Kjetil Lura Skrevet 14. august Rapporter Del Skrevet 14. august (endret) On 13.8.2024 at 10:00 AM, 88charlie said: Har skaffet meg en ny maskin. Usikker på PPD slettet Endret 16. august av Kjetil Lura Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 16. august Rapporter Del Skrevet 16. august (endret) Slettet..... Endret 16. august av Kjetil Lura Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 7. oktober Rapporter Del Skrevet 7. oktober Jeg har installert v8 av f@h-programvaren på Surfacen, men får bare opp web control. Og det virker ikke som den finner eGPU'en jeg har koblet til. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 7. oktober Rapporter Del Skrevet 7. oktober Har noen av dere testet hvordan PPD endrer seg med flere GPUer nå? Jeg fikk ikke med meg at det er kommet en ny versjon. Sånn jeg skjønner changelog, så skal den klare å bruke flere GPUer samtidig nå? Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 25. oktober Rapporter Del Skrevet 25. oktober Heisann hoppsann! Nå er det vel ca. 10 år siden jeg sist bidro noe her. Jeg har blitt både gift og kjøpt hus, solgt hus og kjøpt hus igjen mens noen gamle travere her inne har holdt koken. Imponerende! Kjøpte ny rigg her om dagen med 4070 og 7800x3d, og har en rigg fra før av med 4060. Har hatt ovnen stående på i hobby/gamingrommet siden jeg flyttet inn her, men plutselig kom jeg på her om dagen at f@h fint kan erstatte denne. Så nå blir det noen poeng til laget - samtidig som at det er godt og varmt i kjelleren Under oppsett av f@h husket jeg overraskende nok lagnummeret (er sikker på at om jeg får både alzheimers og demens så kommer jeg nok fortsatt til å huske tre syv seks fem en), men jeg hadde glemt opplegget med passkey, så jeg har gått glipp av noen poeng de siste dagene. Nå har dette stått og durt i noen dager, og jeg har ikke rørt et eneste spill av frykt for å tape poeng. Kanskje blir dette også et spark i ræva for å spille mindre og gjøre mer på huset Men jeg er spent på hvor lang tid det tar før jeg begynner å handle en rigg til. Jeg har vært gift i snaut et par uker og lurer nå på hvordan dere klarer å forsvare forbruket på nye grafikkort ovenfor kona?!?! Jeg trenger tips! Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 25. oktober Rapporter Del Skrevet 25. oktober Jeg har ikke investert så mye, men har litt småtteri gående ennå. Spent på 5090, men er vel en risiko for at ikke WU-ene klarer holde tritt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå