Bobby1 Skrevet 30. september 2007 Rapporter Del Skrevet 30. september 2007 Enedlig ein SMP klient som fungerer Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 30. september 2007 Rapporter Del Skrevet 30. september 2007 så nå trenger vi ikkje den SMP versjonen? Nå finnes det bare 1 console versjon, og den tar begge deler? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 30. september 2007 Rapporter Del Skrevet 30. september 2007 Ikke for Windows. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 30. september 2007 Rapporter Del Skrevet 30. september 2007 Oki... men denne SMP versjonen for Windows som har vore ute ei stund.... funker vel framleis? Eller skulle man ha skifta? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 1. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2007 fikk ny WU for ca. 3 timer siden, så ser ikke ut som det er noe problem å fortsette med SMP. Lenke til kommentar
Gaervern Skrevet 1. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2007 SMP versjonen går ut på dato 1. oktober. Dvs at den vil fortsette å virke inntil den blir stoppet. Da blir det imidlertid ikke mulig å starte den igjen. Lenke til kommentar
foffle Skrevet 1. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2007 (endret) Klokka x1950pro fra: 594/1396 til 641/1424 , ga god økning i 3dmark 05. Så kjørte jeg igang gpu klienten, men nå tok wu'en lengre tid. Jeg klokket også cpu og ram. Cpu: Fra 2000mhz til 2400mhz. Ram: Fra ddr400 (2,5-3-3-8) til ddr480 (2,5-4-4-8). Altså null ytelse i F@H's gpu klient ved overklokking av mitt system hvertfall. Det hadde jo sikkert hjulpet på cpu klient, men den gir mye mindre ppd uansett... Mulig 3dmark05 ikke er en god pekepinn på hur bra det funker i F@H, men jeg hadde da trodd på en liten økning i det minste... Skuffa nå Endret 1. oktober 2007 av Zopilote Lenke til kommentar
Bobby1 Skrevet 1. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2007 Ikke for Windows. 9608980[/snapback] Den nye Windows versionen (V6 Beta1) har både den vanelige og SMP. For å få SMP, skrive du bare -smp i snarveien du lager til programmet Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 1. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2007 Den nye Windows versionen (V6 Beta1) har både den vanelige og SMP.For å få SMP, skrive du bare -smp i snarveien du lager til programmet - We regret that a v6 Windows/SMP client is not yet available. Lenke til kommentar
Bobby1 Skrevet 1. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2007 Funker fett sjå meg Lenke til kommentar
Xell Skrevet 1. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2007 (endret) finnuerlig. Linux har ikek oppgradering på vanlig (console) og windows har ikke på SMP, sammtidig som versjon 6.00 skal kunne hente både vanlige og SMP pakker Men, funker'e så funker'e Skal i alle fall oppgradere SMPen på Linux når jeg kommer hjem. edit: en ting som er kult med at man kan veksle mellom smp og ikke på smp-maskiner er at det er lettere å finne ut hvor man kan bidra mest. For f.esk en server som har en del belastning er jo ikke det et inlysende svar Endret 1. oktober 2007 av Xell Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 1. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2007 Funker fett sjå meg hmm, snodig at de da skriver at det ikke funker i FAQen For å sette opp -SMP som service, skriver man "-configonly -smp"? Lenke til kommentar
Xell Skrevet 1. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2007 er litt rart dette. smp har jo en litt spesiell installasjonsprosedyre i windows. I faqen står det først at win-smp klienten dessverre ikke enda er tilgjengelig. Lenger nede står det at, for windows må smp installasjonsprosedyren følges. Lenke til kommentar
Bobby1 Skrevet 1. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2007 Eg hadde instalert den gamle smp klienten frå før av, men den fungerte ikkje, fikk bare feilmeldinger. Men nå er alt bra Lenke til kommentar
Xell Skrevet 1. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2007 spørsmålet er vel hvordan du gikk fram når du oppgraderte. og om det er mulig å kjøre denne som servic? Lenke til kommentar
Bobby1 Skrevet 1. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2007 Det einaste eg gjorde var å lage ein heilt ny mappe til den, etterpå la eg ein snarvei på skrivebordet der eg skreiv inn -smp i "Mål". Eg får den ikkje til å kjøyre klienten som ein service, da laster den ned ein vanelig WU, når eg startar opp. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 1. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2007 flott tilbakemelding. Så da er den ikke helt oppegående enda. Men det kan jo være et alternativ til de som har hat mye problemer. antakelig vist er det eneste problemet med service at prosessen som legger til servisen ikke legger til -smp på banen. Montro om dette ikke er enkelt å fikse i regedit? Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 1. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2007 flott tilbakemelding. Så da er den ikke helt oppegående enda. Men det kan jo være et alternativ til de som har hat mye problemer. antakelig vist er det eneste problemet med service at prosessen som legger til servisen ikke legger til -smp på banen. Montro om dette ikke er enkelt å fikse i regedit? 9611882[/snapback] Dette er ganske enkelt å fikse i regedit ja. Søk i registeret etter filbanen til klienten, og legg til -smp i keyen som ligger på den. Har ikke prøvd dette på FaH, men det funker på andre services etter min erfaring. PC-en blir så ustabil når jeg kjører klienten, selv om jeg ikke har overklokket den. Men når jeg har overklokket den blir den mer stabil. Moro? ^^ =) Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 1. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2007 Fyrer av gårde med 6.0b1 som service i SMP-mode. la til -smp i registeret under: hkey_local_machine->System->Currentcontrolset->Services->[email protected]>imagepath Image path blir da: D:\Programs\Folding@Home\SMP\fah6-win-x86-console.exe -svcstart -smp Jeg måtte også sette servicen til å logge inn på min bruker. Ville ikke starte fahcore_a1.exe uten det. Lenke til kommentar
madammim Skrevet 1. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2007 Hei. Fikk til å kjøre den som SMP, men ser at den belaster kun 90% totalt (Windows oppgavebehandling). Skal det være slik? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå