Kjetil Lura Skrevet 24. november 2017 Del Skrevet 24. november 2017 Hadde selv ddu, men fant ut nyere en winupdate.Slipper det maset Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 24. november 2017 Del Skrevet 24. november 2017 Jaja, er det helg?https://folding.extremeoverclocking.com/user_summary.php?s=&u=94811 Lenke til kommentar
xSotte Skrevet 25. november 2017 Del Skrevet 25. november 2017 385.69 driveren går for å være en av de beste ute nå. Eneste grunnen for å ha nyere er for å spille nyere spill egentlig. Under Linux så funker 384.98 veldig bra også. Har ingen PPD tall Kjetil. skal oppgradere alle pcene nå, så takk. Sliter en del med core 21 fail. Sånn 5 maskiner pr dag Jeg har samme problem på 1 maskin. -> 7700K Kjører 388.13 driveren på denne 1700x -> 388.31. F@H har aldri stoppet på disse maskinene 3770K -> 388.13 - Denne maskinen takler ikke NaCL samtidig. Virker som det er noe problem med minne/hk da jeg har byttet CPU 5820K -> 388.13 Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 26. november 2017 Del Skrevet 26. november 2017 Noen som vet når stats er oppe igjen? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 27. november 2017 Del Skrevet 27. november 2017 Maskinen min har ikke foldet på cirka en uke. Jeg restartet maskinen og dobbelsjekket at klienten var startet etterpå. Bør jeg reinstallere klienten? Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 27. november 2017 Del Skrevet 27. november 2017 Maskinen min har ikke foldet på cirka en uke. Jeg restartet maskinen og dobbelsjekket at klienten var startet etterpå. Bør jeg reinstallere klienten? Det er ikke Win10 som har automatisk installert en ny skjermkort driver da? Det kan føkke med FAH. Lenke til kommentar
srbz Skrevet 27. november 2017 Del Skrevet 27. november 2017 (endret) Bedømmer du utifra stats Ilpostino? Stats har vært nede noen dager nå. Med mindre klienten faktisk har stagnert folder du nok fremdeles, og stats vil nok oppdateres når server kommer online igjen, slik den vanligvis gjør. edit: Dette er lagets stats de siste dagene. Det er ikke bare du som ikke får poeng, men poengene pleier å godskrives i etterkant når stats har vært offline. Endret 27. november 2017 av srbz Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 27. november 2017 Del Skrevet 27. november 2017 Det er ikke Win10 som har automatisk installert en ny skjermkort driver da? Det kan føkke med FAH. Installerte en diger oppdatering her for ikke så lenge siden. Skal sjekke. Takk for tips. Bedømmer du utifra stats Ilpostino? Stats har vært nede noen dager nå. Med mindre klienten faktisk har stagnert folder du nok fremdeles, og stats vil nok oppdateres når server kommer online igjen, slik den vanligvis gjør. edit: Dette er lagets stats de siste dagene. Det er ikke bare du som ikke får poeng, men poengene pleier å godskrives i etterkant når stats har vært offline. Litt ujevnheter på grafen hadde vært ok men min har vært ganske paddeflat cirka en uke nå. Synes det er litt snodig. Lenke til kommentar
Ruskepus Skrevet 27. november 2017 Del Skrevet 27. november 2017 Ja. Paddeflat litt for tidlig der. Legg inn på nytt, og sjekk at systemet belastes. Så får vi høre fra deg igjen, hvis noe fortsatt skulle være muffens. Lenke til kommentar
mer-hw Skrevet 28. november 2017 Del Skrevet 28. november 2017 Og da var stat oppe igjen. Kan ta litt tid før alt er kreditert. Lenke til kommentar
xSotte Skrevet 28. november 2017 Del Skrevet 28. november 2017 Ser ut som det gikk dårlig med det nye 1080Ti kortet jeg fikk i dag. 2 av 3 vifter funker ikke så kortet blir for varmt (92 grader) etter ett par titallsekunder Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 28. november 2017 Del Skrevet 28. november 2017 Og da var stat oppe igjen. Kan ta litt tid før alt er kreditert. Vanligvis har jeg ligget på cirka 600.000 hver dag men nå ser det ut som den kanskje peaker på 2.000.000. Det er jo spinnvilt. Installerte ny driver til skjermkortet. Lenke til kommentar
Ruskepus Skrevet 28. november 2017 Del Skrevet 28. november 2017 Det er lov å håpe, men hvis du ikke har installert noe ny hardware vil du nok komme ned på ca samme PPD. Driver vil ikke ha så mye å si, desverre. Fold på! Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 29. november 2017 Del Skrevet 29. november 2017 Vanligvis har jeg ligget på cirka 600.000 hver dag men nå ser det ut som den kanskje peaker på 2.000.000. Det er jo spinnvilt. Installerte ny driver til skjermkortet. Det er nok bare stats som er tilbake og godskriver Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 29. november 2017 Del Skrevet 29. november 2017 Jepp, er bare å se på andre brukere. Lenke til kommentar
War Skrevet 30. november 2017 Del Skrevet 30. november 2017 Ser ut som det gikk dårlig med det nye 1080Ti kortet jeg fikk i dag. 2 av 3 vifter funker ikke så kortet blir for varmt (92 grader) etter ett par titallsekunder Må alltid kjøpe 2-3 kort tilfelle dette skjer. Håper du har søkt rma nå så du får postet det før helga. Lenke til kommentar
xSotte Skrevet 30. november 2017 Del Skrevet 30. november 2017 Søkte RMA og fikk svar i dag tidlig så har allerede sendt det tilbake med Threadripper 1950x som ble kjøpt samtidig. Det blir nok bare gpu folding for min den fremover. Lenke til kommentar
xSotte Skrevet 1. desember 2017 Del Skrevet 1. desember 2017 Noen som vet hva for ytelse/pflops hele folding@home ligger på til dagen? Leste at vi var gått forbi 100 pflop i Mai 2016. Det er jo lenge siden i hw verden Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 1. desember 2017 Del Skrevet 1. desember 2017 (endret) MIcrosoft er pån igjen. Selv om DDU har skudd av auto install for skjermkort driver, så ville Windows Update installere 388.13 driveren uansett! Måtte blokkere Windows fra å gjøre det ved å følge denne guiden. Man må virkelig passe på Windows 10... Til slutt kan vi ikke velge noen ting selv mer. Eller bare hos meg? Endret 1. desember 2017 av Betroz Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 2. desember 2017 Del Skrevet 2. desember 2017 (endret) Er samme her også, men siden jeg kjører 388,31 så slipper jeg det nå. Men folding funker på driverene fra winupdate nå. Den blokkerer også manuel oppdatering av driverne: If you change your mind and want to allow updates to that device again, you can go back into Group Policy Editor and disable the policy. You’ll have to do this even if you just want to allow a one-time manual update of the drivers. Endret 2. desember 2017 av Kjetil Lura Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå