Mr Burns Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Hoi, skal si det hjalp på med en firekjerner og SMP-klient! Sjekk ut statistikken min: http://folding.extremeoverclocking.com/use...s=&u=239947 Om 3,1 år er jeg på fjerdeplass! Lenke til kommentar
Xell Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Om 3,1 år er jeg på fjerdeplass! Det er bra at du er langsiktig. Da viser du i alle fall at du ikke har tenkt å legge inn årene med det første. Bra jobba, men jeg tror ikke du når 4.plass. Til det har du alt for mange raske foldere over deg. Men stå på. Lenke til kommentar
Mr Burns Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Om 3,1 år er jeg på fjerdeplass! Det er bra at du er langsiktig. Da viser du i alle fall at du ikke har tenkt å legge inn årene med det første. Bra jobba, men jeg tror ikke du når 4.plass. Til det har du alt for mange raske foldere over deg. Men stå på. Vel, jeg har donert CPU-tid i årevis. Når United Devices-prosjektet var ferdig begynte jeg med F@H. Noe fornuftig må jo pcen brukes til... Det er jo en del inaktive over meg, så de kommer jeg nok til å gå forbi... Tiden vil vise... Lenke til kommentar
Xell Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Selvsagt er det en del inaktive forran deg og du kommer til å klatre som bare det. Men slik situasjonen er i dag er det 16 stk som folder fortere og fortsetter man med samme foldekapasitet vil de nødvendigvis havne forran deg på lista. Men selvsagt kan det hende at noen sakker av og du øker farten så hvem vet hva som kan skje i fremtiden. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 (endret) Jeg har begynt og foldet igjen men jeg fikk problemer med en 0x error på kjerne1 og korrupte filer på kjerne2. Kjipt. Har lyst til og la maskinen stå på om natten men viften suser bittelitt for mye (oppholdsrom og soverom er ett) Edit: om jeg legger til min brors pc (som egentlig er min) så vil de poengene havne på min folding om jeg velger rett team og nick, right? Endret 22. januar 2008 av Thor. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Ja, du kan ha så mange maskiner du ønskjer på ditt brukarnamn. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Og maskin-id. Er det for at foldingen ikke skal krangle med andre folding-prosesser eller må den være forskjellig mellom hver enkelt maskin og (når det går på samme bruker) Lenke til kommentar
JallaMario Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Den er for at Prosessene ikke skal krangle internt på maskinen. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Thor: korrupte filer kan oppstå dersom prosessen ikke har blitt avsluttet på riktig måte. Dette er en av de viktigste grunnen til å det lønner seg å kjøre som service. Men service hjelper selvsagt uansett ikke dersom man får en ukontrollert reboot. Dersom du kjører den manuelt så pass på å lukke den med ctrl+c før du slår av maskina. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Den går som service. Uventede rebooter skjer på grunn av feil ved skjermkort. Det skal inn snarest mulig. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Ved uventede rebooter er det litt tilfeldig om det går bra eller ikke. Så etter en slik reboot ville jeg sjekket logen og sett om ting startet opp som det skal. Hvis ikke så stopper du prosessen, Sletter innholdet i work og queue.dat og start prosessen på nytt. Da skal den ikke finne noe arbeide å fortsette på og skal laste ned en ny WU. Lenke til kommentar
Mr Burns Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Den går som service. Uventede rebooter skjer på grunn av feil ved skjermkort. Det skal inn snarest mulig. Det går an å sette lagringsintervallet, standard er hver 15. minutt. Ved å sette dette lavere mister du mindre arbeid ved krasj. Selvsagt er det en del inaktive forran deg og du kommer til å klatre som bare det. Men slik situasjonen er i dag er det 16 stk som folder fortere og fortsetter man med samme foldekapasitet vil de nødvendigvis havne forran deg på lista. Vi får se, Fahmon sier jeg får 1808 ppd på denne maskinen, så det burde gi en del poeng etter hvert. Må prøve å få overtalt noen andre til å installere f@h også... Lenke til kommentar
Xell Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Den går som service. Uventede rebooter skjer på grunn av feil ved skjermkort. Det skal inn snarest mulig. Det går an å sette lagringsintervallet, standard er hver 15. minutt. Ved å sette dette lavere mister du mindre arbeid ved krasj. Problemet er ikke bare miste av data, men at filen blire korrupt slik at FaH ikke klarer å starte opp den påbegynte WUen i det hele tatt. Men selvsagt hjelper det å korte ned lagringsintervallet for de 9 av 10 ganger en ukontrollert shutdown ikke ender i korrupt fil. Lenke til kommentar
random_user Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Ja da har jeg også begynt å folde. Folder med: P4 2.4GHz, 256MB ram P4 1.5GHz, 512MB ram P4 1.8GHz, 512MB ram C2D 1.83GHz, 2GB ram P4 3.4GHz, 2GB ram Celeron 850MHz, 512MB ram Dual P3 800MHz, 1GB ECC ram P4 2.8GHz, 2GB ram Vil tro at det hjelper litt i alle fall Lenke til kommentar
Gaervern Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Alle de nye folderne og maskinene gir en merkbar økning. Det er ikke så mange måneder siden vi syntes det var bra med et snitt på over 75 000 ppd. Nå er vi snart oppe i det dobbelte: http://folding.extremeoverclocking.com/tea...?s=&t=37651 Keep folding! Lenke til kommentar
Xell Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 jup, nesten 100 nye brukere på en uke. Vi ligger nå på 14,2% aktive brukere. Det viser at en del tidligere foldere også har kommet til, ikke bare nye. Jeg holder litt på at det er like viktig å få opp antall aktive brukere som PPD. Det er massene som kan bidra mest ikke de få som har mulighet til å legge det inn på mange PCer. Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 noken som veit kva kjetil lura folder med? hehe. SYK PPD den fyren har Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Finnes det noken meir technologi retta folding prosjekt? tenker ikkje på SETI da. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Hva mener du teknlogi-rettet prosjekt? World community grid er vel en å nevne. http://en.wikipedia.org/wiki/Distributed_computing#See_also Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå