Ruskepus Skrevet 20. desember 2018 Del Skrevet 20. desember 2018 Lurer på om jeg skal gidde å oppgradere ei gammal kasse for NaCl. Trenger i tilfelle hjelp til å finne sweetspot for CPU. Hva er beste oppgradering av en LGA1366 W3530? Er å få tak i W3670 med 6 kjerner til ca 300.- på ebay. Noen bedre tips? Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 20. desember 2018 Del Skrevet 20. desember 2018 Har du dem hos war? Om så er da skjønner jeg. Ja, står endel der. Prøver å få ned volumet før sommeren, så satser på at endel av dem blir slitt ut før den tid. Lenke til kommentar
Ruskepus Skrevet 21. desember 2018 Del Skrevet 21. desember 2018 (endret) Hva er den kraftigste prosessoren man kan få tak i til LGA1366 plattformen? Endret 21. desember 2018 av Ruskepus Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 21. desember 2018 Del Skrevet 21. desember 2018 Hva er den kraftigste prosessoren man kan få tak i til LGA1366 plattformen? Kanskje en I7 990X? 6/12 c/t CPU. Kan være de har noen XEONer som er bedre til f.eks Nacl Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 23. desember 2018 Del Skrevet 23. desember 2018 Fins ikke mer enn 6c12t til 1366.Men, for all del, om du har et HK er det bare å kjøpe en billig hexa til 200kr på ebay - men ikke finn på å kjøpe hovedkort e.l. til plattformen om formålet er folding. Ytelse/watt er komisk dårlig på så gammelt utstyr. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 23. desember 2018 Del Skrevet 23. desember 2018 Fant nye bios til mine gamle x99a hk: https://www.msi.com/Motherboard/support/X99A-RAIDER Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 24. desember 2018 Del Skrevet 24. desember 2018 Performance killer bios, muligens. Prøv, men noter ned hva du fikk før update.Ble forøvrig #2 på WU-listen i går/dag (avhengig av hvordan du teller dager), Playstation og anonymous ikke inkludert. Ca 400.000 WU til #1. Lenke til kommentar
MrHorgen Skrevet 24. desember 2018 Del Skrevet 24. desember 2018 God jul folkens 1 Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 24. desember 2018 Del Skrevet 24. desember 2018 God jul til alle på teamet. Kjører litt F@H om enn så lenge. 1 Lenke til kommentar
mer-hw Skrevet 24. desember 2018 Del Skrevet 24. desember 2018 God jul til alle foldere der ute! Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 24. desember 2018 Del Skrevet 24. desember 2018 God jul!Åpner julaften med maintenance. Av en eller annen grunn har en maskin 103MHz bclk... WU som tryner jevnlig Lenke til kommentar
Roar F. Skrevet 25. desember 2018 Del Skrevet 25. desember 2018 (endret) Hei, er ny på forumet, har foldet siden i starten av november, da vi trenger oppvarming i kjelleren. Folder bare med CPU nå (3 maskiner, 16 kjerner, 30k ppd). En av maskinene er Win7 64-bit, de andre to Ubuntu.Foldet en tid med GT1030 på windows-maskinen, som alene ga rundt 57k ppd (som ikke er verst på 30 watt), men ville ha noe kraftigere, så jeg kjøpte et gammelt GTX 970. Det er bra nok til mine moderate spillbehov, men det er noe kluss med driveren, så jeg får ikke brukt det til å folde. Finnes det en enkel fiks, som ikke involverer å laste ned shady programvare fra russiske servere etc? Har også tenkt på å kjøpe et brukt GTX 1060 og sette inn i stedet, men det avhenger av om Nvidia-driverne er kompatible med FAH. Er ikke alt for glad i å prakke med drivere. Endret 25. desember 2018 av Roar F. Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 25. desember 2018 Del Skrevet 25. desember 2018 Last ned DDU og pakk det programmet ut med Winzip, Winrar eller 7-Zip. Deretter laster du ned siste driver fra Nvidia og så restarter du PC'en i sikker modus (Safe mode) og kjører DDU. Etter at propgrammet har kjørt, vil det restarte PC'en automatisk, og så kan du installere Nvidia driveren på nytt. Dette burde fikse problemet ditt. Lenke til kommentar
Roar F. Skrevet 27. desember 2018 Del Skrevet 27. desember 2018 (endret) Etter noe plunder fikk jeg installert noen eldre drivere til mitt GTX 970, og det folder nå rundt 275k. Hadde også en gammel windows-lisens til en av de andre maskinene liggende, og kjører nå folding på GT 1030 der, på rundt 40-50k. Den tredje maskinen har ubuntu og folder på en 8-kjerners FX 8300, som leverer sine 20k, og totalt kommer jeg da opp mot ~350k PPD.Tenker også å gå for en GTX 1070 i stedet for GTX 1060 som jeg tidligere tenkte, fordi den folder dobbelt så mye, uten å koste særlig mye mer på FINN. Er det noen som har erfaring med foding på AMD-kort under Linux? Drivere for AMD skal visst være enklere enn Nvidia på Linux, så vidt jeg har lest. Dessuten har jeg i grunnen som mål å ikke kjøpe flere windows-lisenser, om det kan unngås :-)For eks. RX 570 eller deromkring? Endret 27. desember 2018 av Roar F. Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 27. desember 2018 Del Skrevet 27. desember 2018 Er det noen som har erfaring med foding på AMD-kort under Linux? Drivere for AMD skal visst være enklere enn Nvidia på Linux, så vidt jeg har lest. Dessuten har jeg i grunnen som mål å ikke kjøpe flere windows-lisenser, om det kan unngås :-) For eks. RX 570 eller deromkring? Min erfaring at Nvidia er mye lettere. Styrte med drivere til AMD i evigheter uten å få det til. Med Nvidia funka det på første forsøk. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 1. januar 2019 Del Skrevet 1. januar 2019 Avslutter året med 500 mill. poeng i desember, og ny pers(?) i WU på en måned. 2 Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 1. januar 2019 Del Skrevet 1. januar 2019 Avslutter året med 500 mill. poeng i desember, og ny pers(?) i WU på en måned. Hva har du av hardware som gir deg så mye da? Lenke til kommentar
War Skrevet 1. januar 2019 Del Skrevet 1. januar 2019 Hva har du av hardware som gir deg så mye da? Nok pascal-gpuer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå