Apathy Skrevet 27. mars 2020 Del Skrevet 27. mars 2020 https://www.asus.com/me-en/Motherboards/P6T_SE/ Lenke til kommentar
Kolvrick Skrevet 27. mars 2020 Del Skrevet 27. mars 2020 Kjetil Lura skrev (12 minutter siden): Hvilket kort er det, har hk selv som ikke brukes. PM HK som i hovedkontor Lenke til kommentar
Rotenon Skrevet 27. mars 2020 Del Skrevet 27. mars 2020 Kjenner eg ble varm i hjertet nå. 2 Lenke til kommentar
Arve1234567890 Skrevet 27. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2020 Kjetil Lura skrev (5 timer siden): Hvorfor bruke HFM.NET når du kan overvåke i fah klienten. Har selv slettet hfm. Database med full historikk ? Lenke til kommentar
War Skrevet 28. mars 2020 Del Skrevet 28. mars 2020 (endret) Litt kult å se alle jobbene en gpu har hatt osv. Hvilke pcer som er de beste på ppd osv. (hfm) Testa klient-saken, sist jeg brukte den var 7 år siden. Endret 28. mars 2020 av War Lenke til kommentar
Splitter Skrevet 28. mars 2020 Del Skrevet 28. mars 2020 FranZe skrev (11 timer siden): Takk for tilbudet, men ser ut som det ordnet seg med en amd (2200) cpu, så får jeg bare tak i ett HK til den. Har noen slike tilgode lapper hos komplett som kommer godt med. Sparer litt strøm også da, ikke værst Jeg har et B350 fra Asus liggende. Har også et par gamle skjermkort jeg kan ofre for en god sak. Lenke til kommentar
FranZe Skrevet 28. mars 2020 Del Skrevet 28. mars 2020 Splitter skrev (4 timer siden): Jeg har et B350 fra Asus liggende. Har også et par gamle skjermkort jeg kan ofre for en god sak. PM sendt Lenke til kommentar
FranZe Skrevet 28. mars 2020 Del Skrevet 28. mars 2020 (endret) Hjelp!!! Elkjøp tar meg igjen...Har høyere PPD i døgnet enn meg nå. Men det skulle vel bare mangle? Synes de snakka om 200 gaming maskiner? Jeg har 2 Men det er godt bidrag fra Elkjøp's side Endret 28. mars 2020 av FranZe Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 28. mars 2020 Del Skrevet 28. mars 2020 Og DER var LTT forbi oss: Må si det gikk raskere enn det jeg trodde, men så ser man jo hvor mange poeng de genererer pr 24t er sykt høyt. Lenke til kommentar
FranZe Skrevet 28. mars 2020 Del Skrevet 28. mars 2020 (endret) Borbra skrev (27 minutter siden): Og DER var LTT forbi oss: Må si det gikk raskere enn det jeg trodde, men så ser man jo hvor mange poeng de genererer pr 24t er sykt høyt. Jo, men tenk på den reklamen det er via youtube ? Løsningen på dette er at War rett og slett må på youtube Endret 28. mars 2020 av FranZe 4 Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 28. mars 2020 Del Skrevet 28. mars 2020 Mancave minutt for minutt. 1 Lenke til kommentar
N|troXx Skrevet 28. mars 2020 Del Skrevet 28. mars 2020 Noen som har tips til type skjermkort jeg kan stappe i serveren min for å folde litt? Har 3U server kabinett med 550W strømforsyning. 16x snurredisker. Her er det plass til et skjermkort i en 8x pcie port. Så hva bør jeg satse på? Står i en kjeller hvor det er ganske kjølig året rundt Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 28. mars 2020 Del Skrevet 28. mars 2020 6 minutes ago, N|troXx said: Noen som har tips til type skjermkort jeg kan stappe i serveren min for å folde litt? Har 3U server kabinett med 550W strømforsyning. 16x snurredisker. Her er det plass til et skjermkort i en 8x pcie port. Så hva bør jeg satse på? Står i en kjeller hvor det er ganske kjølig året rundt 2080ti Lenke til kommentar
N|troXx Skrevet 28. mars 2020 Del Skrevet 28. mars 2020 Nizzen skrev (1 minutt siden): 2080ti Takk for forslag, men krever ikke det litt for mye watt? Og er det noen merker som er bedre enn andre i forhold til levetid på vifter etc? har kikket på 2070 eller 1070ti på finn.no til 3-4k. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 28. mars 2020 Del Skrevet 28. mars 2020 Just now, N|troXx said: Takk for forslag, men krever ikke det litt for mye watt? Og er det noen merker som er bedre enn andre i forhold til levetid på vifter etc? har kikket på 2070 eller 1070ti på finn.no til 3-4k. bruker vel 180w under folding. Sett powerlimit om det bruker for mye for din del. Skal ikkje være noe problem, om ikkje psu'en er jalla kina merke. Lenke til kommentar
War Skrevet 28. mars 2020 Del Skrevet 28. mars 2020 6 hours ago, FranZe said: Jo, men tenk på den reklamen det er via youtube ? Løsningen på dette er at War rett og slett må på youtube Hello, I am boy , I have pc manny and warm yes Skulle tatt seg ut ja ? 4 Lenke til kommentar
MrHorgen Skrevet 28. mars 2020 Del Skrevet 28. mars 2020 Rart. Gikk fra Beta til vanlig. Ingen bedring. Fra vanlig til Betea igjen og nå får jeg WU. Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 28. mars 2020 Del Skrevet 28. mars 2020 (endret) 3 hours ago, N|troXx said: Noen som har tips til type skjermkort jeg kan stappe i serveren min for å folde litt? Har 3U server kabinett med 550W strømforsyning. 16x snurredisker. Her er det plass til et skjermkort i en 8x pcie port. Så hva bør jeg satse på? Står i en kjeller hvor det er ganske kjølig året rundt PCIe skjermkort vil ikke passe i ett 3U chassis med normal orientering av slottene. De fleste grafikkort har for store print som går forbi PCI slotten. 4U kan bli trangt, 3U med normal orientering av pcie - kun til lavprofil pcie kort (nettverkskort, raid controllere osv). Endret 28. mars 2020 av AveMORphine Lenke til kommentar
FranZe Skrevet 28. mars 2020 Del Skrevet 28. mars 2020 War skrev (2 timer siden): Hello, I am boy , I have pc manny and warm yes Skulle tatt seg ut ja ? Nei, det holder vel at andre tar seg av den biten De som kan detta gjør nå en ganske ålreit jobb så ingen vits i å blande seg borti der ? Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 29. mars 2020 Del Skrevet 29. mars 2020 (endret) Off-topic btw. Beklager, men litt humor gør oss godt. HAHA, skulle tatt en gode gamle svenske Nøyesmasakeren som gikk på svensk TV i "gamle dager", for oss om husker det. Må ta den over på engelsk oga youtube og slikt. ? "Hey everyone, I'm Rulle and I'm Folding. Folding towels..." ? For de som ikke husker Rulle så hadde han slike linker som: - Hei alle barn, jeg heter Rulle og jeg er full. Full rulle - Hei alle barn, jeg kan prate tysk. Dass Rulle. - Hei alle barn, jeg kan legge opp håret. Hår Rulle. Endret 29. mars 2020 av Zimon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå