Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe, jepp. Bra, vurderer bitcoin nå. Lei de på stanford, så vurdere å få litt penger igjen for folding kortene mine, ja og strøm som var 3200kr på en md - minus 629 Internett 80/80.

Med mindre du har asic hw så er det vel fånyttes å mine BTC på gpu/cpu i dag. For Curecoin og foldingcoin kan du fortsette å folde og  på 1m ppd og 300w forbruk vil du kunne tjene ca 3,75 usd per døgn (akkurat nå). Hvor andre kryptovalutaer er pengemessig vet jeg ikke, men whattomine kan gi et innblikk.

Lenke til kommentar

Blir snart M@H, det her. Mining@Home :p

Knertet en sikring i natt, så har en en maskin i idlemode her. Tror det er litt mekking i bula på gang, så litt lavere WU-count i dag enn ellers, men tror jeg er back on track ganske kjapt. Får jeg en wireless-dings kan jeg slenge en opp på loftet :)

Hehe, jepp. Bra, vurderer bitcoin nå. Lei de på stanford, så vurdere å få litt penger igjen for folding kortene mine, ja og strøm som var 3200kr på en md - minus 629 Internett 80/80.

Med mindre du har asic hw så er det vel fånyttes å mine BTC på gpu/cpu i dag. For Curecoin og foldingcoin kan du fortsette å folde og  på 1m ppd og 300w forbruk vil du kunne tjene ca 3,75 usd per døgn (akkurat nå). Hvor andre kryptovalutaer er pengemessig vet jeg ikke, men whattomine kan gi et innblikk.

Hehe, du blir ikke rik på å kjører mining. Ikke nå, men tester Ethereum-wallet :hmm:

Lenke til kommentar

Sorter etter 24h poeng, så ser det enda verre ut: https://folding.extremeoverclocking.com/individual_list.php?s=&srt=1

Men, men - det går jo til forskning, uansett :)

Du kan mine foldingcoin og fortsatt være med her, men du må da lage deg ny bruker, da foldingcoin-navnene alle slutter på _ALL_<kryptoadresse>. Du kan da samtidig bytte lg til Curecoin og få begge myntenheter, som er det endel gjør.

Lenke til kommentar

Hvis man ikke er spesielt opptatt av hvilket team man folder for er det ikke dumt å sette opp for curecoin og folding coin. Det burde ihvertfall dekke strømmen om ikke det også er litt til overs.

1m ppd (gpu) blir omtrent 4-5usd før fratrekk av strøm per døgn. Eller ca 3.5 cure og runder 100-110 fldc.

Å sette det opp er litt omstendelig, men overkommelig.

Lenke til kommentar

Hvis man ikke er spesielt opptatt av hvilket team man folder for er det ikke dumt å sette opp for curecoin og folding coin. Det burde ihvertfall dekke strømmen om ikke det også er litt til overs.

1m ppd (gpu) blir omtrent 4-5usd før fratrekk av strøm per døgn. Eller ca 3.5 cure og runder 100-110 fldc.

Å sette det opp er litt omstendelig, men overkommelig.

Hva med skatt?

Lenke til kommentar

Tja, det har jeg ikke lest meg opp om per dags dato. Det er ikke store beløp per nå.  Jeg kan tenke meg at de vil gå som hobbyinntekt (i mitt tilfelle) og jeg lurer på om det ikke er skattefritt under 20 tusen kroner (av en eller annen grunn ligger den biten med info i bakhodet). 

Ta dette med en stor klype salt og en haug usikkerhet.

Det er i grunn en god ide å finne ut av dette.

edit: dette ovenfor er mest sannsynlig feil

Endret av ikek
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...