Fruktkake Skrevet 11. november 2007 Rapporter Del Skrevet 11. november 2007 Er det bare meg eller har F@H community forumet vært nede i et par dager nå? Får bare "Fehler 403 ist aufgetreten :-( Filename: /kunden/usr/local/apache/share/cgi-bin/error403.1.html". Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 11. november 2007 Rapporter Del Skrevet 11. november 2007 Er det bare meg eller har F@H community forumet vært nede i et par dager nå? Får bare "Fehler 403 ist aufgetreten :-( Filename: /kunden/usr/local/apache/share/cgi-bin/error403.1.html". Stemmer nok det. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 11. november 2007 Rapporter Del Skrevet 11. november 2007 (endret) Hvorfor er de nede så lenge da? Sitter de på One.com eller? :!: Endret 11. november 2007 av Fruktkake Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 13. november 2007 Rapporter Del Skrevet 13. november 2007 Jøsseball! Jeg har eglet meg inn blant topp20 producers for hardware.no..... Folder under nicket jeeeeeeright. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 13. november 2007 Rapporter Del Skrevet 13. november 2007 Gratulerer. Ser ut til at du har foldet bra siste uken. Nye maskiner eller bedre stabilitet? Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 13. november 2007 Rapporter Del Skrevet 13. november 2007 (endret) Snikinstallerte som service x2 på to maskiner på jobben... Edit: Ellers har ikke ps3'en min mye annet å gjøre enn å folde + en gammel laptop som bare blir brukt til nettlesing. Endret 13. november 2007 av Kamikazesmurf Lenke til kommentar
Mr. Nibble Skrevet 13. november 2007 Rapporter Del Skrevet 13. november 2007 Jøsseball! Jeg har eglet meg inn blant topp20 producers for hardware.no.....Folder under nicket jeeeeeeright. Kom kjapt inn på topp20 jeg også (nicket er Bronto). Man kommer langt med en PS3 ser det ut som. Lenke til kommentar
nb Skrevet 16. november 2007 Rapporter Del Skrevet 16. november 2007 Sånn, da var jeg litt ordentlig i gang med foldingen. PS3en har stått på et noen dager nå, så regner med å komme meg inn på top-500 ganske snart i alle fall... Noen som har koll på typisk poeng pr WU på de forksjellige plattformene - CPU - GFX - PS3 Lenke til kommentar
Gaervern Skrevet 16. november 2007 Rapporter Del Skrevet 16. november 2007 PS3 får WUer som vanligvis gir fra 270 - 340 poeng. Den klarer ca 3 slike i døgnet, noe som gir litt over 900 ppd når den får folde i fred. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 16. november 2007 Rapporter Del Skrevet 16. november 2007 Har fått meg ny firmabil (Caddy) med sigarettenner-uttak som virker når tenningen er av, så nå står jobb-laptopen i bilen og folder på dagtid, og i et hjørne i stua resten av døgnet. I tillegg kommer min stasjonære maskin og PS3'en til huseieren som nesten aldri er i bruk til noe annet. Er det forresten mulig å ha to eller flere instanser av FahCore_78.exe (f.eks. en pr. prosessorkjerne)? Lenke til kommentar
Xell Skrevet 16. november 2007 Rapporter Del Skrevet 16. november 2007 ja det er mulig, men bare gjør det når du har flere kjerner eller Hyper Thread. Når du kjører configen så velger du ID=1 å den ene og ID=2 på den andre. De må ligge i hver sin katalog for at det ikke skal bli tull. Alternativ til å kjøre flere instanser på en flerkjerne maskin er selvsagt å bruke SMP versjonen. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 17. november 2007 Rapporter Del Skrevet 17. november 2007 (endret) MPICH2 Process Manager, Argonne National Lab removed. MPICH2 Process Manager, Argonne National Lab installed. account (domain\user) [DOMENE\Brukernavn]: password: confirm password: Password encrypted into the Registry. Unable to connect to 'pcnavn.domene.local:8676', sock error: generic socket failure, error stack: MPIDU_Sock_post_connect(1228): unable to connect to pcnavn.domene.local on port 8676, exhausted all endpo ints (errno -1) MPIDU_Sock_post_connect(1275): unable to connect to pcnavn.domene.local on port 8676, No connection could be made because the target machine actively refused it. (errno 10061) Press any key to continue . . . Noken som har snøring på dette? Windows Vista, SMP klienten. Ingen firewall. Endret 17. november 2007 av Cornel Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 17. november 2007 Rapporter Del Skrevet 17. november 2007 Som vanlig med Vista: Har du valgt 'Kjør som Administrator'? Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 17. november 2007 Rapporter Del Skrevet 17. november 2007 Prøvd det også ja! Har ikkje den dumme UAC saken aktivert heller. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 17. november 2007 Rapporter Del Skrevet 17. november 2007 .net installert? og kjørt alle oppdateriner etter installasjonen? Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 17. november 2007 Rapporter Del Skrevet 17. november 2007 Hvordan sletter jeg servicen etter gamle F@H installasjoner? Lenke til kommentar
Xell Skrevet 17. november 2007 Rapporter Del Skrevet 17. november 2007 Legg last med den versjonen som den gjelder, legg den der servicen peker til og kjør med -configonly , velg å fjerne servicen når du får spørsmål om det. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 17. november 2007 Rapporter Del Skrevet 17. november 2007 Noen som gidder å forklare litt om smp versjonen. Hva det står for og hva det er? finner ikke noe om det på forsiden. Har begynt og folde igjenn etter en lang pause. Faktisk fint som varmeapperat på gjesterom/datarom nå vinterstid Skal prøve å få opp speeden etterhvert, mangler en strømforsyning. Så kjøper jeg kansje en ps3 til å vær med å dra lasset. Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 18. november 2007 Rapporter Del Skrevet 18. november 2007 begynte idag. har 215ppd i følge Fahmon. det er vel helt ok ? på en X2 4200 Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 18. november 2007 Rapporter Del Skrevet 18. november 2007 Kommer ann på. Kjører du kun en enkelt prosess på en kjerne er det helt ok det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå