Kjetil Lura Skrevet 21. oktober 2017 Del Skrevet 21. oktober 2017 Det startet for min del med wu maset, hehe. HW ville ikke være med på wu rekorden. Men brusemann og jeg(85,445)(37,297)+ resten av laget har klart det 2 md på rad nå. Så jeg er kjempe fornøyd. Lenke til kommentar
FranZe Skrevet 21. oktober 2017 Del Skrevet 21. oktober 2017 Ja. Har vært arbeidet her med wu den siste tiden her har jeg sett, flott jobba Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 21. oktober 2017 Del Skrevet 21. oktober 2017 Dette wu-dramaet gjorde at jeg også slettet info og er med "anonym" når det foldes. Kjører på med samme signatur dog. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 21. oktober 2017 Del Skrevet 21. oktober 2017 Jepp, samme her: https://folding.extremeoverclocking.com/search.php Lenke til kommentar
mer-hw Skrevet 21. oktober 2017 Del Skrevet 21. oktober 2017 Eller man kan folde for laget og la den enkelte bidra med den enn har uten å lage så mye styr. Om det er gpu, smt, eller Nacl er knakende likegyldig så lenge en donerer arbeidskraft til prosjektet. 3 Lenke til kommentar
MrHorgen Skrevet 21. oktober 2017 Del Skrevet 21. oktober 2017 Eller man kan folde for laget og la den enkelte bidra med den enn har uten å lage så mye styr. Om det er gpu, smt, eller Nacl er knakende likegyldig så lenge en donerer arbeidskraft til prosjektet. Mer eller mindre min tankegang. Har 4 GPU som folder, hvorav 2-3 er mer eller mindre dedikerte. Har også en i3 til NaCl. Det er utstyret jeg har til folding. Regner med et GPU bytte når Volta slippes. Tipper 2 stk 980Ti blir byttet ut med et enkelt (til å begynne med i hvert fall) XX80 Volta GPU. Lenke til kommentar
xSotte Skrevet 21. oktober 2017 Del Skrevet 21. oktober 2017 Hardware skal jeg alltids kjøpe/fornye, men må bare "vedlikeholde" interessen. Det hjelper jo lite å ha veldig høy PPD/WU vist man bare folder i en liten periode. Nyere hardware ser jo ut til å øke veldig når det kommer til compute ytelse. I alle fall vist man ser tilbake de siste 5 årene. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 21. oktober 2017 Del Skrevet 21. oktober 2017 Du sier noe der, startet å folde med prescott og xp 3400(6St) på fah6. Så gpu fra 8600. Jaja skal si utviklingen gå fremover. Lenke til kommentar
xSotte Skrevet 21. oktober 2017 Del Skrevet 21. oktober 2017 Leste artikkelen under som viser GTX 9600 GT som ga ca 3200 PPD. Det har jo skjedd "litt" siden den gang https://www.bit-tech.net/reviews/how-to-build-the-best-folding-rig/6/ Lenke til kommentar
userman Skrevet 22. oktober 2017 Del Skrevet 22. oktober 2017 Hei folkens - er sykt lenge siden jeg har vært aktiv her men lurer på om noen kan gi meg en rask innføring i hva som har endret seg de siste 2-3 årene - er det noe jeg burde vite om jeg skal begynne å folde igjen? Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 22. oktober 2017 Del Skrevet 22. oktober 2017 Hvis du brukte v7.4.4 er det ikke så mye nytt. Den kom tidlig i 2014, så godt mulig du kjenner til den. Isåfall er det bare å gønne på Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 22. oktober 2017 Del Skrevet 22. oktober 2017 Nye p 13148(beta) 770K på Ti på 2050, men mange wu. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 23. oktober 2017 Del Skrevet 23. oktober 2017 Færre WU her, en eller to maskiner sliter such is life. En har Debian og ikke Teamviewer, så får ikke remotet den ennå, mens den andre bare furter randomly og trenger reboots. Lenke til kommentar
xSotte Skrevet 23. oktober 2017 Del Skrevet 23. oktober 2017 Færre WU her, en eller to maskiner sliter such is life. En har Debian og ikke Teamviewer, så får ikke remotet den ennå, mens den andre bare furter randomly og trenger reboots. Har du testet Synergy programmet? Det skal fungere på cross-OS https://symless.com/synergy Jeg tenkte å ta det i bruk vist det er bra Lenke til kommentar
srbz Skrevet 23. oktober 2017 Del Skrevet 23. oktober 2017 (endret) Men Synergy er vel ikke fjernstyring, det lar deg bare dele mus og tastatur mellom ulike maskiner. Du trenger fremdeles egen skjerm til de separate maskinene. (edit: slik ejg har forstått ihvertfall) Selv bruker jeg Chrome remote desktop til å fjernstyre Linux. Endret 23. oktober 2017 av srbz Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 23. oktober 2017 Del Skrevet 23. oktober 2017 Færre WU her, en eller to maskiner sliter such is life. En har Debian og ikke Teamviewer, så får ikke remotet den ennå, mens den andre bare furter randomly og trenger reboots. Har du testet Synergy programmet? Det skal fungere på cross-OS https://symless.com/synergy Jeg tenkte å ta det i bruk vist det er bra Jeg tenkte å ta ibruk Intel vPro. Da kan jeg gjøre ting pre-OS, også - om det virker slik jeg tror det gjør. Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 26. oktober 2017 Del Skrevet 26. oktober 2017 Ikke akkurat nytt, men angående coil whine på 1080Ti kort. Folder jeg med kortet stock hører jeg ingen CW. Setter jeg +50 Mhz i Afterburner hører jeg litt, og hvis jeg maxer det hører jeg tydelig CW. Stock for mitt MSI under folding er 1898 MHz, og 2025 med den overklokken jeg har brukt. Skiller jo en del i PPD da, men da må jeg leve med CW. Hvordan er korta deres her? Extra PPD verdt mer støy i form av CW og mer rpm på viftene synes dere? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 26. oktober 2017 Del Skrevet 26. oktober 2017 Jeg får litt på de korte jobbene, men ikke på de store som p 13200. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 26. oktober 2017 Del Skrevet 26. oktober 2017 Noen som mente av man fikk mindre PPD med samme HW? Jeg er ikke enig. Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 26. oktober 2017 Del Skrevet 26. oktober 2017 Noen som mente av man fikk mindre PPD med samme HW? Jeg er ikke enig. Det at din GPU er så kjølig siden du har vannkjøling, kan gjøre at GPU klarer mer Mhz på mindre volt. Funka ikke så bra å undervolte hos meg den gangen jeg prøvde det, iallefall ikke ved 1949 Mhz... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå