Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Klokka x1950pro fra: 594/1396 til 641/1424 , ga god økning i 3dmark 05. Så kjørte jeg igang gpu klienten, men nå tok wu'en lengre tid.

Jeg klokket også cpu og ram. Cpu: Fra 2000mhz til 2400mhz. Ram: Fra ddr400 (2,5-3-3-8) til ddr480 (2,5-4-4-8).

Altså null ytelse i F@H's gpu klient ved overklokking av mitt system hvertfall. Det hadde jo sikkert hjulpet på cpu klient, men den gir mye mindre ppd uansett...

Mulig 3dmark05 ikke er en god pekepinn på hur bra det funker i F@H, men jeg hadde da trodd på en liten økning i det minste...

Skuffa nå :cry:

Endret av Zopilote
Lenke til kommentar

finnuerlig. Linux har ikek oppgradering på vanlig (console) og windows har ikke på SMP, sammtidig som versjon 6.00 skal kunne hente både vanlige og SMP pakker :shrug: Men, funker'e så funker'e ;) Skal i alle fall oppgradere SMPen på Linux når jeg kommer hjem.

edit: en ting som er kult med at man kan veksle mellom smp og ikke på smp-maskiner er at det er lettere å finne ut hvor man kan bidra mest. For f.esk en server som har en del belastning er jo ikke det et inlysende svar :)

Endret av Xell
Lenke til kommentar

flott tilbakemelding. Så da er den ikke helt oppegående enda. Men det kan jo være et alternativ til de som har hat mye problemer. antakelig vist er det eneste problemet med service at prosessen som legger til servisen ikke legger til -smp på banen. Montro om dette ikke er enkelt å fikse i regedit?

Lenke til kommentar
flott tilbakemelding. Så da er den ikke helt oppegående enda. Men det kan jo være et alternativ til de som har hat mye problemer. antakelig vist er det eneste problemet med service at prosessen som legger til servisen ikke legger til -smp på banen. Montro om dette ikke er enkelt å fikse i regedit?

9611882[/snapback]

Dette er ganske enkelt å fikse i regedit ja.

Søk i registeret etter filbanen til klienten, og legg til -smp i keyen som ligger på den.

Har ikke prøvd dette på FaH, men det funker på andre services etter min erfaring. PC-en blir så ustabil når jeg kjører klienten, selv om jeg ikke har overklokket den. Men når jeg har overklokket den blir den mer stabil. Moro? ^^

=)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...