Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Velkommen skal du være Bluebench!

Hva folder du med?

Alltid hyggelig å få med mer folk her!

Skal sage i kjøleribber i morgen, jeg håper jeg greier å få montert det også etterhvert. Da blir det E6600 tilbake i tjeneste. Vurderer å bygge en server med restene av det jeg har av maskiner og deler. Da blir det ny cpu på meg og mest sannsynligvis en firekjerne til hovedmaskinen. Gull, gull, og gull.. Om jeg har penger i alle fall..

Lenke til kommentar
Skal sage i kjøleribber i morgen, jeg håper jeg greier å få montert det også etterhvert. Da blir det E6600 tilbake i tjeneste. Vurderer å bygge en server med restene av det jeg har av maskiner og deler. Da blir det ny cpu på meg og mest sannsynligvis en firekjerne til hovedmaskinen. Gull, gull, og gull.. Om jeg har penger i alle fall..

9650090[/snapback]

Best du får fyrt opp mer hardware, for om en uke tar jeg deg igjen ;)

Lenke til kommentar

Uaktuelt å bli tatt igjen så grovt..

Når jeg får min E6600 opp igjen kan du titte langt etter å dra meg igjen. Da ligger jeg på rundt 2k per dag om bare gutta slutter å spille så mye på PS3'en.. Hvem spiller, lizm..?!?

Så, om det blir ny cpu på meg i tillegg der så kan du glemme det altså. Da blir det quad.

Lenke til kommentar

Vet ikke om dette har blitt spurt om før, men fins det en versjon som støtter flere kjerner nå?, så jeg slipper og sette affinitet hver gang? :)

EDIT: fant ut av det :blush:, var bare og laste ned ny SMP versjon fra FAH siden :!:

Endret av WheelMan
Lenke til kommentar
Jeg merker stor forskjell fra 3,33 til 3,42 GHz :), på 3,33 brukte den mellom 14 og 16 min pr step, men på 3,42 bruker den 10-12 :wee:

Hvis det er Q6600 du kjører med så er tidene dine unormalt lange for SMP-WUer. Bruker 7-9 min pr step med SMP ved 3 GHz, avhengig av WU-nr.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...