Sn1ken Skrevet 14. april 2019 Del Skrevet 14. april 2019 Noen som kjenner til de større folderene for Team Hardware.no som ikke ser ut til å folde mer? Tenkte ikke bare på de større, men jeg kan ikke si jeg kjenner noen andre foldere så jeg har bare ser på top 20 listen Jeg kan ikke se at disse folder mer: -alias- (har sett at han er holdt på med IBM sitt prosjekt) Bjorn_Ole_Alm mna nilsch Christian_Thorkildsen -alias- og nilsch var svært aktive i BigAdv som var "prøveprosjekt" for maskiner med flere prosessorer. Før det ble en god løsning for F@H på GPU. mna og Chrisitain Thorkildsen har vært aktive på GPU i tiden etter -alias- og nilsch var store. De har vell ikke sluttet å folde, men det er som med alt annet, det går i perioder hva de enkelte prioriterer og har av tid til denne "hobbyen". Bjørn_Ole_Alm var min pappa, og han døde av kreft januar 2018. Han ble syk lenge etter jeg startet med F@H, og han var stolt av mitt bidrag lenge før han ble diagnostisert med kreft. Men han syntes det ga litt ekstra mening å bidra i den siste fasen av livet sitt, så da bisto jeg han litt med å sette opp noen maskiner osv. Så det ble ett lite høydepunkt for han midt oppi cellegift og operasjoner osv å sjekke stats for F@H i sitt eget navn. 6 Lenke til kommentar
xSotte Skrevet 15. april 2019 Del Skrevet 15. april 2019 Bjørn_Ole_Alm var min pappa, og han døde av kreft januar 2018. Han ble syk lenge etter jeg startet med F@H, og han var stolt av mitt bidrag lenge før han ble diagnostisert med kreft. Men han syntes det ga litt ekstra mening å bidra i den siste fasen av livet sitt, så da bisto jeg han litt med å sette opp noen maskiner osv. Så det ble ett lite høydepunkt for han midt oppi cellegift og operasjoner osv å sjekke stats for F@H i sitt eget navn. Det visste jeg ikke, beklager. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 15. april 2019 Del Skrevet 15. april 2019 C21 på Turing er latterlig ineffektivt. Er det særlig C22 i omløp, så det er et poeng med IP-blokkering av C21? Jeg er ikke ultra-fan av konseptet, men 40% tap av PPD er ekstremt. Mye mindre forskjell på Pascal. Lenke til kommentar
xSotte Skrevet 15. april 2019 Del Skrevet 15. april 2019 (endret) C21 på Turing er latterlig ineffektivt. Er det særlig C22 i omløp, så det er et poeng med IP-blokkering av C21? Jeg er ikke ultra-fan av konseptet, men 40% tap av PPD er ekstremt. Mye mindre forskjell på Pascal. Jeg har fått mange WUer (core21) som bare gir 1,4-1,6mill PPD på RTX 2080Ti @ 1880Mhz. Edit: Har også fått 2.8 mill PPD på en WU som var på 150K atomer. Ser det er noen prosjekt som er helt opp til 450K atomer så her er det enda endel å hente. Endret 15. april 2019 av xSotte Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 15. april 2019 Del Skrevet 15. april 2019 Jeg er fortsatt relativt aktiv på forumet, men har gått mye i skole, jobb og annet. Russetiden startet forrige fredag, og har gått mye tid til forbredelser av dette. Har ikke stoppet for godt, men som Sn1ken sier, så har det vært forskjellige prioriteringer. ) Lenke til kommentar
mer-hw Skrevet 15. april 2019 Del Skrevet 15. april 2019 C21 på Turing er latterlig ineffektivt. Er det særlig C22 i omløp, så det er et poeng med IP-blokkering av C21? Jeg er ikke ultra-fan av konseptet, men 40% tap av PPD er ekstremt. Mye mindre forskjell på Pascal.Virker som antall atomer i prosjektene spiller en stor rolle. Mitt rtx 2080 går fra 1.1 til 1.7 avhengig av prosjektene det tygger på. Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 15. april 2019 Del Skrevet 15. april 2019 Virker som antall atomer i prosjektene spiller en stor rolle. Mitt rtx 2080 går fra 1.1 til 1.7 avhengig av prosjektene det tygger på. Hmm eller er det slik at RTX 2080Ti har for mange atomer til å duge til folding tro...? Lenke til kommentar
mer-hw Skrevet 15. april 2019 Del Skrevet 15. april 2019 Ja det ligger nok sikkert der Lenke til kommentar
Sn1ken Skrevet 15. april 2019 Del Skrevet 15. april 2019 Det visste jeg ikke, beklager. Livets gang. Ingen ting å beklage. Bare hyggelig at det er engasjement rundt å øke bidraget til F@H. slik jeg oppfattet utgangspunktet for din post. Og det var svært tilfeldig at dette kom opp i den sammenheng. 2 Lenke til kommentar
mer-hw Skrevet 16. april 2019 Del Skrevet 16. april 2019 C21 på Turing er latterlig ineffektivt. Er det særlig C22 i omløp, så det er et poeng med IP-blokkering av C21? Jeg er ikke ultra-fan av konseptet, men 40% tap av PPD er ekstremt. Mye mindre forskjell på Pascal.Her er grunnen til at core 22 har blitt mindre av i det siste. I see people wondering if core22 has disappeared from beta - no, there's just another project in beta too right now (viewtopic.php?f=66&t=31525), so you're getting a mix of core21 and core22 until that one moves to advanced. https://foldingforum.org/viewtopic.php?f=66&t=31445&p=306299#p306299 Lenke til kommentar
xSotte Skrevet 18. april 2019 Del Skrevet 18. april 2019 (endret) Til info https://www.reddit.com/r/science/comments/beiik6/a_harvard_medical_school_scientist_has_used/ "A Harvard Medical School scientist has used end-to-end differentiable deep learning to predict the 3D structure of effectively any protein based on its amino acid sequence. He achieved accuracy comparable to current state-of-the-art methods but at speeds upward of a million times faster." Kilde: https://www.eurekalert.org/pub_releases/2019-04/hms-fr041619.php Endret 20. april 2019 av xSotte 1 Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 24. april 2019 Del Skrevet 24. april 2019 (endret) Fixed. Ny driver hjalp. Endret 24. april 2019 av Snusmumr1kk1 Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 24. april 2019 Del Skrevet 24. april 2019 Hvilken driver, selv kjøret jeg 418.91. Nå er alt av, fikser inne. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 25. april 2019 Del Skrevet 25. april 2019 430.xx. Rakk å sette opp CPU og GPU til folding før jeg reiste avsted. Mye russefeiringer framover utenbys, så da kan maskinen stå å dure. Lenke til kommentar
War Skrevet 26. april 2019 Del Skrevet 26. april 2019 (endret) Mista vel en 7 millioner ppd på at c22 forsvant Og litt pga random maskiner som dør. Booter de så kommer det opp syke meldinger ol og os er borte. + kort som blir for varme og pc skrur seg av, typisk rma-gpuer. Noen som folder mest på c22 enda eller? Endret 26. april 2019 av War Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 26. april 2019 Del Skrevet 26. april 2019 Noen som folder mest på c22 enda eller? Nei bare C21 den siste uka iallefall. Ja PPD har droppa masse, så tydelig at C22 er bra. Noen som vet når de er ventet å komme tilbake da? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 26. april 2019 Del Skrevet 26. april 2019 FAHCore_22 is being beta tested. It has exhibited an error rate that is higher than is acceptable for a final release. These errors have been collected and categorized. For each distinct category a fix has been/will be devised and applied to a new version of Core_22. Once that process has been completed, some of the suspended projects may be allowed to continue and/or new projects may be released to beta test that revision. If the error rate drops significantly (as it hopefully will do) that revision may become a release candidate. Otherwise, beta testing will continue.There's no point in continuing to test the existing version if the error reports simply continue to fall into an existing category. 1 Lenke til kommentar
War Skrevet 28. april 2019 Del Skrevet 28. april 2019 Error levert i dataene utem krasj da. For med stabil core har jeg ikke hatt. 0 feil på c22 i de 3 ukene vi hadde dem. Nå har jeg ca 5 c22-jobber på 30 kort. Nå gir 2x 1070 ca 1 mill ppd med c21 Jeg fikk c22 på en pc med 2x 1070 og den har 1,7mill ppd. Pc med 2060 (800k ppd ) + 2080 ( 1,4mill ppd) tot 2,2 mill ppd c21 Pc med 2x 1080 1,6mill ppd c21 3x 1070 har dødd denne uka, rma-time. Vurderer å bytte de inn i 2060-ish, men klarer ikke folde c22 på 2xxx-serien Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 28. april 2019 Del Skrevet 28. april 2019 Hvis dere skulle ha folda med cpu nå. Ville dere foldet i f@h programmet eller i chrome? Lenke til kommentar
War Skrevet 28. april 2019 Del Skrevet 28. april 2019 (endret) nacl for å få flere wu Ser noen få c22-boost da den kom, men har det ennu. IP-blocka c21 tru Endret 28. april 2019 av War Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå