Gå til innhold

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
On 18.7.2024 at 8:07 PM, Exiztzor said:

Hvor mye ca gir 4080 super i ppd?😊fant ut det var på tide å bygge ny pc. Den gamle var 10 år korta var 7. så kan hende jeg starter opp med litt folding igjen😊

Vet ikke om du har fått svar, men har selv fått ett 4080 s i gang på folding. Viser 16,5mill(rma for 3090)

Lenke til kommentar
Kjetil Lura skrev (10 minutter siden):

Vet ikke om du har fått svar, men har selv fått ett 4080 s i gang på folding. Viser 16,5mill(rma for 3090)

Takk. så på den siden du linka til , og der viste 4080s mindre enn 4080 så ble veldig usikker men 16,5mill er jo innenfor det jeg forventa😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar

40xx serien er bra, 2080Ti gir meg ca 5mill, 4080s som jeg satte inn for å erstatte 2080ti er dette nå: 16,8

 Men er happy at jeg ikke brukte penger på bigadv cpu systemer

Jeg husker heller ikke alle gpu,ene jeg har kjørt?

Men husker de kjørte core 15? Brukt ikke cuda core om jeg husker rett.

Lenke til kommentar
Kjetil Lura skrev (2 timer siden):

PS:  Hvordan reklamere på et 3090 som du har fått ett annet 3090 kort? Ene vifte er dårlig, funker men skramler?

Normalt sett må du reklamere via opprinnelig ordre, og referer gjerne til RMA-nummer e.l. som ga det nye 3090-et.

Eneste 3090 jeg har hatt med daufan er zotac, men der har det og vært en del - og en Gigabyte 3080ti har en vifte som skrangler, men den er ikke dau (ennå)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Takker. Jepp er zotac to x 3090. Men min nye 4080 s er og zotac,

Men har nå skrudd av zotac 4080s og 2x4090 gianward phantom.

Møkka lei varmen nede, oppe okay har ac on. Der maskinene er 28c, der sengen er temp ca 20c og oppe 25c. Ac satt til 24c

Elsker å folde men nok nå: Og strømmen er høy her i forhold til resten av norge.

https://www.vg.no/stromprisen/kommune/sandnes/

Men fra nå av kommer jeg til å ikke poste her for å si om jeg skruer av maskinene mine. Så happy folding.

 

Lenke til kommentar

Har måtte stoppe foldingen jeg og i sommervarmen, flytter inn i enebolig med "litt" mer plass enn den lille leiligheten jeg har nå om en måned, så for satse på litt bedre forhold da. Slik det er nå så blir kontoret 40++ grader om jeg lar PCene stå å jobbe med folding med lukket dør. 🫠

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...