19. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2008 (endret) Du tråkker vin-bær i sør-frankrike. Du trenger ikke åpne en port som må være åpen og er åpen. Endret 19. mars 2008 av Tordenflesk Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 19. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2008 Du tråkker vin-bær i sør-frankrike.Du trenger ikke åpne en port som må være åpen og er åpen. Meget bra! Da skal jeg gi foldinga et forsøk når jeg returnerer fra ferie. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 21. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2008 berre å bruke grafisk klient det=) jeg liker ikke den grafiske klienten men må vell trå til med den om ingen finner en annen screensaver, kunne godt søkt på google, men aner ikke hva jeg skal søke etter Lenke til kommentar
Xell Skrevet 22. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2008 (endret) alternativ 1: drite i screensaver overvåkning som bruker resurser selv når man ikke sjekker framgang, da dette faktisk reduserer ytelsen (FaH anbefaler text-klienten fremfor den grafiske) alternativ 2: se om du finner noe som passer deg blandt FaH forumets 3de parts software. edit: dersom du er mest ute etter en screensaver som viser at maskinen holder på med folding kan du jo bare lage en stanard saver med texteffekt som sier "denne maskina folder proteiner" Endret 22. mars 2008 av Xell Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 24. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2008 219 aktive i løpet av den siste uka. Med denne farten kan vi ta igjen fire lag før vi blir tatt igjen av ett, men skulle selvfølgelig gjerne ha sett enda mer aktivitet. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 24. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2008 Av ymse grunner måtte jeg ta ned maskinene som foldet. Har satt opp en igjen nå, så kommer smått om senn tilbake. Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 24. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2008 Wuhuu! ligger på 219 plass no. kryper nok over på topp 200 iløpet av veka. morro å klatre på listene. klatrer ca 5-7 plasser pr WU med min X2 4200. Skal snart kjøpe Phenom, så da blir det enda bedre Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 24. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2008 Da har jeg endelig satt opp F@H skikkelig. PC-en og PS3-en står nå og surrer i bakgrunnen med F@H kjørende. Håper jeg har gjort alt korrekt Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 24. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2008 Har hatt en pause jeg også, men har grisefoldet i påska. Det blir nok ikke 24/7/365, men noe kan jeg jo bidra med. Blir vel 30-40 K i denne omgangen før jeg slakker på litt igjen. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 24. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2008 (endret) jeg fant ett perfekt program for å sjekke hvor langt foldinga har kommet etc... med litt ekstra triks ble det slik http://stamnesn.no-ip.org/folding2/folding.html det er serveren hjemme, serveren til morsan og min pc som er med... snart skal jeg fikse slik at bærbaren, maskina til mamma og maskinene jeg bruker på jobb kommer med... hvor mange prosent av cpun bruker dere å kjøre det med? Endret 24. mars 2008 av VikinGz Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 24. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2008 Jo, Fahmon er ganske greit, bruker det selv. Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 24. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2008 (endret) Dr. Pande snakker om prosjektet og historien til f@h: Endret 24. mars 2008 av Lidskjalv Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 24. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2008 Jo, Fahmon er ganske greit, bruker det selv. har ikke helt sjønt hvorfor det har blitt gule firkanter på noen og grønn på noen :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå