Chavalito Skrevet 9. desember 2018 Del Skrevet 9. desember 2018 Hæ? Hvor er GTX 1080 da? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 9. desember 2018 Del Skrevet 9. desember 2018 https://www.anandtech.com/bench/GPU17/1962 Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 13. desember 2018 Del Skrevet 13. desember 2018 2080ti i hus, men ikke fått rigget opp ennå. Må bli i morgen, men får besøk for gaming, så mulig den blir litt av og på folding-wise i starten. 1 Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 14. desember 2018 Del Skrevet 14. desember 2018 (endret) Den er oppe. Bruker jalla-OS fra annen install, tok 3 timer for å installere mus, tastatur og GPU-driver. Men 2,15 mill PPD gjør den, uten nevneverdig støy. I et kabinett ville den i praksis vært lydløs, slik den står. MSI Duke OC. Endret 14. desember 2018 av knopflerbruce 2 Lenke til kommentar
MrHorgen Skrevet 16. desember 2018 Del Skrevet 16. desember 2018 Foldepcen har daua. Aner ikke hva som har gått inni der. Håper det bare er PSU. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 16. desember 2018 Del Skrevet 16. desember 2018 Du har vel en backup psu, om du har er det enkelt Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 16. desember 2018 Del Skrevet 16. desember 2018 Foldepcen har daua. Aner ikke hva som har gått inni der. Håper det bare er PSU. Om du har pascal burde du håpe det er GPU. Turing som RMA replacement = bedre PPD/watt. Lenke til kommentar
MrHorgen Skrevet 16. desember 2018 Del Skrevet 16. desember 2018 Om du har pascal burde du håpe det er GPU. Turing som RMA replacement = bedre PPD/watt. Har en 1060 i den så det er mulig. PSU fungerer. Eller tok den ut, testet med en psu starter som jeg fikk med en annen psu, og den startet opp som vanlig og fikk noen vifter til å fungere. Koblet den til pcen igjen og ser at det grønne lyset på hovedkortet lyser når jeg kobler den til. Jeg skal prøve å manuelt starte pcen etterpå ved å kortslutte de to pinnene på hovedkortet. Lenke til kommentar
MrHorgen Skrevet 16. desember 2018 Del Skrevet 16. desember 2018 Liten oppdatering. En windows oppdatering fikk den til å skru seg av. Uten noen GPUer fungerer den i hvertfall. Da står jeg vel igjen med at problemet er enten GTX 980 eller GTX 1060. Eller at PCen bare ikke likte å være på hele tiden og ville ha en liten pause. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 16. desember 2018 Del Skrevet 16. desember 2018 Hehe, en win update har klusset med driveren her, så sjekket det også. Men sjekk om viftene er sirup, sist jeg hadde det var det viftene. Lenke til kommentar
MrHorgen Skrevet 16. desember 2018 Del Skrevet 16. desember 2018 980 kortet er muligens synderen. Folder greit med bare 1060 i pcen, men vil ikke skru seg på med 980 i. Skal teste 980 i en annen pc. Lenke til kommentar
MrHorgen Skrevet 16. desember 2018 Del Skrevet 16. desember 2018 Testet med 980 kortet i en annen pc. Da er den pcen like dau. Jaja, foldepcen er oppe igjen, men blir jo litt under halv produksjon sammenliknet med før. Jeg har to stk 980Ti liggende. Kan prøve å få en av de oppe å gå igjen, men pga varme vil jeg aller helst ha den under vann. Egentlig ikke noe problem, har både en ledig pumpe, vannblokk på begge korta og kanskje nok slange til å montere det hele. Men jeg må være kreativ for å få inn en EK 360SE inn i Corsair 550D. De andre radiatorene jeg har liggende er større, 480mm og 60mm tykke. 1 Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 16. desember 2018 Del Skrevet 16. desember 2018 På grunn av varmen på kortet eller varmen i rommet? Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 16. desember 2018 Del Skrevet 16. desember 2018 Må vel være kortet da varmen avgis like godt om det er luftkjølt el. Vannkjølt. Kan være han har radiatoren i et annet rom elns? Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 17. desember 2018 Del Skrevet 17. desember 2018 Aha! Nei, jeg tenkte watt er watt. Så varmen får du uansett. Tenkte også at det ikke gjør noe om kortet holder seg litt varmt om det er innenfor reklamasjonstiden. [smileblunkefjes][smileblunkefjes]. Men støy skjønner jeg 1 Lenke til kommentar
MrHorgen Skrevet 18. desember 2018 Del Skrevet 18. desember 2018 Hovedpcen har jo en gigantisk Mo-Ra3 420 radiator. Har 4 230mm vifter, men som regel holder det med at en av dem surrer på ca 550 rpm. Pumpe eller psu er det mest støyende i den pcen. PSU skal byttes etterhvert. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 20. desember 2018 Del Skrevet 20. desember 2018 Liker det jeg ser brusemann, 17mill i ppd Husker at du klagde på at din mor kjeftet på strømrekningen. Min er 3.386,85. Frist er 27,12. Vurderer å trappe ned på gpu og heller kjøre nacl? Strømpris i dag: 66,23 øre/kWh Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 20. desember 2018 Del Skrevet 20. desember 2018 (endret) Jeg har ikke så mye, endte faktisk opp med å kjøpe et 1070 til da det var som kaldest, for å få opp temperaturen hjemme.NaCl går halvveis greit. Må rett nok bruke en halvtime her og der for å sjekke alle PCene, mens mange av GPU-riggene har kjørt uten så mye som en reboot i mange måneder. 500+ GPU WU uten en eneste hickup. Gid nakkel-spetakkelet var like greit å hanskes med. En gang er det stopp der, men først skal jeg ta igjen han som har 2,2 mill WU. Etter det er det selgers marked. Pande-folket får pent lage en klient som ikke får "fatal error" annenhver dag i snitt. Endret 20. desember 2018 av knopflerbruce Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 20. desember 2018 Del Skrevet 20. desember 2018 Har du dem hos war? Om så er da skjønner jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå