ikek Skrevet 14. februar 2018 Del Skrevet 14. februar 2018 Leste tråden, ikke at jeg ble helt klok av det. Jeg har opplevd noe høyere ppd enn normalt siste 5-6 dager, men kjører ikke beta. Får teste litt med beta. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 14. februar 2018 Del Skrevet 14. februar 2018 (endret) Er ikke poenget. Vil se mere forskjell mellom 1080ti og non ti. Forskjellen var bra på p 13782 vs 1080 og 1080Ti, men var flere som sa for mye ppd på deres kort. CT: Hva kjørte du, bitcoin?? Endret 14. februar 2018 av Kjetil Lura Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 14. februar 2018 Del Skrevet 14. februar 2018 (endret) Nicehash, fikk utbetalt i bitcoin. Endret 14. februar 2018 av Snusmumr1kk1 Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 14. februar 2018 Del Skrevet 14. februar 2018 Slovenia: Jaha, rød lys her nå Lenke til kommentar
ikek Skrevet 14. februar 2018 Del Skrevet 14. februar 2018 Helt enig at en større forskjell mellom 1080 og ti vil være nice. Det er ikke noe gøy med 9414/9415 som ligger på 84% gpu utnyttelse og knapper 880-950k ppd Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 14. februar 2018 Del Skrevet 14. februar 2018 Hehe, jepp. Bra, vurderer bitcoin nå. Lei de på stanford, så vurdere å få litt penger igjen for folding kortene mine, ja og strøm som var 3200kr på en md - minus 629 Internett 80/80. Lenke til kommentar
ikek Skrevet 14. februar 2018 Del Skrevet 14. februar 2018 Hehe, jepp. Bra, vurderer bitcoin nå. Lei de på stanford, så vurdere å få litt penger igjen for folding kortene mine, ja og strøm som var 3200kr på en md - minus 629 Internett 80/80. Med mindre du har asic hw så er det vel fånyttes å mine BTC på gpu/cpu i dag. For Curecoin og foldingcoin kan du fortsette å folde og på 1m ppd og 300w forbruk vil du kunne tjene ca 3,75 usd per døgn (akkurat nå). Hvor andre kryptovalutaer er pengemessig vet jeg ikke, men whattomine kan gi et innblikk. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 14. februar 2018 Del Skrevet 14. februar 2018 Blir snart M@H, det her. Mining@Home Knertet en sikring i natt, så har en en maskin i idlemode her. Tror det er litt mekking i bula på gang, så litt lavere WU-count i dag enn ellers, men tror jeg er back on track ganske kjapt. Får jeg en wireless-dings kan jeg slenge en opp på loftet Lenke til kommentar
MrHorgen Skrevet 14. februar 2018 Del Skrevet 14. februar 2018 Ja, det Power-tilbudet kan vel ikke brukes i denne omgang. Eneste 1080 de har på lager koster 7500 før rabatt... Vurderer intel m.2 de har på 500GB til like under 1900kr. Mest fordi jeg har lyst på M.2 faktor på ssd. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 15. februar 2018 Del Skrevet 15. februar 2018 Blir snart M@H, det her. Mining@Home Knertet en sikring i natt, så har en en maskin i idlemode her. Tror det er litt mekking i bula på gang, så litt lavere WU-count i dag enn ellers, men tror jeg er back on track ganske kjapt. Får jeg en wireless-dings kan jeg slenge en opp på loftet Hehe, jepp. Bra, vurderer bitcoin nå. Lei de på stanford, så vurdere å få litt penger igjen for folding kortene mine, ja og strøm som var 3200kr på en md - minus 629 Internett 80/80. Med mindre du har asic hw så er det vel fånyttes å mine BTC på gpu/cpu i dag. For Curecoin og foldingcoin kan du fortsette å folde og på 1m ppd og 300w forbruk vil du kunne tjene ca 3,75 usd per døgn (akkurat nå). Hvor andre kryptovalutaer er pengemessig vet jeg ikke, men whattomine kan gi et innblikk. Hehe, du blir ikke rik på å kjører mining. Ikke nå, men tester Ethereum-wallet Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 16. februar 2018 Del Skrevet 16. februar 2018 Skal på hytta i fem dager nå, og setter 8700K på Nacl for å støtte Kjetil litt. :-) Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 16. februar 2018 Del Skrevet 16. februar 2018 Noen som har prøvd curecoin laget, spør for fikk rekningen på strøm nå. 3225kr For som jeg skjønner må jeg bytte lag om jeg vil kjøre curecoin. Og liker ikke det jeg ser her: https://folding.extremeoverclocking.com/individual_list.php?s= Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 16. februar 2018 Del Skrevet 16. februar 2018 Sorter etter 24h poeng, så ser det enda verre ut: https://folding.extremeoverclocking.com/individual_list.php?s=&srt=1 Men, men - det går jo til forskning, uansett Du kan mine foldingcoin og fortsatt være med her, men du må da lage deg ny bruker, da foldingcoin-navnene alle slutter på _ALL_<kryptoadresse>. Du kan da samtidig bytte lg til Curecoin og få begge myntenheter, som er det endel gjør. Lenke til kommentar
ikek Skrevet 16. februar 2018 Del Skrevet 16. februar 2018 Hvis man ikke er spesielt opptatt av hvilket team man folder for er det ikke dumt å sette opp for curecoin og folding coin. Det burde ihvertfall dekke strømmen om ikke det også er litt til overs. 1m ppd (gpu) blir omtrent 4-5usd før fratrekk av strøm per døgn. Eller ca 3.5 cure og runder 100-110 fldc. Å sette det opp er litt omstendelig, men overkommelig. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 16. februar 2018 Del Skrevet 16. februar 2018 Takker brusemann, hehe. Men det var ikke poenget til f@h da de startet i ca 2000 om jeg husker rett, jeg startet å folde i 04 Poenget var å bruke ledig data kraft til medisin forskning, uten å få penger for det. Så hvorfor det er ok med curecoin skjønner ikke jeg. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 16. februar 2018 Del Skrevet 16. februar 2018 Hvis man ikke er spesielt opptatt av hvilket team man folder for er det ikke dumt å sette opp for curecoin og folding coin. Det burde ihvertfall dekke strømmen om ikke det også er litt til overs. 1m ppd (gpu) blir omtrent 4-5usd før fratrekk av strøm per døgn. Eller ca 3.5 cure og runder 100-110 fldc. Å sette det opp er litt omstendelig, men overkommelig. Hva med skatt? Lenke til kommentar
ikek Skrevet 16. februar 2018 Del Skrevet 16. februar 2018 (endret) Tja, det har jeg ikke lest meg opp om per dags dato. Det er ikke store beløp per nå. Jeg kan tenke meg at de vil gå som hobbyinntekt (i mitt tilfelle) og jeg lurer på om det ikke er skattefritt under 20 tusen kroner (av en eller annen grunn ligger den biten med info i bakhodet). Ta dette med en stor klype salt og en haug usikkerhet. Det er i grunn en god ide å finne ut av dette. edit: dette ovenfor er mest sannsynlig feil Endret 16. februar 2018 av ikek Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 16. februar 2018 Del Skrevet 16. februar 2018 Du kan ta utgiftene dine i minus først. Altså f.eks du miner for 20K ila. Et år, 50K i GPUer og strøm, da fortsatt 30K "i minus". Så trengs ikke å skatte. Skal skatte på ren gevinst utenom alle utgifter afaik. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 16. februar 2018 Del Skrevet 16. februar 2018 På papiret skal du skatte av overskuddet, men med tanke på nedskriving av hardware, strømutgifter og eventuelle andre utgifter skal det mines endel om det skal bli så mye at det er vits å ta det med. Hvertfall er det mitt syn på saken. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 16. februar 2018 Del Skrevet 16. februar 2018 28% siste jeg leste. Men går alle over til curecoin, hva er da vitsen med de andre lagene. Ps: lyst å støtte dette laget: https://folding.extremeoverclocking.com/team_summary.php?s=&t=60443 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå