War Skrevet 14. mai 2019 Del Skrevet 14. mai 2019 Hadde bare alle "jobber" gitt ~2,5 millioner poeng på ett 2080ti så hadde det vært gøy. Litt kjipt å se at det ene får 2.5 mill og 2 andre bare får 1.5 mill Jeg hadde glemt å sette power-target og temp-target til maks. Får 2,7 på c22 med client-type beta og 2,1 på c21 nå hele tiden, aldri gått under dette Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 15. mai 2019 Del Skrevet 15. mai 2019 Får bare "Paused: waiting for idle" på 980Ti kortet mitt. Samme om det er i Ubuntu eller Win10. Noen andre som opplever dette med Maxwell kort? Vært sånn siden i går. Jeg får fortsatt ingen ny wu for mitt 980Ti kort. Har også oppdatert Nvidia driver til nyeste for å se om det hjalp, men nei. Fjernet også client-type beta i FAH programmet, men det hadde heller ingenting å si. Så...blir ikke noe folding på det kortet inntil videre... Jeg kikka etter på foldingforum.org også, men stod ingenting der heller. Lenke til kommentar
Arve1234567890 Skrevet 15. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2019 Jeg får fortsatt ingen ny wu for mitt 980Ti kort. Har også oppdatert Nvidia driver til nyeste for å se om det hjalp, men nei. Fjernet også client-type beta i FAH programmet, men det hadde heller ingenting å si. Så...blir ikke noe folding på det kortet inntil videre... Jeg kikka etter på foldingforum.org også, men stod ingenting der heller. Står "power-slider"'en på "Full"? Evt prøvd: In the FAHControl client, go to Configure + Slots + (select 1GPU) + EDIT + (select the line that says "idle true") + remove. Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 15. mai 2019 Del Skrevet 15. mai 2019 Står "power-slider"'en på "Full"? Ooops åssen har jeg klart å sette den til "Light" da....funker som normalt her nå Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 22. mai 2019 Del Skrevet 22. mai 2019 #1 på ant. WU minus ps3 og anon. Tok 3 år eller noe sånt. Hurra! Men jeg hiver stafettpinnen videre, så om noen vil kjøpe server må de gjerne sende meg pm må selge et par, tror jeg. 2 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 22. mai 2019 Del Skrevet 22. mai 2019 Sjekket statsene mine i dag og de har ligget på bånn helt siden starten av mai. Hvordan får jeg sjekket hva som er galt? Jeg restartet maskinen for et par uker siden så det kan hende klienten ikke startet med Windows. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 23. mai 2019 Del Skrevet 23. mai 2019 Du har logen du kan se på. Men tatt en restart på win? Sett på driver du kjører. Men til en annen sak, er nå 40% ferdig på data rommet mitt. Sover der nå, venter på nye seng på det andre rommet. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 23. mai 2019 Del Skrevet 23. mai 2019 Sjekket statsene mine i dag og de har ligget på bånn helt siden starten av mai. Hvordan får jeg sjekket hva som er galt? Jeg restartet maskinen for et par uker siden så det kan hende klienten ikke startet med Windows. fah stats.PNG Du må jo sjekke om Fah kjører på et vis. F.eks. ved å se etter Fah-ikonet nede til høyre på PCen. Også greit å sjekke via taskmgr, du ser jo kjapt om noe kjører av foldingsoftware da.' Lenke til kommentar
xSotte Skrevet 11. juni 2019 Del Skrevet 11. juni 2019 Men til en annen sak, er nå 40% ferdig på data rommet mitt. Sover der nå, venter på nye seng på det andre rommet. Noe nytt angående "folding rommet" nå? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 11. juni 2019 Del Skrevet 11. juni 2019 Du må jo sjekke om Fah kjører på et vis. F.eks. ved å se etter Fah-ikonet nede til høyre på PCen. Også greit å sjekke via taskmgr, du ser jo kjapt om noe kjører av foldingsoftware da.' Jeg tror det rett og slett var appen til F@h som ikke hadde restartet skikkelig ved en restart av maskinen. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 12. juni 2019 Del Skrevet 12. juni 2019 Noe nytt angående "folding rommet" nå? Det er ferdig, men har ikke fått sengen enda. Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 18. juni 2019 Del Skrevet 18. juni 2019 Noen her som har opplevd at både fahclient og fahcontrol bare avslutter av seg selv? Skjedd 2 ganger nå på maskina som jeg har et 980Ti kort. Må restarte Windows for å komme i gang igjen. Har sjekket Windows sin Event Viewer, men kan ikke finne noe der. Aldri før hatt dette problemet. På andre maskina med et 1080Ti kort, så har ikke dette problemet skjedd, men så ett innslag i Fah loggen av at den hadde problemer med å sende wu til server i natt (1 gang bare). Mulig dette har skjedd på 980Ti maskina også, men hvorfor fahclient og fahcontrol lukker seg har jeg ingen anelse om... Noen som har opplevd dette før? Lenke til kommentar
mer-hw Skrevet 18. juni 2019 Del Skrevet 18. juni 2019 Med siste versjon så har jeg ikke opplevd at den avslutter selv. Med 7.4.4 så skjedde det noen ganger på min forrige hovedrigg med amd gpu. Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 21. juni 2019 Del Skrevet 21. juni 2019 Liten oppdatering her. 980Ti kortet har nå foldet på Core 21 uten at klienten har lukket seg. Så enten en bug eller at kortet ikke takler den tunge lasten som Core 22 påfører. Lenke til kommentar
Ruskepus Skrevet 21. juni 2019 Del Skrevet 21. juni 2019 Hadde noe tilsvarende som deg, og den skyldige var PSU. Tror ikke det er snakk om noe bugg. Opplevde at når lasten og dermed viftehastigheten på noen WU varierte knakk min corsair RM850x sammen. Jeg googlet litt, og fant ut at å sette fast viftehastighet på PSU til 40% løste problemet. Noen av de innbygde sikkerhetssystemene slo inn. Har du corsair? Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 21. juni 2019 Del Skrevet 21. juni 2019 Hadde noe tilsvarende som deg, og den skyldige var PSU. Tror ikke det er snakk om noe bugg. Opplevde at når lasten og dermed viftehastigheten på noen WU varierte knakk min corsair RM850x sammen. Jeg googlet litt, og fant ut at å sette fast viftehastighet på PSU til 40% løste problemet. Noen av de innbygde sikkerhetssystemene slo inn. Har du corsair? Ja Corsair AX1200 PSU. Tviler den er synderen siden jeg kan stressteste med Realbench i timesvis (jeg gjorde det som en feilsøking her). Men når du først nevner at PSU kan være problemet, så har jeg en annen tråd om det her : https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1848768 Lenke til kommentar
Ruskepus Skrevet 22. juni 2019 Del Skrevet 22. juni 2019 Kan du sette fast viftehastighet på din PSU? Hvor ofte knekker din maskin sammen? Jeg holder fortsatt en knapp på at du må spare til en ny enhet, for å bli kvitt problemet du har beskrevet. Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 22. juni 2019 Del Skrevet 22. juni 2019 Kan du sette fast viftehastighet på din PSU? Hvor ofte knekker din maskin sammen? Jeg holder fortsatt en knapp på at du må spare til en ny enhet, for å bli kvitt problemet du har beskrevet. Nei ikke som jeg vet om. Tror du har missforstått meg litt her Ruskepus. Problemet mitt var at fahclient og fahcontrol lukket seg av seg selv under folding av Core 22 projekter. Folder fint på Core 21. Derfor lurte på om det var en bug i programvaren til FAH. Sa ingenting om at hele maskina hang seg Lenke til kommentar
Ruskepus Skrevet 22. juni 2019 Del Skrevet 22. juni 2019 Aaahhh. Det blir noe annet ja. Ikke noen død maskin med rødt lys på PSU da skjønner jeg... Da har jeg ikke noe godt svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå