^fmj Skrevet 29. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2007 Begge går enda flott på auto. Alle gode ting er 32 (elns). Lenke til kommentar
kjellms Skrevet 29. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2007 Kva skjer no da... tydligvis noken problemer ute og går.Lurer på om det er på min eller deira side. Note: Please read the license agreement (fah.exe -license). Furtheruse of this software requires that you have read and accepted this agreement. 2 cores detected No directory settings found in registry. Using current directory... '''' [23:01:57] (171.64.65.64:8080) [23:01:57] - Error: Could not transmit unit 02 (completed December 28) to work s erver. ...... [23:02:03] Work Unit has an invalid address. [23:02:03] - Error: Attempt #2 to get work failed, and no other work to do. Waiting before retry. [23:02:07] - Couldn't send HTTP request to server [23:02:07] + Could not connect to Work Server (results) [23:02:07] (171.64.122.76:8080) [23:02:07] Could not transmit unit 02 to Collection server; keeping in queue. [23:02:26] + Attempting to get work packet [23:02:26] - Connecting to assignment server [23:02:27] - Successful: assigned to (0.0.0.0). [23:02:27] + News From Folding@Home: Welcome to Folding@Home [23:02:27] Work Unit has an invalid address. [23:02:27] - Error: Attempt #3 to get work failed, and no other work to do. Waiting before retry. Den første meldinga oppfatter jeg som en melding om at man har gjort noe utenom avtalen. Kanskje har dere flyttet noe eller kikket i logger og WUer dere helst ikke skulle rørt. Virker som særlig consoleclientene er veldig følsomme for slikt. Den siste meldinga om å få nytt arbeid trenger ikke å bety noe alvorlig, la den stå på arbeid får den nok. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 29. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2007 Nåh, har ikkje kødda med den eg. Trur det er ein heilt vanlig adsvarsel og få. Er SMP klienten eg har, og da console versjonen. Lot den stå, og når serverene var oppe, så blei den litt meir fornøyd her. Skjedde på begge pc'ene som køyrte smp klienten her. Kopierte teksten fra vinduet, ikkje fra logfila.txt. Lenke til kommentar
kjellms Skrevet 29. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2007 Trur det er ein heilt vanlig adsvarsel og få. jeg har sett den noen ganger, men er altså ikke sikker på hvrofor. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 31. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2007 (endret) Jaha, da var det månedsslutt... klarte over 100k poeng denne måneden også. (Denne også.... folda for eit anna lag før, og kom over 100k da også...) - Og enda er ikkje året heilt ute, går vel etter amrikansk tid den der stastestikken på extreme overclocking. Merker godt at man fikk ein PS3 i hus rett før jul, antallet WU'er gjikk opp! SMP klienten på E6600'min bruker ca 36 timer på ein WU, om eg har rekna rett. Den starta klokka 11.00 ein dag, og var ferdig klokka 21.00 neste dag. Edit: Ser vi har klarta opp på 45. plass... men så er det 7.1 måned til vi er oppe på 44. plass, vi må rekrutere fleire brukere inn. Ein artikkel på første sida hadde nok gjort seg. Endret 31. desember 2007 av Cornel Lenke til kommentar
JallaMario Skrevet 31. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2007 Team Hardware.no på 45 plass Lenke til kommentar
Xell Skrevet 31. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2007 Edit: Ser vi har klarta opp på 45. plass... men så er det 7.1 måned til vi er oppe på 44. plass, vi må rekrutere fleire brukere inn. Ein artikkel på første sida hadde nok gjort seg. gratulerer cornel. Har klatra litt, ja, men hvis du sorterer etter 24ppd avrage ser du at vi ligger på 48. plass så vi kommer dessverre til å synke over tid. Til tross for at vi har spendt fra voldsomt de siste måenedene. Lenke til kommentar
Gaervern Skrevet 31. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2007 2,6 millioner poeng i desember, dvs økning på mer enn 1 million på et halvt år. Det er jo ganske bra! Lenke til kommentar
wo0ly Skrevet 4. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2008 Da har jeg også endelig donert litt av min kjære firekjerner, satser på at det kommer til nytte for noen. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 4. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2008 Velkommen, wo0ly. Alle monner drar og alle bidrag taes imot. :-) Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 7. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2008 Vet noen om en smart måte å enkelt få tak i nye WU både på skolen(bak proxy) og hjemme uten å måtte kjøre -configonly hver dag på skolen og når jeg kommer hjem? Lenke til kommentar
Xell Skrevet 7. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2008 regner med at det her er snakk om en laptop som du flytter mellom to steder. Første tanken som slo meg er at du kan lage 2 configfiler som du renamer avhengig av hvor du er. Når du kjører configrutinene lagres dataene i en tekstfil som heter client.cfg. Lag en for hejmme og en for skolen og pass på at riktig fil er renamet tilbake til client.cfg avhengig av hvor du er. Om det er en enkel måte kan sikkert diskuteres, men det burde ta kortere tid. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 7. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2008 Det er ikke så ofte jeg må laste ned WU på skolen, så det er en grei løsning det. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 10. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2008 Da har jeg endelig fått opp ps3 systemet på nett igjen. Hater Dlink! Lenke til kommentar
Mit Skrevet 10. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2008 Da har jeg snart En Xeon X3220 i hus, jeg tenkte og fyre opp SMP på den (bruker kun den vanlige klienten nå) må SMPen fortsatt ligge oppe på oppgavelinjen når den kjører eller har dette blitt fikset? En HTPC er også snart ferdig, det blir enten en E6300 eller en X2 5000+ i den, har ikke helt bestemt meg enda. En kamerat er også ''rekrutert'', riktignok på en PC han låner av meg, de gamle Prescotsa er vel ikke akuratt noen PPDracere men alt monner og drar. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 10. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2008 Nå skal 4200+ pensjoneres (for det meste), og jeg har bestilt en Q6600 som jeg skal kjøre 4x terminalklienter på. Da har jeg endelig fått opp ps3 systemet på nett igjen.Hater Dlink! Nåja, de har skjerpet seg i sin nye serie. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 10. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2008 må SMPen fortsatt ligge oppe på oppgavelinjen når den kjører eller har dette blitt fikset?Det har da aldri vært noe feil med den, du må bare gi servicen samme logon-rettigheter som du ga MPICH2(a.k.a install.bat) Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 10. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2008 Nå skal 4200+ pensjoneres (for det meste), og jeg har bestilt en Q6600 som jeg skal kjøre 4x terminalklienter på. Da har jeg endelig fått opp ps3 systemet på nett igjen.Hater Dlink! Nåja, de har skjerpet seg i sin nye serie. Heh, hadde nettop Dlink-N nettverkskort fra helvete inne på maskinen min, den drepte nettet etter ca 12 timer, så tok den hd kontrolleren og mye annet. Ikke bare bare å avinstallere den heller. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 11. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2008 Kom igjen da folkens, har sett andre har fått skryt for å bidra med Q6600. Betalte ikke 2000kr for ingenting! Jeg vil ha skryt! Lenke til kommentar
Xell Skrevet 11. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2008 ai, ai, Beklager. Flott bidrag. Stå på. Men hvorfor skal du ikke skjøre SMP? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå