Kjetil Lura Skrevet 31. mars 2020 Del Skrevet 31. mars 2020 Prøvd å sette pause på gpu, vente(5-10s) så fold. Lenke til kommentar
K N Skrevet 31. mars 2020 Del Skrevet 31. mars 2020 Jeg havnet laangt ned da GPU ikke fikk noe jobb her. Restartet hele klienten, da fikk den litt å gjøre igjen. Hjalp ikke med pause. Litt skuffende Lenke til kommentar
War Skrevet 31. mars 2020 Del Skrevet 31. mars 2020 Får nesten ikke jobber uten client-type beta Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 31. mars 2020 Del Skrevet 31. mars 2020 1 minute ago, War said: Får nesten ikke jobber uten client-type beta Kjører client-type advanced og jeg får jobber relativt greit nå Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 31. mars 2020 Del Skrevet 31. mars 2020 MariusJS skrev (Akkurat nå): Kjører client-type advanced og jeg får jobber relativt greit nå Samme her, gikk fra beta til advanced siden jeg (faktisk) ikke er beta-tester. Men får konstant med jobber på advanced også. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 31. mars 2020 Del Skrevet 31. mars 2020 Satte en ny GPU i maskinen, sammen med det gamle, og maskinen finner det og alt ser ok ut i device manager. Men hvordan får jeg den til å folde på det? Lenke til kommentar
FranZe Skrevet 31. mars 2020 Del Skrevet 31. mars 2020 (endret) Aetius skrev (17 minutter siden): Satte en ny GPU i maskinen, sammen med det gamle, og maskinen finner det og alt ser ok ut i device manager. Men hvordan får jeg den til å folde på det? Gå inn i FAHcontroll-->configure-->slots--> og trykk på + (add), velg deretter gpu Endret 31. mars 2020 av FranZe Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 31. mars 2020 Del Skrevet 31. mars 2020 36 minutes ago, FranZe said: Gå inn i FAHcontroll-->configure-->slots--> og trykk på + (add), velg deretter gpu Takk! Sannsynligvis det dårligste grensesnittet jeg har sett på veldig lenge, men jeg fikk det sort of til, til slutt. Lenke til kommentar
FranZe Skrevet 31. mars 2020 Del Skrevet 31. mars 2020 Ja, det meste pleier å ordne seg til syvende & sist, selv om det kanskje er litt innviklet Bra du fikk dreisen på det i alle fall Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 31. mars 2020 Del Skrevet 31. mars 2020 Syns grensesnittet er ganske greit. Men så har jeg vent meg til det, etter å ha reinstallert og konfigurert sikkert 500 ganger (jeg skulle til å skrive 100, men det er langt mer enn det). Lenke til kommentar
K N Skrevet 31. mars 2020 Del Skrevet 31. mars 2020 MariusJS skrev (4 timer siden): Kjører client-type advanced og jeg får jobber relativt greit nå zyrex skrev (4 timer siden): Samme her, gikk fra beta til advanced siden jeg (faktisk) ikke er beta-tester. Men får konstant med jobber på advanced også. Hvilken rolle spiller det? Og snakker vi om da om å sette "client-type" og "advanced" på Expert, that's it? Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 1. april 2020 Del Skrevet 1. april 2020 WARNING:WU01:FS01:Failed to get assignment from '18.218.241.186:80': No WUs available for this configuration Begynner å bli litt lei disse meldingene nå... Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 1. april 2020 Del Skrevet 1. april 2020 12 hours ago, K N said: Hvilken rolle spiller det? Og snakker vi om da om å sette "client-type" og "advanced" på Expert, that's it? Såvidt jeg har skjønt så har du da muligheten til å få litt andre jobber, noe som gjør at jeg har jobber nesten konstant på hovedmaskinen 1 Lenke til kommentar
HawP Skrevet 1. april 2020 Del Skrevet 1. april 2020 K N skrev (14 timer siden): Og snakker vi om da om å sette "client-type" og "advanced" på Expert, that's it? Ja, enten der eller på den enkelte slot hvis du ikke vil at alle slots skal være av samme "type" (rediger slot, nederst finnes "extra slot options") 2 Lenke til kommentar
JAPCU Skrevet 1. april 2020 Del Skrevet 1. april 2020 (endret) Takk HawP! Nå folder GPU-en min igjen https://foldingathome.org/support/faq/installation-guides/configuration-guide/ På den siden kan man se hvordan client-type = advanced settes, enten globalt eller per slot. Det står at advanced gjør at FAH laster ned eksperimentelle arbeidsoppgaver som fortsatt er i beta stadiet kan gjøre pcn ustabil. Så vær obs på at fah core kan henge. I værstefall må man nok bare reboote og evt reinstallere FAH tenker jeg. Endret 1. april 2020 av JAPCU mente advanced client type Lenke til kommentar
Magnus Lie Skrevet 1. april 2020 Del Skrevet 1. april 2020 Kanskje problemene med å få WU blir mindre nå. Sitat A big thank you to @Oracle and @hey_ross for helping us expand our server-side infrastructure--this has been a big help to relieve the work server bottleneck! https://twitter.com/foldingathome/status/1245368664985083906?s=20 Lenke til kommentar
FranZe Skrevet 1. april 2020 Del Skrevet 1. april 2020 Da blir jeg uten 2070S kortet en stund (retur). Får vel ett kort tilbake igjen snart. Foldes selvfølgelig for det Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 1. april 2020 Del Skrevet 1. april 2020 (endret) 1 hour ago, Magnus Lie said: Kanskje problemene med å få WU blir mindre nå. https://twitter.com/foldingathome/status/1245368664985083906?s=20 Har ikke hatt det siden jeg fjernet blokkeringen av ip nr 13.90.152.57 Så her hos meg var det bruker feil. Du ser det her: https://folding.extremeoverclocking.com/user_summary.php?s=&u=94811 Her ser du hva jeg for opp om jeg trykker på linken din: Something went wrong, but don’t fret — let’s give it another shot. Endret 1. april 2020 av Kjetil Lura Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 1. april 2020 Del Skrevet 1. april 2020 On 3/31/2020 at 5:00 PM, War said: Får nesten ikke jobber uten client-type beta Når har du tenkt å søke om å få sette opp server da? ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå