Kjetil Lura Skrevet 18. juli Del Skrevet 18. juli Fikk 1284kr ut mere etter skatt, fikk ikke 5,2 opp. jaja. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 27. juli Del Skrevet 27. juli On 18.7.2024 at 8:07 PM, Exiztzor said: Hvor mye ca gir 4080 super i ppd?😊fant ut det var på tide å bygge ny pc. Den gamle var 10 år korta var 7. så kan hende jeg starter opp med litt folding igjen😊 Vet ikke om du har fått svar, men har selv fått ett 4080 s i gang på folding. Viser 16,5mill(rma for 3090) Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 27. juli Del Skrevet 27. juli Kjetil Lura skrev (10 minutter siden): Vet ikke om du har fått svar, men har selv fått ett 4080 s i gang på folding. Viser 16,5mill(rma for 3090) Takk. så på den siden du linka til , og der viste 4080s mindre enn 4080 så ble veldig usikker men 16,5mill er jo innenfor det jeg forventa😊 1 Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 27. juli Del Skrevet 27. juli Folder du på Exiztzor? Kan ikke finne deg her: https://folding.extremeoverclocking.com/user_list.php?s=&t=37651 Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 27. juli Del Skrevet 27. juli Ikke akkuratt nå har foldet før men det er flere år siden. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 27. juli Del Skrevet 27. juli 8 minutes ago, Exiztzor said: Ikke akkuratt nå har foldet før men det er flere år siden. Okay, du velger selv om du vil folde. Har selv foldet i 20år. Men du er velkommen om du vil folde? Men nytt kort her, 4080 super for ett død 3090 kort. 1 Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 27. juli Del Skrevet 27. juli Blir medt trolig folding fremover må bare få opp den nye maskina først , foldet før på 2 x 1080 1 Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 27. juli Del Skrevet 27. juli Kjører alt her nå, venter og ser om jeg for mere ppd kl 10,00. Men snakkes. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 30. juli Del Skrevet 30. juli (endret) Se på dette: https://www.vg.no/stromprisen/kommune/sandnes/ Varmt her nå, så vet ikke om jeg skal sett alt til ferdig og starte opp igjen. Her er strømmen i morgen: https://www.vg.no/stromprisen/kommune/sandnes/ Endret 30. juli av Kjetil Lura Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 30. juli Del Skrevet 30. juli Mon tro når neste generasjon kommer og hva slags PPD en vil se da. Husker jo fortsatt da GTX 1070 ga OMG-fakter av 500000 PPD eller hva det var, Eller da Bigadv var en ting, og 100k på CPUer i svindyre rigger var et fenomen. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 30. juli Del Skrevet 30. juli 40xx serien er bra, 2080Ti gir meg ca 5mill, 4080s som jeg satte inn for å erstatte 2080ti er dette nå: 16,8 Men er happy at jeg ikke brukte penger på bigadv cpu systemer Jeg husker heller ikke alle gpu,ene jeg har kjørt? Men husker de kjørte core 15? Brukt ikke cuda core om jeg husker rett. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 30. juli Del Skrevet 30. juli PS: Hvordan reklamere på et 3090 som du har fått ett annet 3090 kort? Ene vifte er dårlig, funker men skramler? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 30. juli Del Skrevet 30. juli (endret) Endret 30. juli av Kjetil Lura Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 30. juli Del Skrevet 30. juli Kjetil Lura skrev (2 timer siden): PS: Hvordan reklamere på et 3090 som du har fått ett annet 3090 kort? Ene vifte er dårlig, funker men skramler? Normalt sett må du reklamere via opprinnelig ordre, og referer gjerne til RMA-nummer e.l. som ga det nye 3090-et. Eneste 3090 jeg har hatt med daufan er zotac, men der har det og vært en del - og en Gigabyte 3080ti har en vifte som skrangler, men den er ikke dau (ennå) 1 Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 30. juli Del Skrevet 30. juli (endret) Takker, men venter på svar fra komplett Og venter til kl 10.... Endret 30. juli av Kjetil Lura Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 3. august Del Skrevet 3. august Takker. Jepp er zotac to x 3090. Men min nye 4080 s er og zotac, Men har nå skrudd av zotac 4080s og 2x4090 gianward phantom. Møkka lei varmen nede, oppe okay har ac on. Der maskinene er 28c, der sengen er temp ca 20c og oppe 25c. Ac satt til 24c Elsker å folde men nok nå: Og strømmen er høy her i forhold til resten av norge. https://www.vg.no/stromprisen/kommune/sandnes/ Men fra nå av kommer jeg til å ikke poste her for å si om jeg skruer av maskinene mine. Så happy folding. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 3. august Del Skrevet 3. august Har måtte stoppe foldingen jeg og i sommervarmen, flytter inn i enebolig med "litt" mer plass enn den lille leiligheten jeg har nå om en måned, så for satse på litt bedre forhold da. Slik det er nå så blir kontoret 40++ grader om jeg lar PCene stå å jobbe med folding med lukket dør. 🫠 1 Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 5. august Del Skrevet 5. august Har døren oppe(vindu og oppe) der jeg har mine maskiner, 3 kjører der nå 25,6c 3090 2x(begge har en dårlig vifte) og 4080s. Varmt her, så 4 maskiner av på folding. 2080Ti og 4090. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 12. august Del Skrevet 12. august Tar 2-3 timer pause fra folding: https://www.vg.no/stromprisen/kommune/sandnes/ Lenke til kommentar
88charlie Skrevet 13. august Del Skrevet 13. august Har skaffet meg en ny maskin. Usikker på PPD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå