knopflerbruce Skrevet 1. januar 2019 Del Skrevet 1. januar 2019 Ja, venter på at noe skal dø så jeg kan få Turing istedet. Savner 7950/7970/280(x) - 100% RMA rate. Lenke til kommentar
mer-hw Skrevet 2. januar 2019 Del Skrevet 2. januar 2019 Selvfølgelig ble man strømløs under uværet i går så parken er nede inntil jeg får tid å kjøre alt opp igjen. Jaja, kanskje ta noe vedlikehold samtidig? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 2. januar 2019 Del Skrevet 2. januar 2019 Hva blir/er ett nytt kort for 980 sc Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 2. januar 2019 Del Skrevet 2. januar 2019 Vanskelig å si. GTX 1070 er et naturlig valg, om det er lagervare, men jeg vil tro at GTX 1160 og RTX 2060 når de kommer vil være bedre enn et 980, og noe du kan forvente å få i retur. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 2. januar 2019 Del Skrevet 2. januar 2019 Har ikke selv det kortet lenger, men mr horgen har og fikk ja på rma i dag. Så lurte på hva han kunne få for 5195kr som jeg kjøpte det for i 2015 4,1 Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 2. januar 2019 Del Skrevet 2. januar 2019 Jeg ville spart det og brukt det som mellomlegg ved neste RMA, om han har endel kort Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 2. januar 2019 Del Skrevet 2. januar 2019 Jeg ville spart det og brukt det som mellomlegg ved neste RMA, om han har endel kort Er 3 som har en del kort. War, du og jeg. Noen som har mere Lenke til kommentar
MrHorgen Skrevet 2. januar 2019 Del Skrevet 2. januar 2019 Får jeg cash tilbake, kan jeg enten bruke det på et 2070 eller legge til ca 5K selv og få et nytt RTX 2080 kort med vannblokk og kjøre SLI... Med en CPU som da er alt for svak. https://www.komplett.no/product/1090957/datautstyr/pc-komponenter/skjermkort/gigabyte-geforce-rtx-2080-windforce-oc Lenke til kommentar
Roar F. Skrevet 2. januar 2019 Del Skrevet 2. januar 2019 (endret) Ja, venter på at noe skal dø så jeg kan få Turing istedet. Savner 7950/7970/280(x) - 100% RMA rate. Om det er slik at RMA betyr refundering av ødelagte kort, så er spørsmålet: tar folding knekken på kortene? Endret 2. januar 2019 av Roar F. Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 2. januar 2019 Del Skrevet 2. januar 2019 Om det er slik at RMA betyr refundering av ødelagte kort, så er spørsmålet: tar folding knekken på kortene? Jeg har fortsatt et GTX 980Ti kort som jeg folder på her, og det lever enda. Kjøpte det kort tid etter det først kom ut, så er en stund nå. Samme med et 1080Ti kort. Lenke til kommentar
mer-hw Skrevet 3. januar 2019 Del Skrevet 3. januar 2019 Om det er slik at RMA betyr refundering av ødelagte kort, så er spørsmålet: tar folding knekken på kortene? Min erfaring er at kortene klarer seg fint men at noen merker sparer litt for mye penger på viftelagrene slik at disse ryker. Jeg har byttet vifter på 280X/290X windforce kort, Asus 290X og 1080 K2Fa kort. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 3. januar 2019 Del Skrevet 3. januar 2019 Om det er slik at RMA betyr refundering av ødelagte kort, så er spørsmålet: tar folding knekken på kortene? Det var hipp som happ om det var kort eller vifter som døde før. Fra og med 900-serien er det klar overvekt av slitte kulelagre på vifter som er RMA-grunn for min del. GPUene og printkortene tåler belastningen utmerket, slik jeg ser det. Lenke til kommentar
Roar F. Skrevet 3. januar 2019 Del Skrevet 3. januar 2019 (endret) Etter litt "datavasking" har jeg funnet ut at siden 7. desember har 101 profiler i team-lista endret poengsum. Ingen nye er kommet til, og team-lista inneholder 1000 innslag. Hadde vært fint om denne infoen hadde vært lettere tilgjengelig.En annen ting jeg synes er rart, at tallet på "I am one in a million" har stått på 110.685 siden jeg startet (begynnelsen av November). Er det virkelig ingen endring, eller er fah-sidene bare tøys? Endret 3. januar 2019 av Roar F. Lenke til kommentar
Roar F. Skrevet 3. januar 2019 Del Skrevet 3. januar 2019 Det var hipp som happ om det var kort eller vifter som døde før. Fra og med 900-serien er det klar overvekt av slitte kulelagre på vifter som er RMA-grunn for min del. GPUene og printkortene tåler belastningen utmerket, slik jeg ser det. Mener å ha sett i loggen at FAH-klienten slår av temperatursjekk? Vil det i så tilfelle bli fatalt om en vifte stopper helt? Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 3. januar 2019 Del Skrevet 3. januar 2019 Aldri vært borti det, har hatt GPUer med 3/3 døde vifter, og de fungerer faktisk uten vifter - inntil de skrur seg av pga overoppheting. Lenke til kommentar
Roar F. Skrevet 3. januar 2019 Del Skrevet 3. januar 2019 Aldri vært borti det, har hatt GPUer med 3/3 døde vifter, og de fungerer faktisk uten vifter - inntil de skrur seg av pga overoppheting. Greit å vite :-) Takk for svar! Lenke til kommentar
Arve1234567890 Skrevet 3. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2019 Etter litt "datavasking" har jeg funnet ut at siden 7. desember har 101 profiler i team-lista endret poengsum. Ingen nye er kommet til, og team-lista inneholder 1000 innslag. Hadde vært fint om denne infoen hadde vært lettere tilgjengelig. Tenker du på? https://folding.extremeoverclocking.com/team_users.php?s=&t=37651 Lenke til kommentar
Roar F. Skrevet 4. januar 2019 Del Skrevet 4. januar 2019 Tenker du på? https://folding.extremeoverclocking.com/team_users.php?s=&t=37651 Der ja! :-) Jeg har bare vært inne på foldingathome sine trege sider. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 4. januar 2019 Del Skrevet 4. januar 2019 Det var hipp som happ om det var kort eller vifter som døde før. Fra og med 900-serien er det klar overvekt av slitte kulelagre på vifter som er RMA-grunn for min del. GPUene og printkortene tåler belastningen utmerket, slik jeg ser det. Hadde det på msi, ikke på evga? Første jeg opplever på 980 evga sc. Kan ikke huske å hatt vifte problemer på evga. Første jeg husker er 560ti msi. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 4. januar 2019 Del Skrevet 4. januar 2019 MSI Armor er RMA-garantist, samme er Gigabyte Windforce 3x. ASUS Strix har 3 vifter, og er også en god RMA-kandidat på sikt. EVGA har dessverre gode vifter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå