Solefald Skrevet 9. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2008 Jeg kjører folding på en Celeron 500mhz med 8-10 PPD. No excuse! hehe, er glad en P3 er bedre. Har en Duron 13ghz som skal settast opp no =) Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 9. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2008 hehe, er glad en P3 er bedre. Har en Duron 13ghz som skal settast opp no =) Da flyr nok PPD til værs, ja Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor måtte bare Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 9. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2008 tegnsetting er alltids gøy Lenke til kommentar
Blackspirit Skrevet 10. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2008 (endret) Huhei! Da bretter jeg for Hardware sitt team jeg også ¦oD Dette var en skummelt lang tråd, så jeg har bare lest de siste ti sidene eller der omkring, men --> Kjapt spørsmål: Har satt programmet til å være en service, men nå ligger programmet på oppgavelinjen, noe jeg ikke vil ;o) Under services i Windows står det ikke noe under "Status", men under "Startup Type" er F@H satt til Automatic. Kan jeg lukke vinduet på oppgavelinjen uten at brettingen slutter eller må jeg forandre på noen instillinger først? Edit: Jaggu fant jeg ikke svaret i loggen; må restarte så skal progget starte som service da ;o) Happy folding! Endret 10. februar 2008 av Blackspirit Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 10. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2008 Hvis du kjørte klienten direkte(dobbel-klikk) og satt den opp som service kan du stoppe den med Ctrl-C og starte Servicen i services.msc. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 10. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2008 Flott at du fant ut av det, Blackspirit. Velkommen på laget. Lenke til kommentar
Mit Skrevet 11. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2008 Jeg klarer ikke helt og bli fornøyd med Fahmon. Er det noen som vet om et eller flere gode programmer som gjør samme jobben. Det jeg er ute etter er i grunn et enkelt lite program som kan vise PPD, deadline og ETA, må gjerne være mulighet til og sjekke andre PC-er over nettverket. Støtte for windows er et must, helst linux også. Blaa, vi trenger virkelig et eget forum, denne tråden er litt stor og ekstremt uoversiktlig. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 12. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2008 (endret) Eneste som jeg vet om som går på både linux og windows er QD. Dette er et textbassert verktøy men gir deg all den informasjon du trenger over de siste 10 WUene som bel kjørt på en maskin. dessverre må den kjøres lokalt og gjør ikke en direkte sammenlikning over felre maskiner. Et stort argument for å bruke denne er at den er anbefalt for bruk ved raportering av feil. her finner du en liste over 3de parts verktøy til bruk under forskjellige OSer. Endret 12. februar 2008 av Xell Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 12. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2008 Ser HW.no har rundet 50.000.000 poeng. Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 12. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2008 Ser HW.no har rundet 50.000.000 poeng. ..og jeg har dratt forbi Smirnoff. Fruktkake neste... Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 12. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2008 Har dessverre bare to dual-cores og en slapp P4 på jobben, så det skal ikke mye til. Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 12. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2008 (endret) Har dessverre bare to dual-cores og en slapp P4 på jobben, så det skal ikke mye til. Du har jo deg selv å takke siden du fikk meg til å gi smp-klienten en sjanse til tidligere i tråden. Men det er jo hyggelig at saken gavnes, og det er jo det viktigste. EDIT: Har forresten en P4 3.2 Prescott stående på et av barnerommene, men jeg har valgt å ikke folde 24/7 med den. Det får holde at den jobber med saken når den lille eieren bruker pc`en sin til annet. Prescott`en produserer ALT for lite i forhold til strømforbruket. Har også valgt å ta ut en Sempron 2600+ som står i en backup server som jeg helst ser skal være avslått til vanlig. Men om det skulle tilspisse seg etterhvert kan det vel hende at jeg må dra på med alt jeg har, eventuelt bytte fra dual til quad på htpc`en. BTW, akkurat nå kunne jeg gjerne lånt bort litt cpukraft til å finne en kur mot spysjuke barn... Endret 12. februar 2008 av Muffinman Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 12. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2008 Tjo, hehe. Jeg hadde ikke tipset deg om jeg var ute etter blodig konkurranse, hehe. Jeg er i alle fall i top 20 producers, så det er jo kult nok for meg. Jeg ser heller på at vi må få rampet opp produksjonen nok til å ta igjen teamene foran oss, det skal vel ikke allverdens til, vi er bare noen måneder bak nestemann for tiden. Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 12. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2008 (endret) Kjapt spørsmål: Kan jeg regne med ytelsesøkning hvis jeg bytter fra XP 32 bit til XP 64 bit på q6600 med smp-klient? Endret 12. februar 2008 av Muffinman Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 12. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2008 SMP-klienten er 32-bit så ytelsen går nok ned pga emuleringen av 32-bit. Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 12. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2008 Da kjører vi videre på 32-bit. Lenke til kommentar
AndyG Skrevet 12. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2008 Kan ikke kjøre SMP versjonen; har ikke ATI kort. Prøver siste ordinære beta nå. 6.01b2Intet problem siden det er dual/quad CPU som er SMP. Fikk i alle fall beskjed om at det kun er ATI kort som er støttet når jeg prøvde å installere. :-S Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 12. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2008 Da var det GPU-klienten du prøvde deg på. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 13. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2008 Den du skal bruke er vel denne. Lenke til kommentar
AndyG Skrevet 13. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2008 Ok, takk. Da skal jeg prøve ut den. Går helt i surr med alle disse forskjellige versjonene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå