Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Huhei!

Da bretter jeg for Hardware sitt team jeg også ¦oD

Dette var en skummelt lang tråd, så jeg har bare lest de

siste ti sidene eller der omkring, men -->

Kjapt spørsmål: Har satt programmet til å være en service,

men nå ligger programmet på oppgavelinjen, noe jeg ikke vil ;o)

Under services i Windows står det ikke noe under "Status",

men under "Startup Type" er F@H satt til Automatic.

Kan jeg lukke vinduet på oppgavelinjen uten at brettingen

slutter eller må jeg forandre på noen instillinger først?

Edit: Jaggu fant jeg ikke svaret i loggen; må restarte

så skal progget starte som service da ;o)

Happy folding!

Endret av Blackspirit
Lenke til kommentar

Jeg klarer ikke helt og bli fornøyd med Fahmon. Er det noen som vet om et eller flere gode programmer som gjør samme jobben.

Det jeg er ute etter er i grunn et enkelt lite program som kan vise PPD, deadline og ETA, må gjerne være mulighet til og sjekke andre PC-er over nettverket.

Støtte for windows er et must, helst linux også.

Blaa, vi trenger virkelig et eget forum, denne tråden er litt stor og ekstremt uoversiktlig.

Lenke til kommentar

Eneste som jeg vet om som går på både linux og windows er QD. Dette er et textbassert verktøy men gir deg all den informasjon du trenger over de siste 10 WUene som bel kjørt på en maskin. dessverre må den kjøres lokalt og gjør ikke en direkte sammenlikning over felre maskiner. Et stort argument for å bruke denne er at den er anbefalt for bruk ved raportering av feil.

her finner du en liste over 3de parts verktøy til bruk under forskjellige OSer.

Endret av Xell
Lenke til kommentar
Har dessverre bare to dual-cores og en slapp P4 på jobben, så det skal ikke mye til. ;)

Du har jo deg selv å takke siden du fikk meg til å gi smp-klienten en sjanse til tidligere i tråden. Men det er jo hyggelig at saken gavnes, og det er jo det viktigste.

EDIT: Har forresten en P4 3.2 Prescott stående på et av barnerommene, men jeg har valgt å ikke folde 24/7 med den. Det får holde at den jobber med saken når den lille eieren bruker pc`en sin til annet. Prescott`en produserer ALT for lite i forhold til strømforbruket.

Har også valgt å ta ut en Sempron 2600+ som står i en backup server som jeg helst ser skal være avslått til vanlig. Men om det skulle tilspisse seg etterhvert kan det vel hende at jeg må dra på med alt jeg har, eventuelt bytte fra dual til quad på htpc`en.

BTW, akkurat nå kunne jeg gjerne lånt bort litt cpukraft til å finne en kur mot spysjuke barn...

:)

Endret av Muffinman
Lenke til kommentar

Tjo, hehe. Jeg hadde ikke tipset deg om jeg var ute etter blodig konkurranse, hehe. Jeg er i alle fall i top 20 producers, så det er jo kult nok for meg. :p Jeg ser heller på at vi må få rampet opp produksjonen nok til å ta igjen teamene foran oss, det skal vel ikke allverdens til, vi er bare noen måneder bak nestemann for tiden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...