Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Oppdaget at jeg kjører 11 prosesser med bruker som allerede eksisterer her nå...siden jeg gjerne vil ha cred for det jeg bidrar med selv lurer jeg på om det går an å bytte brukernavnet i console versjonen etter at det er startet.

 

Noen som vet?

 

EDIT: Ser ut som det går an ved å åpne config fila og forandre donornavnet der.

Endret av Muffinman
Lenke til kommentar
Kommer ikke inn på Stanfords stat-sider akkurat nå, virker som alt er nede. Noen andre som merker det?

 

statsen opdateres en gang hver 3de time, og da kan de være utilgjengelig i ca 15minutter. Da får du som regel en melding om at de er under oppdatering og vil bli tilgjengelig senere. Vet ikke om det var det som var tilfelle, men nå er de i alle fall oppe.

Lenke til kommentar
stopp servicen, bytt brukernavn med -configonly og start servicen.

 

eller stop prosessen, rediger client.cfg i en tekseditor, start servicen. Er raskere enn å gå gjennom alle spørsmåla i config.

Det var det jeg endte opp med.

 

Mistet noen units til en annen bruker og starter på null, men det spiller ingen rolle så lenge det går til et bra formål. Teamet får cred uansett.

 

Håper på at det går fort å få slengt inn noen resultater igjen. Har satt opp som følger:

 

Laptop 1 Pentium M 1.73 24/7

HTPC [email protected] med 1 klient som service og en som startes manuelt - stort sett 24/7

Filserver P4 NW 1.6 24/7

A64 3000+ 24/7

Barnepc 1 Celeron M [email protected] - stort sett dag/ettermiddag

Barnepc 2 P4 Prescott 3.2 sporadisk dag/ettermiddag

Server 2 Sempron 2600+ 24/7

Q6600 @ 430x8=3440 4 klienter 24/7

 

Laptop 2 med Celeron 530 får være i fred så lenge, vifta bråker så innihelv... når det belastes.

 

Prøver det slik en stund.

 

:)

Endret av Muffinman
Lenke til kommentar

post logen din så kan vi se om det er noe som har hengt seg opp. Hvis tallet du referer til er hentet fra FaHmon så hender det rett som det er at denner ganske så forvirret om man har fått en ukontrollert reboot.

 

Hvis noe har hengt seg opp er ofte den enkleste løsningen å stoppe prosessen, (ctrl+c hvis du kører manuelt, eller stoppe servicen hvis du kjører som service), slette work-katalogen og queue.dat, Starte opp igjenn. Da skal den hente ned ny WU.

Lenke til kommentar

Kom over et prosjekt som heter Climate Prediction. Det simulerer jorda i forskjellige tider. Synes det virker mer samfunnsrelatert akkurat nå så jeg bidrar til den sammen med Rectilinear Crossing Number Project og malariacontol.net. Bare på Q6600 i alle fall, på den stasjonære har jeg nok minne til å drive alt. Resten av maskinene kjører F@H.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...